Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7591 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אאודי 80E 1995 נעילה מרכזית בואקום, המשאבה אצלי פגומה. המקורית יקרה !:shock:

מי מכיר :???: תחליף או חלקי חילוף שיש להם.

המשאבה אצלי עם 12 פינים וחיבור חשמל - תודות לעוזרים

פורסם

קשה לי להאמין שתמצא זול.

 

האפשרויות הן או למצוא חלק מפירוק או להזמין מ EBAY.

צ'מפיון זה לא אופציה.

פורסם

לפי דעתי עדיף לך לבטל את הנעילה בוואקום ולעשות נעילה מרכזית חשמלית יעלה לך יותר זול ויותר אמין מהמשאבת ואקום המדוברת..

לי הוצע ב-500 ש"ח לעשות את זה אבל בסוף נשארתי עם המשאבה כי רק צינורית התנתקה לי למזלי..

פורסם

במקרה שאתה לא משיג בפירוקיות משאבה כזאת ההצעה של אביתר הטובה ביותר

 

אם כי לדעתי סט נעילה הטוב ביותר ועבודה באיכות גבוהה יעלו 200 שח לפחות יותר.

כי נעילה מהשורה הרשונה היא של גארד, והיא עולה למתקין כפול מנעילה מכל סוג אחר חליפי.

 

ניתן להתקין לוקר ולהעביר חוטים לכל דלת ב15 דקות ולעשות זאת כראוי יגזול פי שלוש זמן.

אבל קודם לכן חובה לוודא שאכן הבעיה במשאבה ושזו לא השערה בלבד.

 

בברכה

דני ממצת אור בחיפה

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

אני לא מבין כיצד לבדוק שרק היא לא בסדר

המשאבה לא עובדת

ומשער שבאמת זו הסיבה שהנעילה פגומה,

איך אני בודק שהנעילה תעבוד אם אחליף משאבת ואקום?

 

מה זה לוקר והאם משתמש במשאבות ואקום בדלתות?

תודות

פורסם
במקרה שאתה לא משיג בפירוקיות משאבה כזאת ההצעה של אביתר הטובה ביותר

 

אם כי לדעתי סט נעילה הטוב ביותר ועבודה באיכות גבוהה יעלו 200 שח לפחות יותר.

כי נעילה מהשורה הרשונה היא של גארד, והיא עולה למתקין כפול מנעילה מכל סוג אחר חליפי.

 

ניתן להתקין לוקר ולהעביר חוטים לכל דלת ב15 דקות ולעשות זאת כראוי יגזול פי שלוש זמן.

 

אבל קודם לכן חובה לוודא שאכן הבעיה במשאבה ושזו לא השערה בלבד.

 

בברכה

דני ממצת אור בחיפה

איך אני יודע שהנעילה טובה ורק המשאבה לא בסדר

ומה זה לוקר?

פורסם

סיפור יקר מאוד

לחבר גם הלכה המשאבה מקורי בצמפיון רצו רק על המשאבה כ- 5,000 ש"ח ולאחר חיפושים רבים אצל כל היבואנים של חלפים בארץ לא מחזיקים את המשאבה.

לבסוף המשאבה נקנתה בחול בעלות של כ- 2000 ש"ח

כואב

פורסם

יש את הצינורות ואקום שמחוברים למשאבה, כל דלת מחוברת בעיקרון למשאבה. תנסה לתת להם וואקום ממקום אחר (אולי תצליח בעזרת הפה..) תנתק צינור אחד שאתה יודע שהוא שייך לדלת מסויימת ותראה אם אתה יכול לתת לו וואקום, תסתכל אם הדלת ננעלת אגב..מקווה זה יעזור לך

כעיקרון אם אתה יודע שיש בעיה במשאבה אז אל תחליף לתחליפי ולא לחדש!

תתקין נעילה חשמלית ויגמרו לך הבלאגנים (ואל תלך לחאפרים! כי הבעיות יחזרו)

פורסם

מניסיון ברכב של אבי (a4 96) בהתחלה אמרו לו שהמשאבה לא תקינה ולאחר בדיקה מקיפה יותר נמצא שהמנעול בצד הנהג לא תקין ומיכוון שהוא שולט על כל המערכת, תקלה אצלו משביתה את כל המערכת

 

נ.ב במוסך מורשה אמר לי המכונאי הראשי שנדיר מאוד שמשאבה כזאת הולכת ולרוב התקלה היא בדברים מסביב

"הסטטיסטיקה הרשמית חושפת כי נהגי מכוניות ותנאי כביש בעייתיים, הם הגורמים לחלק משמעותי מתאונות הדרכים הקטלניות ב-2010 בהן היו מעורבים רוכבי דו-גלגלי". ynet

פורסם

שאני חושב על מה ש michael carmi אמר הוא צודק.. שלי הייתה בעיה היא התחילה מהדלת של הנהג

נשבר איזה חלק ואז המשאבה לא נעלה לי את הדלתות.

והיה לי עוד מקרה שצינור ואקום לא היה יושב טוב אז כל הדלתות היו ננעלות חוץ מדלת אחת ליד הנהג..

הרי לך עוד כמה צדדים של חשיבה מה זה יכול להיות..

פורסם

אכן, אצל אבי הבעיה במנעול של הנהג וכשאני רוצה לנעול את הרכב המוטות יורדות מעט ומיד עולות שוב

מפה הבנתי שהמשאבה תקינה ויותר מזה היא לא לוחצת על המוטות בכוח כדי לא לגרום לעיוות

הבעיה היא שגם אם זה רק המנעול זה לא יהיה זול כי לפי מה שהבנתי רק צ'מפיון יודעים להתעסק עם זה

ואנחנו יודעים שצ'מפיון הם לא הכי זולים בשוק

 

חבל על הכסף תשתמש במפתח

"הסטטיסטיקה הרשמית חושפת כי נהגי מכוניות ותנאי כביש בעייתיים, הם הגורמים לחלק משמעותי מתאונות הדרכים הקטלניות ב-2010 בהן היו מעורבים רוכבי דו-גלגלי". ynet

×
×
  • תוכן חדש...