Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7634 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני בעל טויוטה הילקס מודל 95 מנוע 2.4 דיזל

יש לי בעיות התחממות ברכב בעליות וכאשר מפעילים מזגן ברכב החום עולה ומגיע כמעט עד לקו האדום!!!!

החלפתי רדיאטור חדש

החלפתי משאבת מים

עשיתי לרכב ראש מנוע

אני מתחנן לעזרה ...........

מה אני צריך לעשות עכשיו כבר החלפתי חצי מנוע!!!:???:

נ.ב

לפני הבעיה לא משנה איפה נסעתי והחום מנוע אף פעם לא עבר את הרבע

פורסם

בדקת שהמאווררים מסתובבים בכיוון הנכון,בעוצמה הנכונה,בזמן הנכון לאורך זמן הנכון?

כמו כן, איזה נוזל קירור יש לך ומה התערבות שלו?(כמה מים וכמה אנטי פריז)

עד מתי ספטמבר 08.:(

פורסם

ברכב בזה יש מאורר אחד שעובד תמיד ויש לו קלאצ' ברגע שמפעילים את המזגן הוא מעלה מהירות

אני החלפתי אותו לפני כשנה וחצי כי היה לי צלע אחד שבור במאורר

אני חושב שהוא עובד במהירות הנכונה ובזמן

פורסם
בדקת שהמאווררים מסתובבים בכיוון הנכון,בעוצמה הנכונה,בזמן הנכון לאורך זמן הנכון?

כמו כן, איזה נוזל קירור יש לך ומה התערבות שלו?(כמה מים וכמה אנטי פריז)

מה זה אנטי פריז???(אם זה נוזל קירור ירוק אז אני ממלא את כל רדיאטור בנוזל הירוק)
פורסם

אם ההחלפות היו טובות והרדיאטור טוב ובהנחה שאתה שם נוזל קירור יעודי להלן מים ירוקים יכול להיות מאד שאתה לא נוסע בהילוך מתאים. אולי זה נשמע מצחיק אבל הרבה ישראלים עולים עליות עם הילוכים גבוהים והם מתפלאים מדוע ולמה המנוע מתחמם בעליות.

התמונות של הסובארו שלי

http://yonatans-subaru.pic.co.il

 

פורסם

המאוורר בהיילקס בדומה ל מיצובישי L200 מיסתובב בכוחות המנוע ולא בכוח של מנוע חשמלי ככה שלא יכול להיות מצב שהוא מיסתובב בכוון ההפוך .

תחיה את הרגע , כי יש רגעים שלא יחזרו לעולם אז בפעם הבאה שאתה רואה את הבלונדה במעבר חציה תילחץ כמו מטורף ותן לצמיגים להישרף :wink:

פורסם

מה!? הכל אתה ממלא בנוזל קירור?! האם נוזל הקירור מהול במים? אם לא, זה נראה לי כמו בעיה רצינית.

אתה חייב למהול את זה לפחות ל50 אחוז מים ו50 אחוז נוזל ירוק. בדוק אם הנוזל הירוק כבר מהול או שצריך למהול אותו במים

עד מתי ספטמבר 08.:(

פורסם

1. אני מוריד הילוך העליות ולא "הורג " את המנוע

2. אם אני ידלל את נוזל הקירור (הירוק שקונים בבקבוק של 2 ליטר) זה יפתור את הבעיה ???

הבעיה הגדולה היא כאשר מפעילים מזגן החום עולה ולאחר הנסיעה חסר מים

אני ממלא ליטר לאחר כמה ימים של נסיעות......:roll:

פורסם

אז תגיד, לאט לאט מתחילים לראות שיש לך בעיות, לא אמרת שיש לך נזילת מים.

אם אתה ממלא מים כל פעם ליטר אז זה כבר מהול אני מאמין.

תחפש לאן נעלמים המים... אם החלפת רדיאטור ועשית ראש מנוע יתכן שיש לך צינור קרוע או משהו...

עד מתי ספטמבר 08.:(

פורסם

אין לי סימנים של מים שנזלו כי הוא מאבד מים בזמן נסיעה (אני מאמין)

 

חוץ מפעם אחת שהרכב עמד עם מזגן וחום המנוע היה גבוהה (יותר מחצי )ואז התחיל לנזול מים מצינור העודפים שמחובר למכל האידוי

ובנוסף בבוקר כאשר המנוע קר אני פותח את הפקק של הרדיאטור כדי למלא מים יש רעש של "שחרור בועות מהרדיאטור"????????

ובנוסף החליפו לי פקק של הרדיאטור לפקק של דיצו (משהוא עם לחצים???)-אולי מכאן נובעת הבעיה????

פורסם

לא אין בועות אבל הרדיאטור מושך מים ממכל האידוי

מילאתי את מכל האידוי במים ולאחר יום המכל האידוי רק ממים והרדיאטור מלא .....(האם זה תקין)

פורסם
לא אין בועות אבל הרדיאטור מושך מים ממכל האידוי

מילאתי את מכל האידוי במים ולאחר יום המכל האידוי רק ממים והרדיאטור מלא .....(האם זה תקין)

לא ממש הבנתי אותך ואני לא רוצה סתם לנחש.

המתן לתשובתו של "בני.ל" אם מישהו יוכל לעזור לך, זה הוא.

עד מתי ספטמבר 08.:(

×
×
  • תוכן חדש...