Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8450 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אם אני לא טועה יש פה איזה סוחר מכוניות בפורום, לא?

E.L משהו...

 

היה.....עזב, ברח.

 

 

 

הוא לא היה סוחר אלא חבר פורום שאנשים המציאו לו כינויים .בגלל

שהיה בעלים של מספר רב של מכוניות ספורטיביות לאורך השנים.

לפני שמדברים בפעם הבאה עדיף לקרוא קודם.

כשכתבתי:

היה.....עזב, ברח

 

זה היה בצחוק. לכולם כאן בפורום ידוע שסוחר מכוניות אמיתי הוא לא היה. הוא פשוט היה אחד שאהב להחליף מכוניות כי היו לו הרבה מכוניות שהוא אהב, אז הוא פשוט גיוון והחליף, אז סוחר מכוניות אמיתי הוא לא היה, אבל סתם לצחוקים אמרו את זה...

Back to the original - NC again.

פורסם
אם אני לא טועה יש פה איזה סוחר מכוניות בפורום, לא?

E.L משהו...

 

היה.....עזב, ברח.

 

 

 

הוא לא היה סוחר אלא חבר פורום שאנשים המציאו לו כינויים .בגלל

שהיה בעלים של מספר רב של מכוניות ספורטיביות לאורך השנים.

לפני שמדברים בפעם הבאה עדיף לקרוא קודם.

 

לאורך השנים?

קליאו RSI.

ראלי MKII.

סקסו VTR.

ראלי MKI.

 

בערך בשנה וחצי. תקן אותי אם אני טועה אבל זה בערך רכב ל4 חודשים.

 

ראלימן,

בצחוק :wink:

 

די,

לא מצחיק יותר.

:-)

פורסם

כן אני יודע, אני קורא פאסיבי בפורום כבר דיי הרבה זמן.

פשוט שכחתי להוסיף :wink::wink:

 

אהה, וזה היה לפני שקראתי את הודעת העזיבה שלו.

פורסם

או הסוחר "מספק" מה שהישראלי מבקש :shock:

 

(1)ק"מ נמוך-הסוחר יתאים לך את הנתון לפי פרמטר מוכר ואף נמוך מכך.

(2)גיר אוטו'-לא חסרות הידניות שעברו הסבה לאוטו', רק שבדרך ע"מ לחסוך שכחו לפחות פריט חשוב אחד-רדיאטור קירור :? לצנרת עשו פשוט מעקפים :shock:

(3)יד נמוכה-אז מה אם ברישיון רשום 4 בעלים קודמים :roll: שניים מתוכם הם הילדה שהתחתנה(לכן שם המשפ' שונה), ושני הוא העברה פיקטיבית לבריחה מנושים :lol:

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

×
×
  • תוכן חדש...