Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7546 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קניתי רביעיה של NGK

ואני רוצה להחליף

המכונאי הערבי שלי מיהר ולא היה לו זמן להחליף פלאגים

 

איזה מפתח צריך ?

אני רוצה להחליף לבד

מיצ'ובישי לנסר ידנית מנוע 1300 12 שסתומים .

  • אחראי פורום
פורסם

בוקסה שמתאימה לגודל....

ראצ'ט (עם מאריך אם צריך) וזהו.

רוב הזמן (במכוניות שהיו לי) אם אני זוכר נכון - בוקסה 19.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם
קניתי רביעיה של NGK

ואני רוצה להחליף

המכונאי הערבי שלי מיהר ולא היה לו זמן להחליף פלאגים

 

איזה מפתח צריך ?

אני רוצה להחליף לבד

בוקסה 16 מ"מ ארוכה, מאריך לרצ'ט, ורצ'ט, או ידית T ארוכה עם פרק ובוקסה 16 מ"מ ארוכה בקצה.

מייסד מועדון החמש - בעל מרצדס 170v ליומן השיפוץ

פורסם

לך לכל חנות מוצרים טכניים לרכב ובקש "בוקסה לפלאגים". יש את זה גם בחלק מחנויות כלי העבודה הרגילות. המידות הנפוצות ביותר, אם אני לא טועה, הן 16 או 19, בדוק מה המידה שלך.

אל תקנה מפתח בעל ידית בצורת T עם בידוד גומי עליה ומפרק שבקצהו הבוקסה. הכלי הזה בד"כ עשוי רע, ונשבר תוך כדי עבודה (לפני שהיה לי יותר נסיון, נשברו כמה כאלה על פלאגים שנסגרו חזק מדי).

הבוקסה שאתה צריך נראית כמו כל בוקסה רגילה, ומתלבשת על כל מפתח ראצ'ט 20 מ"מ, אלא שהיא ארוכה הרבה יותר, ובתוכה יש גומיה קטנה שנתפסת על קצה הפלאג אחרי שהוא משוחרר. כך אין צורך "לדוג" אותו החוצה עם קצות האצבעות אחרי ששוחרר, אלא פשוט להוציא אותו עם הבוקסה. השקעה חד פעמית של משהו כמו 15-20 ש"ח (אם אני זוכר נכון), שווה כל שקל.

כללים להחלפת פלאגים:

*אחד אחד!! לא לפרק את כל כבלי החשמל מכל הפלאגים, אלא לנתק כל אחד בנפרד, להוציא את הפלאג הישן, להרכיב את החדש ולהחזיר את הכבל. זאת ע"מ לא לשנות את סדר ההצתה או לשכוח להחליף פלאג מסוים. לא לזרוק את הפלאגים הישנים לפני שאתה בטוח שהחדשים תקינים ועובדים.

*זהירות- לא להפיל שום דבר לתוך חלל הבוכנה אחרי שהפלאג בחוץ! אם אתה רוצה לבצע ניקוי קל של האיזור, עשה זאת רק כשפלאג מורכב ומחוזק, ודאג שלא ישארו חלקיקים באזור.

* יש לפרק ולהרכיב כל פלאג כאשר הבוקסה ניצבת בדיוק לפלאג ואין שום זווית ע"מ לא לשבור את בידוד החרסינה.

*כל פלאג שיוצא החוצה- בדוק! האם שרוף, משומן, בעל משקע לבן או כל משקע אחר ברמה מוגזמת. השווה את הממצאים לספר הרכב (או היינץ אם ברשותך) כדי לגלות האם יש בעיה בבוכנה מסוימת ומהי.

*אם פלאג תקוע ממש חזק- עזוב אותו. חכה למוסך שיוציא אותו עבורך. אם הפלאג תפוס ותנסה להוציא אותו בכוח- אתה עלול לקרוע את ההברגה, מה שיצריך קדיחה שלה החוצה ואולי שיפוץ מנוע.

*כל פלאג חדש שנכנס- רצוי לשמן קלות את ההברגה שלו, כדי להקל על ההברגה וההוצאה במועד ההחלפה הבא.

מקווה שלא שכחתי שום דבר, בהצלחה

:loco:...Judge Not, Lest Ye Be Judged

פורסם

בוקסה לפלגים?

 

קודם כל ישנם שני סוגים של מידות למשושה הפלגים והם.

"13/16 שזה שווה ל21 מ"מ או

"5/8 שזה שווה ל16 מ"מ.

זה תלוי בדגם הרכב וכן בדגם המנוע , ישנם רכבים ששני הדגמים קיימים בשנים שונות.

אז בבקשה מי שלא יודע שלא יטעה אחרים.

 

יעקב

סימל יעקב

מנהל מוסך - מומחה וולוו הונדה

מדריך ירי מעשי בשעות הפנאי.

פורסם

ואיי תודה

קיבלתי יותר תגובות ממה שציפיתי

 

יש לי את כל הכלים בבית

 

לא בטוח שישנה בוקס כמו ש uRical תיאר אבל בטוח שיש בוקסה

מיצ'ובישי לנסר ידנית מנוע 1300 12 שסתומים .

פורסם

לא בטוח שישנה בוקס כמו ש uRical תיאר אבל בטוח שיש בוקסה

:-o

לא רק שיש, זה לא נדיר בכלל

זו פשוט בוקסה ארוכה עם גומיה בפנים להוצאה קלה של הפלאג

קיים בכל חנות למוצרים טכניים לרכב, מבטיח לך

בוקסה רגילה לא יכולה לעזור כי אין לה מספיק עומק

:loco:...Judge Not, Lest Ye Be Judged

פורסם
מפתח T10 יעשה לך את העבודה :wink:

שלום.

מפתח T10 יעשה לך את העבודה :wink: אני רוצה לראות איך אתה מפרק פלגים אם המפתח הנ"ל.

ועוד שם פרצוף מחייך!!!

אם תצליח לפרק את הפלגים אם T 10 אני משלם לך 1000$ !!!

 

יש שתי מידות לבוקסה פרוק פלגים או 5/8 = 16 מ"מ או 13/16 = 21 מ"מ

תלוי איזה שנה הרכב .{עלק T10 }

 

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם

בני חג שמח!

מצטרף לדעתך שלא יצליח לפתוח עם 10 T .

חשבתי שאתה דובר ערבית,אומרים אלק(אמר לך) ולא עלק(עליך).

אגב,היכן אתה מחביא את הדולרים,מבטיח לא לגלות.

 

בברכה

 

דוד

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם

יש לי שאלה לבחור שאמר שצריך להזהר לא להפיל חלקיקים אחרי שהפלאג בחוץ.

 

למה בדיוק זה יכול לגרום?

תודה

למכירה:כויל ל 205 בה"פ.

מחפש: שעון סל"ד+ פיג'ו205 לפירוק

פורסם

פשוט כל מה שתפיל פנימה הולך ישר לתוך חלל הצלינדר, וזה ממש לא מוסיף בריאות לרינגים שלך, לבוכנות, לדפנות הצילינדר, לשסתומים, לתא השריפה ... להמשיך ?

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

לעמית שלום רב!

אוריקל הזהיר ובצדק, שבזמן פרוק והחלפת מצתים, רצוי ומומלץ, לנקות בלחץ אוויר, גרגרי חול, וכל לכלוך אחר המצטבר סביב הפלגים המיועדים להחלפה, וזאת כדי למנוע חדירת חול, ו/או כל לכלוך אחר לצילנדר,

ויותר גרוע מכך יש להקפיד מאד שלא להפיל חלקים מתכתים כמו אום בורג או כל חלק קשה אחר, דרך פתח הפלג, ומשם לבוכנה או לסשתום, במקרה כזה יש לצפות לעקום שסתום, במקרה הטוב, וחור בבוכנה במקרה הרע, בשני המקים, יש לפרק לפחות ראש מנוע!

משום מה יש לי הרגשה , שפותח השרשור שנמנע מלהמתין לפעם הבאה שהפועל הערבי יחליף לו פלגים, ומכיוון שאין לו מפתח בוקסה פלגים עם גומיה , ישבור את הפלגים, ויגרום לעצמו נזק!

בתקווה שאתבדה!

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

צביקה מקרה של אום או בורג שנופל -הבנתי וברור לי שזה נזק גדול.

 

אבל מה לגבי גרגירי מתכת קטנים או קצת חול? זה מתנקז לאיזה מקום או שזה נשאר בפיסטון?

למה גרגיר כזה יכול לגרום?(לא בורג או אום)

תודה

למכירה:כויל ל 205 בה"פ.

מחפש: שעון סל"ד+ פיג'ו205 לפירוק

×
×
  • תוכן חדש...