Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7584 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים!

הסאב הוא דגם ישן צבע שחור.

יש לי כוונה ליקנות את הסאב מציאים לי אותו קרוב ל 1300 שקל יד שניה כמובן עבד משהו כמו שנה.

1. האם כדי לקנות אותו במחיר כזה?

2. האם הוא ינגן טוב בתיבה אטומה? כי אני לא רוצה תיבה ענקית.

3.איזה נפח הכי קטן מתאים לסאב?

4.האם חיבור של 1000 וואט רמס ב 1 אום לא יגרמו לו נזק?

תודה!

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

בתיבה אטומה הסאב הוא 750 וואט. על איזה מגבר מדובר?

האם הסאב הוא D2 (שני סלילם של 2 אוהם)?

גיר רובוטי יש אנשים שזה מתאים להם-למזלי אני אחד מהם

אופל קורסה 2003

פורסם

אמנם למגבר הזה יש פיוז של 80 אמפר אבל עדיין גם עם 14.4 ונצילות של 85 אחוז הוא לא יתן 1000 וואט, אבל קרוב לכך (הנצילות יורדת עם העומס).

ככה שלא הייתי דואג יותר מידי, כיוון נכון והיה בסדר.

גיר רובוטי יש אנשים שזה מתאים להם-למזלי אני אחד מהם

אופל קורסה 2003

פורסם

L7 נשמע מצוין בתיבה אטומה והתיבות המומלצות לו לא גדולות בכלל,

 

בין:25-56 ליטר.

מה שכן בתיבה הקטנה ביותר הוא לא יורד מספיק נמוך והייתי ממליץ לך ללכת על תיבה

של 35-40 ליטר.(חישוב הנפח של התיבה כולל בתוכו את נפח הסאב).

פורסם

כפי שאמרו פה, זה לא משנה לך, נפח התיבה כולל את הזנחת נפח הסאב.

 

חישוב אמיתי של נפח הסאב הוא מסובך מאד עד בלתי אפשרי. נראה לי שנפח ממוצע שסאב תופס זה בערך 3 ליטר אבל תקנו אותי אם אני טועה!

גיר רובוטי יש אנשים שזה מתאים להם-למזלי אני אחד מהם

אופל קורסה 2003

פורסם

תתעלם מנפחו של הסאב.

 

זניח מאוד.

 

תמיר

פורסם

בקשר למגבר.. הוא יפתח אותו פצצה.. אחלה מגבר..

לגבי הסאב... לדעתי מחיר יקר מידי לסאב כזה משומש...

וד"א .. אם אתה באמת רוצה לנצל את הסאב טלשמוע ברמה כדי לך לבות לו תיבה גדולה משהו בסביבות 90 ליטר.. יפציץ לך את האוטו!!!

אם אתה רוצה מידות מדוייקות וכמה סוגים של תיבות תיכנס לאתר של קיקר ומשם ל SUPPORT ושם תחפש מידות לתיבות של סאבים... וכבר תראה את ה-L7 ... יש שם כמה גדלים צורות ונפחים.. לך לפי המידות של האתר הם הכי מדוייקות..(כי הם מין הסתם מיצרים אותם)..

בהצלחה!!!

WWW.TURBO-JET.CO.IL טורבו ג'ט- פיתרונות בלחץ מים גבוה-ניקוי מחליפי חום, הסרת בטון, קילוף טיח וציפויים, חידוש אבנים לסוגיהם ופריצת קווי מים וצנרת.
פורסם

1500 זה כבר מאוד יקר.

אתה תוכל להוריד אותו 1 אום .

התיבה של SPL היא בסביבות 70 ליטר.

הוא נשמע מצויין התיבה אטובה כמובן למי שאוהב דיוק.

והמגבר אמור לפתוח אותו.

SPL-1 kicker solo-baric L7 12'-142.9db


×
×
  • תוכן חדש...