Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7554 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
הדרך אותה מתאר אסף, בהחלט שונה מהרי ירושליים, קצב הנהיגה בפרויד גבוה מהרגיל עם הרבה שינויים על דרך קצרה.

 

אשמח לדעת את מדידת הצריכה בין חיפה לזכרון על כביש 2 במהירויות שיוט סבירות.

עדיין לא יצא לי לנסוע בין עירוני באוטו ריק. בנסיעה בין עירונית מישורית עם רכב די מלא הצריכה היא לדעתי 12 ק"מ לליטר.

פורסם
אתה רוצה לדעת מהו הרכב הכי חסכוני , או האם הרכב שלך צורך דלק בצורה סבירה ?

 

אין שום טעם להשוות רכב מוזן קרב' דל נפח ומיושן למנוע גדול (יחסית) מוזרק ומודרני (שוב, יחסית).

את האמת, חשבתי שהרכב שלי מכוייל היטב. אשמח לשמוע ולאמת כי אני יכול לנצל יותר טוב את הדלק ולקבל קצת טיפים. כמו למשל, באיזה מכון מתמחים בבדיקה של צריכת דלק. נתוני היצרן מדברים על צריכה של 16 ק"מ לליטר בנסיעה בין עירונית מישורית ורגועה ועל צריכה של כ-10 ק"מ לליטר בנסיעה עירונית (ואני מניח שמישורית). ונראה היה לי כי 7-8 ק"מ לליטר בנסיעה עירונית הררית היא סבירה לדגם זה. מסתבר כנראה שטעיתי ?

 

לאישתי יש חשש שיש דליפה של דלק. אחרי מנוחה של לילה מחוג הדלק זז קצת למטה. נראה לי די קשה לעלות על הדליפה (אם ישנה). במיוחד לאור זה שלקח למוסך (החברה) מספר חודשים לגלות שחיבור כבל של מתזמן ההצתה הוא הגורם לבעיות ההתנעה שחוויתי.

פורסם

שעון הדלק ברוב המכוניות פועל כוולטמטר, לכן בבוקר אחרי התנעה הוא יראה קצת פחות עד אשר המצבר יתמלא.

 

לעומת זאת , צריכת הדלק שלך לגבי מנוע זה ותנאי הדרך, אותם אני מכיר, נראים לי סבירים.

נוסע רגוע, חסכוני וגם בטוח:wave2:

פורסם

העיר: חיפה.

המסלול הרגיל: מרכז הכרמל-מת"מ-מרכז הכרמל (בדרך צרפת).

הצריכה: כ8 ק"מ לליטר עם מזגן.

שורה תחתונה: צריכה הגיונית יחסית.

דני.

פיאסטה MK1 שנת 79 בשלבי שיפוץ ->[thread=41214]כאן[/thread]

מנוע:1L, ממוזגת+ תוספות.

פורסם

ירושלים

סיאט איביזה 2001 1600 ידני עם צמיגים רחבים מהסטנדרט

ליטר אחד על-10 11

כמובן שזה בנסיעה על מהירות סבירה

פורסם

מטבעון לביה"ח כרמל וחזרה דרך העליה החדשה של דניה או נשר.

 

1:10 ב.מ.וו 320 ידנית נהיגה רגועה.

1:10 פוקוס 1.6 חדשה אוטו' נהיגה אגרסיבית העגלה הזאת לא זזה.

במגאן 2 1.6 אוטו' 1:11 נהיגה סמי-אגרסיבית.

פורסם

חיפה שפרינצק - מרכז כרמל -חורב -קניון חיפה

 

11.36-1

 

מיצ'ובישי לאנסר 1.3 ידנית קרבורטור

 

ולבחור שנוסע ממרכז הכרמל למת"ם דרך דרך צרפת , תנסע דרך דרך הים יותר קצר ואפשר לרדת הכל בניוטרל =חיסכון בדלק

מיצ'ובישי לנסר ידנית מנוע 1300 12 שסתומים .

פורסם

ענו על זה מספיק

 

ניוטרל מבזבז יותר דלק.

במצב הילוך ורגל לא על הגז לא נכנס דלק למנוע בכלל.

במצב N - יש כל הזמן כניסה של דלק לשמור על סל"ד סרק.

 

וכבונוס אתה מקבל רכב ללא שליטה ברגע הקריטי.

כשתרצה להאיץ כדי להחמק מבולם פתע או להחמק ממכשול - פתאום תראה שהרכב לא מגיב...

פורסם

תגיד עברת תיאוריה?

 

אז מה שאתה אומר שעדיף לנסוע על הילוך כל הזמן ולא להוריד לניטרל ?

אני מקווה שאתה צוחק:shock:

×
×
  • תוכן חדש...