Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7578 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,



מחר בבוקר האוטו שלי עובר טיפול 120K ואני מעוניין לקנות שמן איכות, אך אני לא יודע איזה צמיגות, לכן אני מעלה טבלה מספר הרכב (שאני לא כל כך מבין) בכדי שתוכלו להמליץ לי איזה צמיגות הכי טובה למזג אויר שלנו ובנוסף אני זקוק להמלצות של שמנים מהטובים שיש.

העלתי בעבר שאלה כזאת, אך לא קיבלתי תשובה חד משמעית אז בבקשה לכל המבינים (מוטי, צביקה, בני) אני מבקש את חוות דעתכם במיוחד.

תודה והינה התמונה..

 

55460052.jpg

  • תגובות 43
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

השמן המומלץ על ידי היצרן הוא השמן בצמיגות הנכונה!

השמן המומלץ מופיע בדרכון השרות..(ציטוט מהספר רכב)!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

השמן המומלץ במידה ותרצה להשקיע הוא בצמיגות 5W40.

אבל גם 10W40 יהיה לא רע .

 

צביקה, לפעמים היצרן ממליץ על 10-40 מכל מיני סיבות , אבל לדעתי תמיד עדיף לשים סינטטי מלא כדי להקטין שחיקה .

JDM :twisted:

פורסם

מזה דרכון השירות? (כלומר איפה אני מוצא את זה?)



ועדין לא הבנתי על איזה צמיגות הם ממליצים (יש בטבלה הרבה צמיגויות)

הרכב הוא מסוג יונדאי קופה 97 2000

פורסם

לפי החוברת 10\40 יהיה הכי טוב לדעתי

 

למרות שאפשר (שוב לפי החוברת) גם 20\50 וגם 15\40, הייתי שם 10\40 חצי סינטטי במקומך - לשיקולך

55460052.jpg

פורסם

באותו ספר צריכה להופיע גם המלצת היצרן לגבי צמיגות השמן הנכונה, בד"כ בסוף הספר איפה שרשומים כל שאר הנוזלים המומלצים.

מלא לפי המלצת היצרן ולא לפי המלצות מיטב המהנדסים בפורום.

 

מוטי.

פורסם
לפי החוברת 10\40 יהיה הכי טוב לדעתי

 

למרות שאפשר (שוב לפי החוברת) גם 20\50 וגם 15\40, הייתי שם 10\40 חצי סינטטי במקומך - לשיקולך

הייתי שמח להבין אחת ולתמיד את פשר ההמלצה הגורפת הזו ואם כבר אז למה לא 20W-50... הרי הוא לא נוסע במזג אויר של מתחת ל-10- מעלות צלזיוס.

 

מוטי.

פורסם

צודק...אבל, היות ו10\40 קל להשיג חצי סינטטי

ו20\50 קשה להשיג חצי סינטטי אם בכלל אז.....

חוץ מזה רשמתי שם ש15 40 אפשרי וגם 20 50...ורשמתי מה לדעתי הייתי שם....מפה זה שיקולו...לא הטעתי אותו

 

אגב בסיפרות שאצלי לרכב שלו מומלץ 10\40 ורק במדינה מאוד חמה מומלץ 20\50

במדינה מאוד קרה אגב מומלץ 5\40

פורסם

במדינת ישראל שהיא אגב מאוד חמה מומלץ 20-50 רק לרכבים שמעשנים הרבה ולרכבים ישנים שהימים שלהם ספורים .

 

בעל רכב שמטפל ברכבו והרכב במצב שהוא לא אוכל שמן - מומלץ 5-40 לסיכוך טוב יותר ולאורך זמן .

10-40 הוא פשרה בין סיכוך טוב ,המלצת הייצרן והמחיר אך עדיין לא ישתווה לשמן סינטטי מלא .

JDM :twisted:

פורסם

כי 10\40 אפשר לקנות במחיר זול, הוא זמין....ועושה את העבודה אז למה לא

חוץ מזה בסיפרות שאצלי אין שום אזכור ל10\30 בכלל.....

ומדובר בספרות ברמות מוסך...


×
×
  • תוכן חדש...