Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7548 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מסנן אוויר מורכב בכניסה למנוע , כדי למנוע חדירת אבק, כדי להמנע םסריטות בצילנדרי סריטה עלולה לגרום לאטימה לא מספקת , של טבעות השמן ולשחיקת הצילנדרים , ופגיעה באטימת טבעות השמן, אשר יגרמו לצריכת שמן גבוהה, אם כך תאר לך מה יקרה כשיגיע לצילנדים חול!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

לא מתנקז ולא נעליים. החול קשה הרבה יותר מדופן הצילינדר (חול ים=תחמוצת צורן) והדופן נשרטת. יש גם עפר רך יותר - רוצה לבדוק את קשיות הטינופת דווקא במנוע שלך? חלקי מתכת עלולים לגרום לשריטות וכמו שתאר צביקה, לשסתום תפוס במצב פתוח ושאר ירקות.

פשוט הזהר והקפד על ההנחיות שרשמו לך, או המנע מלהתעסק אם אינך יודע כיצד.

 

יוסי

פורסם

אני יודע כיצד ,עשיתי את זה הרבה.

 

אסור לשאול למה זה יכול לגרום?

תודדה בכל מקרה ,טוב לדעת משהו חדש.

למכירה:כויל ל 205 בה"פ.

מחפש: שעון סל"ד+ פיג'ו205 לפירוק

פורסם

שים לב להערה בקשר לחרסינת הבידוד של המצת. אם היא נשברת ומצליחה לחדור לבוכנה, היא יכולה לגרום נזק רציני , גם לבוכנה גם לשרוול ואפילו לתא הבעירה בראש המנוע, וזת מפני וחרסינה היא חומר קשה כמעט בסדר קושי של יהלום ופלדה היא כמו פלסטלינה לעומתה.

 

בקיצור , אם חשת כי דבר כזה קורה לך, עשה הכל ע"מ להוציא כל ליכלוך מהבוכנה. אם אתה משתמש בלחץ אויר , שמור על עיניך.

נוסע רגוע, חסכוני וגם בטוח:wave2:

פורסם

תשמע צביקה אני ברוך השם לא נולדתי עם שתי ידיים שמליות

והן גם לא צומחות לי מהתחת

אז חסל דאגה

אני חושב שאני אוכל להחליף פלגים לבדי

 

והפועל הערבי הוא מכונאי רכב מוסמך כבר 30 שנה

 

בקשר לשנת הרכב בני ,הרכב הוא שנת 92

אז אם תוכל לקבוע האם זה 16 או 21 אני אהיה רב תודות

 

ותודה לכולם

מיצ'ובישי לנסר ידנית מנוע 1300 12 שסתומים .

פורסם

 

*זהירות- לא להפיל שום דבר לתוך חלל הבוכנה אחרי שהפלאג בחוץ! אם אתה רוצה לבצע ניקוי קל של האיזור, עשה זאת רק כשפלאג מורכב ומחוזק, ודאג שלא ישארו חלקיקים באזור.

 

טיפ: שמור חוט הצתה ישן , חתוך אותו כ-20 ס"מ ובעתיד השתמש בו להובלת הפלאג למקומו.

אנו הולכים בדרך, כדי להבין את הדרך שבה אנו הולכים.

פורסם
:?

עשית את זה הרבה, אבל אתה לא יודע עם איזה מפתח?

מה?!

שים לב- זה אני שעשיתי את זה הרבה,אבל לא פתחתי את השרשור ,יש לי מפתח כזה כבר שנים.

 

שאלתי את השאלה כי בפעם האחרונה שפירקתי את הכבל מהפלאג,הראש של הכבל נאשר בפלאג והייתי צריך לקצר את הכבל מעט ולהחזיר את הראש שלו כמו שצריך.

אז יכול להיות שעפו באזור כל מיני חתיכות קורוזיה וחלקים קטנים מהשרוול של הכבל,לא לתוך החור אבל עדיין באזור.

בגלל זה שאלתי.

למכירה:כויל ל 205 בה"פ.

מחפש: שעון סל"ד+ פיג'ו205 לפירוק

פורסם

לפותח השרשור מעולם לא טענתי שיש לך ידים שמאלייות, ואין לי טענות לפועל הערבי, ולידע והוותק

המקצועי, נהפוך הוא, אני מעדיף לטובתך, שהוא יעשה זאת , כשיתפנה לו הזמן, עם בוקסה פלגים מתאימה, (21)ולפי כל הכללים, ויש כאלה , כפי שראית , לפי כל הההזהרות שקבלת מחברי הפורום,

וההזהרה מיועדת לכל חברי פורום, שנסיונם בפרוק והרכבת מצתים , לוקה בחסר, וזאת כדי למנוע מהם נזק בלתי הפיך!

מוטב להזהיר אותך היום, כדי שתלמד ותשמר מחר!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
לא נתקלתי ברכב שבוקסת הפלג שלו 19 מ"מ אלא רק במנועי 2 פעימות (אופנועים , מסור גיזום)
צודק זאהר, הכוונה היתה 16 או 21 מ"מ, אבל 1 בלילה, הראש שלי -שגם ככה לא עובד משהו- עובד אפילו פחות טוב...

טעות, טעינו, טועים, טעה, טועה... :smile:

 

שים לב- זה אני שעשיתי את זה הרבה,אבל לא פתחתי את השרשור ,יש לי מפתח כזה כבר שנים.

 

שאלתי את השאלה כי בפעם האחרונה שפירקתי את הכבל מהפלאג,הראש של הכבל נאשר בפלאג והייתי צריך לקצר את הכבל מעט ולהחזיר את הראש שלו כמו שצריך.

אז יכול להיות שעפו באזור כל מיני חתיכות קורוזיה וחלקים קטנים מהשרוול של הכבל,לא לתוך החור אבל עדיין באזור.

בגלל זה שאלתי.

עמית- כנ"ל, מה שאמרתי לזאהר...

בלבול קל מצידי

מה שכן, אין צורך לקחת שום דבר אישית, זה בטוח

וגם לא לנשום חזק מדי ליד הבוכנות כשהפלאגים בחוץ!! :wink:

סעו לשלום!

:loco:...Judge Not, Lest Ye Be Judged

×
×
  • תוכן חדש...