Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קניית מערכת


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7576 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

היתי רוצה לקנות לעצמי מערכת ... לאוטו שלי.. האוטו הוא דייוו רייסר 94

יש לי כרגע מערכת "עצבנית" של :

רדיו דיסק של AIWA רגיל

2 רמקולים מאחורה של PIONER של 180W... כתוב בגדול עגולים ...שעושים יותר באס מאשר צליל...

מוזר...

ומקדימה יש רמקולים קטנים בתוך פאנל הקדמי.. של BOMB או משהו כזה... צהובים ... נראה לי כשאני שם על ה52 מתוך100. .. הם עוד מאט הולכים להקרע...

 

אז כמה אני צריך להשקיע במערכת טובה לאוטו שלי.. כולל מגבר , סאב וופר... והכל...

ותמליצו על משהו טוב... ותתנו את הדגמים..בבקשה

ואולי גם כמה צריך להשקיע במערכת כזאת

תודה

Daewoo racer 94, Citroen Volcane 2.0 , Alfa Romeo 33 1.7 16V

WhatNext?

פורסם

השאלה היא לא כמה צריך להשקיע כי השמיים הם הגבול.....

 

השאלה היא כמה אתה מוכן להשקיע ואז נוכל להמליץ לך בצורה יעילה יותר מה כדאי.

פורסם

נגיד חבר שלי קנה רמקולים אחוריים וקדמיים של קנווד + LIGHTNIG AUDIO מגבר של 700 וואט+ סאב וופר של קנווד של 600 וואט אם אני לא טועה...

יד שניה ב1500 ש"ח

עכשיו אני גם חשבתי לקנות איזה משהו יד שניה...בתקציב דומה אך יש יותר מדי בחירה ואני 0 בזה... השמות של מוצרים לא אומרים לי כלום....

בקשר לרדיו דיסק.. לא אכפת לי להשאר עם הAIWA שלי כי גם ככה אני לא אשמע MP3... אני מעדיף דיסקים רגילים

Daewoo racer 94, Citroen Volcane 2.0 , Alfa Romeo 33 1.7 16V

WhatNext?

פורסם
תן תקציב , ואיזה רכיבים אתה רוצה להחליף או להוסיף ?
נתתי !

1500 ש"ח למשומש...

הכל חוץ מרדיו דיסק...

Daewoo racer 94, Citroen Volcane 2.0 , Alfa Romeo 33 1.7 16V

WhatNext?

פורסם

קומפוננט + מגבר + סאב ?

 

500 500 500

 

כעיקרון אין לך יותר מידי תקציב , סאב יש לך לאנזר וי מקס , אחלה סאב או פיוניר 305C.(חדש)

מגבר יש כל מיני סינים נחמדים כמו V12 חיכוי או BOSS עם המאורר או כל מיני כאלו.(חדש)

קומפוננט יש לייטנינג אוודיו או מורל פולס (חדש)

או יד שניה אפשר למצוא דוטק MK2 ...

חפש טוב...

פורסם

מגבר עכשיו בפורום יד שניה מישהו מוכר SPL ב700 שקל

תקשר אליו אולי תגרזן אותו ל500 שקל אולי תפגשו באמצע ב600

דבר איתו

קומפוננט הייתי הולך דל דוטק משומש...אם תמצא

סאב לאנזר\פיוניכס בתיבה בבניה עצמית

מערכת מאוד בסיסית לא איזה משהו מטורף אבל זה מה שיש ועם זה ננצח

פורסם
קומפוננט + מגבר + סאב ?

 

500 500 500

 

כעיקרון אין לך יותר מידי תקציב , סאב יש לך לאנזר וי מקס , אחלה סאב או פיוניר 305C.(חדש)

מגבר יש כל מיני סינים נחמדים כמו V12 חיכוי או BOSS עם המאורר או כל מיני כאלו.(חדש)

קומפוננט יש לייטנינג אוודיו או מורל פולס (חדש)

או יד שניה אפשר למצוא דוטק MK2 ...

חפש טוב...

אממ...

מה זה קומפוננט ?

ומה זה דוטק MK2?

ואם נגיד אני מוסיף עוד 500 ש"ח זה ישנה הרבה? למשל.. אני לא רוצה "מגבר סיני נחמד" , אני רוצה מגבר טוב...

Daewoo racer 94, Citroen Volcane 2.0 , Alfa Romeo 33 1.7 16V

WhatNext?

פורסם

כנס פה יש לך את כל המושגים והסברים עליהם

http://www.carsforum.co.il/vb/announcement.php?f=15&announcementid=6

 

לגבי ה500 שקל תוספת

אם אתה רוצה להשקיע את זה במגבר , תוכל לרכוש ב1000 שקל (יותר נכון 200$) את הJBL GTO75.4

תעשה עליו חיפוש נפתחו עליו מיליון שירשורים בפורום , כולם ממליצים עליו בעיניים עצומות.

מגבר נוסף הוא האינפיניטי ראפרנס שנמצא בדיוטי פרי גם ב200$ , לא שמעתי לא מכיר בנתים אין תגובות אבל אמור להיות פאנטסתי , דיי דומה לJBL , אותו יצור וכ'ו וכ'ו...

 

דוטק MK2 זה דגם של רמקול , מבית מורל הישראלית , לינק :

 

http://www.morelhifi.com/products/mob_2way_dotech.html

פורסם

כפיר אתה כנראה חי בעולם אחר :D

אין יותר JBL GTO וגם לא יהיה !

יש איזה שמועות על איזה אינפיניטי....בנתיים אין מי שיאשר או ישלול את זה

פורסם

לא הבנתי משהו... בקומפוננט באים 2 או 4 רמקולים ?

נגיד ואני רוצה 2 רמקולים מקדימה ו2 מאחורה אז אני צריך לקנות 2 קומפוננטים?

עוד משהו .. BOLT נחשבת לחברה טובה?

הנה .. כאלה יש לי מקדימה .. זה נחשב לאיכותי ?

http://www.pompa.co.il/index.php?1->EXPOSED_onClick_showItem^3257,'normal_sales')

Daewoo racer 94, Citroen Volcane 2.0 , Alfa Romeo 33 1.7 16V

WhatNext?

פורסם
מגבר עכשיו בפורום יד שניה מישהו מוכר SPL ב700 שקל

תקשר אליו אולי תגרזן אותו ל500 שקל אולי תפגשו באמצע ב600

לגרזן אותי??? :shock: :shock: :shock: אללי!!!

אנא איש יקר, אל תגרזן אותי! אינני רוצה להתגרזן!!

 

איתמר המגורזן.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

מצטער סלנג פנים חבר'ה....לגרזן זה...כל דבר שרוצים אתה מבין נגיד להוריד במחיר :

תגרזן אותו

איזה תותח הוא "בואנה זה גרזן"

ואפשר גם העיוותים....נגיד אתה פוגש חבר ברחוב "מה המצב גרזנוביץ'" :D

פורסם

עתיד- חח וואי זהו נגמר הJBL :? , היסטוריה מתוקה היתה ממנו בדיוטי פרי (והרבה רווחים)

אפשר עדיין לרכוש אותו ב1100 עם אחריות טיפה מעפנה לשנה אבל לא כזאת טובה...

 

לפותח השירשור, אם היית קורא בלינק שנתתי על המושג קומפוננט היית מבין .

כעיקרון סט קומפוננט זה רמקול שהטויטר שלו מופרד ממנו ולא נמצא בתוכו.

שאתה רואה 4 רמקולים בתמונה זה אומר אלמט (וופר) וטויטר .

הקופסה הקטנה זה הוא קרוס אובר , אליו מתחברים שני האלמנטים , והוא מחלק תדרים- משמע - לטויטרים את התדרים הגבוההים ולוופר את התדרים היותר נמוכים ...

ככה ישנה הפרדה ואיכות הצליל עולה .

×
×
  • תוכן חדש...