Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7548 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום , רכשתי השבוע BMW 328 אוטומטית מודל 96 .

עכשיו צריך לעשות לרכב יישור קו ויש שני דברים שאני לא סגור לגביהם :

1. איזה שמן גיר אני צריך להשתמש ?

2. איפה יש חנות חוץ מקמור שמוכרת חלפים מקוריים לרכב זה באיזור המרכז ?

בתודה בני 550 .

פורסם
שלום , רכשתי השבוע BMW 328 אוטומטית מודל 96 .

עכשיו צריך לעשות לרכב יישור קו ויש שני דברים שאני לא סגור לגביהם :

1. איזה שמן גיר אני צריך להשתמש ?

2. איפה יש חנות חוץ מקמור שמוכרת חלפים מקוריים לרכב זה באיזור המרכז ?

בתודה בני 550 .

לגבי שמן גיר - כנס לאתר הזה ובדוק שם מה ההמלצות.

אחר כך גש לאתר של ארנב \ מוטול ובדוק האם יש מצב להשיג בארץ.

 

לגבי חלפים מקוריים שלא דרך קמור - לצערי לא ידוע לי. נסה להזמין לבד דרך EBAY או לחלופין - פירוקיות.

משום מה הרבה ב.מ.וו חדשות מגיעות לפירוקיות שלמות כמעט לחלוטין אחרי שחלקים בהן הוצתו על ידי אלמונים.

 

 

רון.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם

מוסכי BMW משתמשים בשמן גיר של מוטול בארץ (בחביות).

ממליץ לך ליצור עם קשר עמם אחד מהמוסכים המורשים, או עם "ארנב אנרגיה", יבואן מוטול בישראל.

 

אפי.

תנו חיוך, הכל לטובה.

×
×
  • תוכן חדש...