Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאלה לגבי מכס.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7590 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אחרי ניגוס. מסיבי לפורום הוחלט להביא את הגימונד אודיו 600S + 400S

הוזמן ולא הגיע בזמן, ונשאר בחו"ל וחזר לחנות.

 

אני יוכל שוב להביא סט קומפוננט מחו"ל. אבל אני מפחד שיתפסו את הסט.

אז השאלה שלי היא, טסים כמה חברים של לחו"ל. (טסים בנפרד, וחוזרים ביחד) אם הם יפרידו את החלקים ביניהם. נגיד אחד רק קרוסים, השני מידים, והשלישי טויטרים. ואחד רק נתפס.

לפי מה יחשבו את הקנס? הרי 4 קרוסים בחיים. לא יעלה מעל 200 דולר. (אין קבלה)

או 2 מידים. (כל הסט עולה 350 דולר).??

 

אז לפי מה יהיה החישוב?

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

א., איזה קרוסים? אתה לא הולך על סט אקטיבי?

ב. אין זה מפוצל אין שום בעיה בכלל.

גיר רובוטי יש אנשים שזה מתאים להם-למזלי אני אחד מהם

אופל קורסה 2003

פורסם

תראה מה עושים אחי....!

לוקחים מגבת אורך 2.5 מטר על 1.5 מגלגלים את הקומפוננט בתוכה ודוחפים את הקומפוננט למזוודה של אחד החברים שלך ...דוחפים למרכז המזוודה בכדי למנוע פגיעות...! המזוודה צריכה להיות מלאה בכמה שיותר בגדים וכך..........אף אחד לא יודע מה יש שם.......! :shock: מובן....:-D ...

כך אני הביאו לי מגבר 5 ערוצים...ואני הבאתי DVD ועוד כמה דברים מענינים בלי לשלם שקל למדינה הזוועתית שלנו!

HU: ADDzest DRX 9255EX / Amp: Audison 4.1K / comp: Focal K2p / Sub: XXLS 10

פורסם

אם היה לי סט של 300$ מגולגל במגבת, כל הטיסה הייתי משקשק,

 

אתה ראית איך מתייחסים למזוודות?

וחוץ מזה , מבחינה הסתברותית, פיצול הסט, מעלה את אחוז הסיכון לביקורת.

לא הייתי בונה על טיפשות המוכסים, גם אם היא קיימת, לא תיהנה ממנה,

הם עלולים לחייב תשלום מכס על סט מלא, למרות שיש רק מידים ו/או קרוסים+טויטר.

ZZR

פורסם

ניתן להביא קבלות (לבקש מהמוכר) על חלקים מהסט, ואז יש 'בלה של 199 על המידים ונגיד 150 דולר על טוויטרים.

ולא צריך קרוסים, אתה הולך אקטיבי או לא?

גיר רובוטי יש אנשים שזה מתאים להם-למזלי אני אחד מהם

אופל קורסה 2003

פורסם

לדעתי להפריד זה רעיון טוב. מכיון שמי שייתפס חס וחלילה יוכל להגיד שזה משומש ולכן יש רק את החלק שברשותו ללא שאר החלקים של הסט. המוכס לא יוכל להוכיח אחרת שיהפוך את המזוודות מאתיים פעם הוא לא ימצא כלום.

×
×
  • תוכן חדש...