Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קור מזיק לרמקול ביתי מוגבר ??


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7615 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי רמקול - ויש לציין שהוא מוגבר (יש בתוכו מגבר אם ON OFF).

הוא תלוי אצלי בצד החדר והפתח של המזגן מכוון אליו.

המזגן דלוק כל הלילה כל לילה ... האם זה יכול לקצר את חיי הרמקול (המגבר) או משהו אחר?

 

מי שיודע אשמח אם תענו לי.

הנה תמונה של המצב

P9160089.JPG

:silly: Cx5 - 2012

פורסם

ההפך הוא הנכון זה מקרר את המעגלים שלו וזה מעולה.

אבל בחורף תהיה לך בעיה כי חום כן מפריע לו.

הונדה סויויק 2002 מבסוט עד הגג! כי התקנתי עליו גגון והוא מכועררר...:roll:

פורסם

אבל הוא לא דלוק בזמן הקירור ...

וגם בזמן החימום הוא כבוי (בחורף)

זה הרי בלילה .

הקור לא עושה לו אדים או משהו ... זה מזגן.

:silly: Cx5 - 2012

פורסם
ועכשיו לשאלה האמיתית... למה לעזאזל אתה צריך כזה רמקול בחדר...? מה ההספק שלו?
יש לו פתח מזגן ממש גדול. הוא צריך את הרמקול בשביל לחסום את זרימת האויר, כך שלא יהיה לו קר.

 

ולענייננו, ישנם הרבה ציודים אלקטרוניים אשר מכוונים אליהם מזגן באופן קבוע על מנת למנוע מהם להיפגע. לרוב לכל מכשיר אלקטרוני סביר ומעלה, מצויין בתיעוד שלו, ולפעמים על המכשיר עצמו טווח הטמפרטורות לפעולה, ולשהייה (טווח הטמפרטורות כשהמכשיר כבוי).

אם אתה גם מחמם עם המזגן, לא נראה לי שזה משנה יותר מדי, היות וטמפרטורת היציאה של חימום מזגן לא גבוהה מי יודע מה, ובכל מקרה, קשה לי להניח שאתה מפעיל את הרמקול בעוצמות שתגרומנה לו להתחמם במיוחד. אחרי הכל, הוא בתוך חדר לא גדול, ואתה תתחרש אם תפעיל אותו במקסימום.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

הקור לא רק שלא מזיק אף מועיל!!

הבעיה זה חום כבד

* צריך לבצע תמיד ברמה גבוהה יותר מאחרים זהו סימן ההיכר של מקצוען אמיתי

* המקום היחידי שבו הצלחה מופיעה לפני עבודה קשה הוא במילון

* ברגע שאתה מתחיל לדבר על מה שתעשה כשתפסיד, הפסדת

* אל תשקיע בהירהורים על העבר, אך אל תשכח אותו

פורסם
"..טווח הטמפרטורות לפעולה..."

מילות המפתח.

 

יש לי חבר שיש לו מזגן 1.5 כ"ס רק לחדר שלו, שיושב בדיוק מעל המסך (מזגן עילי למי שלא הבין..) לאחר הרבה שעות של טמפ. 20 מעלות המסך פשוטו כמשמעו, קופא.

 

ולא סתם לא זז.

 

נהיה שחור.

 

לגבי הרמקול, תבדוק מה טוח הטמפ. שלו.

 

ובנוסף, לדעתי זה מזיק כי זה מגביל את המהלך של הרמקול..

קור=imobiliztion.

 

אור.

פורסם

טוב ....קבל סיטואציות ותחליט אם זה טוב..

 

 

החדר שלך קר , בתוך הרמקול יותר חם כי המזגן לא זורם בפנים כמו שהוא בחדר

.. האויר בתוך הרמקול מיתעבה ...וטיפות מיים מיצטברות לך על כל דופון פנימית ברמקול בידיוק כמו שכשאתה מוציא משקה קר מהמקרר.

 

אם זה היה סתםפ רמקול שהמעגל החשמלי שבו זה קרוס פאסיבי אז לא נורא , אבל אתה אומר שיש שם מגבר שזה כבר מעגל חשמלי מורכב ולא חסרטים שם חלקים שיכולים להיתקלקל..

 

תעשה את החשבון שלך

 

אני הייתי עובר דירה :?

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

זה רמקול של db , רמקול מעולה ! , מניסיון.

 

זה לא מומלץ , הרי יש מגבר בתוך הרמקול ואם אתה מפעיל קור עליו למשך זמן מה, יכול להיות שיתווצרו כמו טיפות על המגבר, זה יכול לגרום נזק, בקיצור מניסיון , לא מומלץ.

 

בקשר לרמקול יש לי 4 כאלו בחדר ואפילו יותר גדולים

(ועוד 4 קטנים) ואני מחפש להביא סאב 12" לחדר

 

הנה אחד מהרמקולים הבינוניים:

picture1687dd.th.jpg

Suzuki Jimny

פורסם
זה רמקול של db , רמקול מעולה ! , מניסיון.

 

זה לא מומלץ , הרי יש מגבר בתוך הרמקול ואם אתה מפעיל קור עליו למשך זמן מה, יכול להיות שיתווצרו כמו טיפות על המגבר, זה יכול לגרום נזק, בקיצור מניסיון , לא מומלץ.

 

בקשר לרמקול יש לי 4 כאלו בחדר ואפילו יותר גדולים

(ועוד 4 קטנים) ואני מחפש להביא סאב 12" לחדר

 

הנה אחד מהרמקולים הבינוניים:

picture1687dd.th.jpg

זה לא הרמקול שיש לי בחדר (מה שיש בתמונה) אתה מעליב אותו. זה רמקול ממש מעולה והוא מהחדשים שיצאו - מה שישי בתמונה מזכיר את הפירלס המעפנים, ב 1000 שקל יחידה .

בקיצר אני אכוון את האוויר לכיוון אחר הבעיה זה שזה דופק לי בראש כל הלילה האוויר קר הזה :) תודה בכל אופן.

ויש לי שני סאבים למכירה אם אתה מעוניין ! מפלצות.

:silly: Cx5 - 2012

פורסם
זה לא הרמקול שיש לי בחדר (מה שיש בתמונה) אתה מעליב אותו. זה רמקול ממש מעולה והוא מהחדשים שיצאו - מה שישי בתמונה מזכיר את הפירלס המעפנים, ב 1000 שקל יחידה .

בקיצר אני אכוון את האוויר לכיוון אחר הבעיה זה שזה דופק לי בראש כל הלילה האוויר קר הזה :) תודה בכל אופן.

ויש לי שני סאבים למכירה אם אתה מעוניין ! מפלצות.

אני התכוונתי לרמקול שיש לך בחדר הוא מעולה, מקווה שהבנת אותי :).

מה שצילמתי הם הפירלס הם דווקא אחלה (הם למכירה- רק בה"פ)

Suzuki Jimny

×
×
  • תוכן חדש...