Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7617 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם!

לא ביקרתי בפורום הרבה זמן אז אני מקווה שכולכם בסדר.

ועכשיו לשאלתי,

ברשותי פולקסווגן חיפושית החדשה שנת 2000 מנוע 2 ליטר אוטמט ,

בכל אופן האוטו לא נקנה כרכב יד שנייה, ולא חדש מהחברה לפני מספר חודשים

הרכב צורך בממוצע ליטר ל 4 בנסיעה לוחצת וליטר ל5וחצי 6 בנסיעה רגועה מאוד אפילו.

 

עכשיו לפי מה שאני הבנתי הרכב הוא בכלל גולף בתחפושת ואני לא מבין את צריכת הדלק המטורפת הזאת.

אני אשמח אם מישהו יוכל להגיד לי אם זוהי צריכה נורמלית לרכב הזה, ואולי בכלל יש בעייה ברכב שצריכים לתקן.

 

יום נפלא לכולם

דורון.

פורסם

ממש לא ברור מה שכתבת ובמיוחד

"בכל אופן האוטו לא נקנה כרכב יד שנייה, ולא חדש מהחברה לפני מספר חודשים"

 

אז נתחיל לאט. מלא מיכל דלק עד הסוף. סע בין עירוני רצוף ורגוע על 90 לפחות 100ק"מ מלא דלק

וחשב מחדש צריכת דלק- ותחזור לפורום

:evil:וולו הנאה אחורית 6 צילינדר 164 960 .
פורסם

יש לי גולף מנוע 2.0...הצריכת דלק שלי דומה למה שאתה מתאר ...אני עושה 7.5 בנסיעה רגועה מאוד ..אלה מנועים בתצורה מאוד ישנה (8 שסתומים) הדלק בהתאם

172 סוסים כבר לא מספיקים אז קנינו הונדה מצוננת

פורסם

אני לא חושב שזה תקין.

 

אצלי במנוע 2.8 עם אותם מספר שסתומים לצילינדר יש צריכה של כ-1 ל-8.5 ק"מ בממוצע.

פורסם

יכול ליהיות שאתם פשוט משחררים דלק כתוצאה מנחיתת אונס.:-P

 

לי בכל אופן לא נראה נורמלי...

VOLVO 740 2.0 1988 since 2002

CITROEN C-3 PICASO-2011 since 2011

CHEVROLET CAVALIER 2.2 1996 SINCE 2013

SKODA FABIA SPORT 2011 SINCE 2013

פורסם

זה לא הגיוני.

 

וולו 144 שני ליטר מנוע "עתיק" קרבורטור -עושה רגוע 1:8

BX מנוע 1.9 עושה רגוע 1:10 (וזו נחשבת פיזו "שתיינית")

:evil:וולו הנאה אחורית 6 צילינדר 164 960 .
פורסם

רכב אוטומטי עם מנוע 2000 בעיר בפקקים ונהג לא מתחשב יכול להגיע בכיף לצריכה של 1 ל 5 .

רכב אוטמטי עם מנוע 2000 בנסיעה בין עירונית עם נהג חסכן יכול בכיף להגיע לצריכה של 1 ל 10 .

צריכת הדלק תלויה יותר בנהג ובאופי הנסיעה מאשר באוטו.

פורסם
רכב אוטומטי עם מנוע 2000 בעיר בפקקים ונהג לא מתחשב יכול להגיע בכיף לצריכה של 1 ל 5 .

רכב אוטמטי עם מנוע 2000 בנסיעה בין עירונית עם נהג חסכן יכול בכיף להגיע לצריכה של 1 ל 10 .

צריכת הדלק תלויה יותר בנהג ובאופי הנסיעה מאשר באוטו.

נכון, יש לי בעיה די דומה, גם האוטו שלי נחשב כשתיין, מנוע 1800 אבל עדיין..

אם לוחצים, הדלק בהתאם..

הצע שלי.. תאיצו לאט וברוגע...נסה לנסוע פחות בערוני..(מה לעשות.. בערוני הדלק נטחן עם מנועים כאלה) או מכור את האוטו וקנה חדש :)

פורסם

הגיוני, הגיוני.

איביזה 00 1.6 100 כ"ס 8 שסתומים - 7.5 ליטר לק"מ. בנהיגה רגילה.

 

ידני!

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

×
×
  • תוכן חדש...