Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7533 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ראיתי את האוטו היום ונסעתי נסיעת מבחן....

היה מאוד מהנה לנהוג בה...

האוטו שמור כאילו יצא מהחברה...

מבחינה מכנית הוא טוען שטיפל בה במוסך המורשה כל הזמן שהאוטו ברשותו(הוא יד 1)

האוטו נשמע טוב ונוסע טוב וכנראה אני לוקח לבדיקה מחר... :-)

קראתי את השרשורים שרשמו אבל זה היה נראה כאילו זה מלחמת יפניות נגד צרפתיות :-)

 

בבקשה אם אפשר לדעת מחלות...

אמינות מנוע וגיר אוטו...

ואם יש עוד דברים טובים או רעים אני מאוד אשמח לשמוע...

תודה מראש לכל המגיבים

איציק

פורסם

כמובן לא אוביקטיבי, בהיותי בעלים של אחת. בהסתייגות זו, מדובר במכונית נוחה להפליא, קלה ונעימה מאוד לנהיגה. כוח מנוע בינוני, אך מספק. גיר אוטומטי פשוט ( טרום AL4 ), ואמין. ובאופן כללי המכונית מגלה אמינות טובה, המותנית, כבכל מכונית, בהקפדה על מועדי טיפול ונוזל ייעודי למערכת קרור ( ראש אלומיניום ). מחיר מצחיק לתמורה מעולה.

פורסם
כמובן לא אוביקטיבי, בהיותי בעלים של אחת. בהסתייגות זו, מדובר במכונית נוחה להפליא, קלה ונעימה מאוד לנהיגה. כוח מנוע בינוני, אך מספק. גיר אוטומטי פשוט ( טרום AL4 ), ואמין. ובאופן כללי המכונית מגלה אמינות טובה, המותנית, כבכל מכונית, בהקפדה על מועדי טיפול ונוזל ייעודי למערכת קרור ( ראש אלומיניום ). מחיר מצחיק לתמורה מעולה.
אגב, השתתפתי באחד השרשורים שציינת. לפיכך אם זה פוסלני לעדות, קח זאת בחשבון.
פורסם

כן ראיתי גם אותך במלחמת גוג ומגוג של היפניות מול הצרפתיות :-)

אבל אחלה..אתה מדבר מתוך נסיון כי יש לך אחת וזה חשוב... :-)

עוד מישהו??

פורסם

אם תיקנה הונדה סיוויק 1.4 במקום, עוד 20 שנה ההונדה תיסע יותר טוב. כי היא בנויה יותר טוב.

 

הייתי מציע לקחת את ההונדה. לך תדע מתי תצטרך את העדפת האמינות שלה על הקסארה.

מה גם, שההונדה לא פחות נוחה ויותר זריזה עם ה90 כ"ס שלה.

 

תחשוב על זה.

ניר.

משכנתא זה קל

פורסם

קביעה מענינת ,אך נטולת ביסוס עובדתי מעבר לתחושת בטן.

 

קסארה רכב טוב מאוד, אמין אשר שירת בחברות ליסינג וגמא מאות אלפי ק"מ.

 

אם הרכב טופל בזמן אין שום סיבה לא לקנות את הרכב הנ"ל.

×
×
  • תוכן חדש...