Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7610 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי חבר'ה ,

סיאט איביזה 1998 1ץ6 אוטומט

לפני כשבועיים הכנסתי את האוטו לטיפול 10000 ( מישהו יודע כמה אמור לעלות טיפול כזה ?

לקחו לי 550....בני עוולה ) , בכל אופן , נסעתי בשבועיים האלה בקושי 150 ק"מ והיום אני מגלה , בזמן נסיעה , שאין לי טיפת שמן !!!!!

סחבתי עד לתחנת דלק הקרובה ומילאתי גלון .

*כיצד אני יכול לדעת אם נגרם נזק למנוע ?

אני חושד שבטיפול הוציאו שמן אבל לא שמו חדש (בטעות...??!@# )

...

*במידה וקיימת דליפה ... לאן השמן יכול לדלוף ? וכיצד אפשר לוודא את זה ?

*המוסך לא אמור לוודא בטיפול שהכל עובד ??? לא לשם כך קיים הטיפול ?

 

תודה ...

פורסם
היי חבר'ה ,

סיאט איביזה 1998 1ץ6 אוטומט

לפני כשבועיים הכנסתי את האוטו לטיפול 10000 ( מישהו יודע כמה אמור לעלות טיפול כזה ?

לקחו לי 550....בני עוולה ) , בכל אופן , נסעתי בשבועיים האלה בקושי 150 ק"מ והיום אני מגלה , בזמן נסיעה , שאין לי טיפת שמן !!!!!

סחבתי עד לתחנת דלק הקרובה ומילאתי גלון .

*כיצד אני יכול לדעת אם נגרם נזק למנוע ?

אני חושד שבטיפול הוציאו שמן אבל לא שמו חדש (בטעות...??!@# )

...

*במידה וקיימת דליפה ... לאן השמן יכול לדלוף ? וכיצד אפשר לוודא את זה ?

*המוסך לא אמור לוודא בטיפול שהכל עובד ??? לא לשם כך קיים הטיפול ?

 

תודה ...

לפי הכתוב אצלך אני מבין שבדקת את השמן בזמן שהמנוע דלוק, אסור לבדוק שמן כשהמנוע דלוק או ישר לאחר הכיבוי, צריך לחכות רבע שעה או יותר כאשר הרכב על משטח ישר.

כאשר אתה בדקת את השמן רובו היה במנוע מבצע את תפקידו ולכן נראה לך שאין שמן בכלל.

כרגע נראה לי שיש לך ממש יותר מידי שמן וכדאי לך להיכנס למוסך לריקון חלק ממנו.

תמונות של הבובה http://Ami18.pic.co.il :razz:

פורסם
היי חבר'ה ,

סיאט איביזה 1998 1ץ6 אוטומט

לפני כשבועיים הכנסתי את האוטו לטיפול 10000 ( מישהו יודע כמה אמור לעלות טיפול כזה ?

לקחו לי 550....בני עוולה ) , בכל אופן , נסעתי בשבועיים האלה בקושי 150 ק"מ והיום אני מגלה , בזמן נסיעה , שאין לי טיפת שמן !!!!!

סחבתי עד לתחנת דלק הקרובה ומילאתי גלון .

*כיצד אני יכול לדעת אם נגרם נזק למנוע ?

אני חושד שבטיפול הוציאו שמן אבל לא שמו חדש (בטעות...??!@# )

...

*במידה וקיימת דליפה ... לאן השמן יכול לדלוף ? וכיצד אפשר לוודא את זה ?

*המוסך לא אמור לוודא בטיפול שהכל עובד ??? לא לשם כך קיים הטיפול ?

 

תודה ...

 

תעשה חיפוש.

תבין ותחכים - למה עשית דבר לא נכון - ובגלל שהתחלת בטעות, כל שאר ההתנהלות שלך היתה מוטעית גם.

אחר כך - תעשה שוב חיפוש - תבין מה עושים אחרי שעושים כאלה טעויות

ואחר כך תמשיך כרגיל בחייך

חכם יותר.

 

 

 

רון.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם

לא קשור לשרד ,המנוע לא יעבוד בלי שמן.כנראה באמת שהוספת יותר מדי ,לא נורא תרוקן קצת.

 

עכשיו שמתי לב שרשמת שמילאת עוד גלון,זה הרבה... לא בטוח שאתה צריך אפילו גלון שלם למנוע.

למכירה:כויל ל 205 בה"פ.

מחפש: שעון סל"ד+ פיג'ו205 לפירוק

פורסם

א. הנזק למנוע כתוצאה מנסיעה בלי שמן הוא למנוע עצמו, לא רק לראש המנוע.

ב. 550 ש"ח לטיפול 10000 הוא מחיר סביר בהחלט.

ג. אם מתדלק בדק ומילא לך שמן, יכול להיות שלא מילאו לך שמן בכלל אלא רק חייבו אות על גלון....

ד. סביר להניח שהכל בסדר.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

×
×
  • תוכן חדש...