Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7639 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש עשן לבן לא אופייני לאוטו מהאגזוז? יש "טחינה" (נוזל דמויי טחינה) על מדיד השמן?

האם היוניט של החום תקין? תבדוק שאין בריחה של מים ממיכל העיבוי או מהצנרת של הקירור ותבדוק שאין משהו שלוחץ את הצינורות

עם מחירי הדלק של היום צריך להיות יצירתיים...

"...торможу редко, но метко"

פורסם
אני בעל טויוטה הילקס מודל 95 מנוע 2.4 דיזל

יש לי בעיות התחממות ברכב בעליות וכאשר מפעילים מזגן ברכב החום עולה ומגיע כמעט עד לקו האדום!!!!

החלפתי רדיאטור חדש

החלפתי משאבת מים

עשיתי לרכב ראש מנוע

אני מתחנן לעזרה ...........

מה אני צריך לעשות עכשיו כבר החלפתי חצי מנוע!!!:???:

נ.ב

לפני הבעיה לא משנה איפה נסעתי והחום מנוע אף פעם לא עבר את הרבע

 

שלום.

 

האם לפני הראדיאטור (ביין הגריל והראדיאטור) יש מאורר חשמלי בנוסף למאורר המכני ?.

לגבי איבוד המים ברגע שיש התחממות יתר המנוע מאבד מים ואני לא מאמין שיש נזילה.

לדעתי איבוד המים נובע מההיתחממות.

יש לבדוק היטב באם הרשת של הראדיאטור קרור, וראדיאטור מיזוג לא סתומים מאבק וליכלוך.

כמו כן אם תוכל לצלם את מכסה הראדיאטור מכול הכיונים ואת הראדיאטור משני הצדדים נוכל לראות.

לפי מה שכתבתה הוחלפה הכנף של המאורר. האם יש לך את הישנה השבורה זה חשוב מאוד.

כמו כן האם הבעיה התחילה אחרי החלפת הכנף. לפי דבריך הוחלף גם הפן-קלא'ץ מישהוא בדק את כיון הסיבוב יתכן והורכב שגוי ולא מתאים.

תשוב אם תשובת ונוכל להמשיך.

 

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם

בני שלום

1. אין מאורר חשמלי בין הגריל והרדיאטור יש רק מאורר מכני.

2. הרדיאטור המים חדש אני אבדוק את רדיאטור של המזגן

3. לא החלפתי כנף אלה את כל המאורר- אבל אז לא היתה בעיה והרכב לא התחמם באותה תקופה

(החלפתי את המאורר לפני שנה+-)

4. לא החלפתי את הפן קלא'ץ כי הבנתי שהוא עובד טוב כאשר מפעילים מזגן עולה המהירות של סיבובי המאורר

5. בדקתי את כיוון המאורר והוא "מושך " אויר (עשיתי בדיקה עם נייר והוא מצמד לרדיאטור)

6. אני אצלם את המכסה של הרדיאטור ואעדכן אותם כאן

תודה

פורסם

אני עושה סדר:

1. הטרמוסטט הוחלף

2.המאורר תקין והפאן קלאק' עובד

3. הרכב פתאום התחיל להתחמם אז הלכנו למוסך והוחלף הדברים בסדר הבא:

- טרמוסטט (לא עזר)

- החלפנו רדיאטור חדש!!!!(לא עזר )

- ואז אמרו לנו שיש בעיה כנראה במנוע ועשינו ראש מנוע /חריטה

והיום מה שקורה הוא:

בעליות האוטו מתחמם עד לחצי (כאשר לפני זה הוא היה עובד על הרבע גם בעליות קשות...)

כאשר מפעילים את המזגן החום מנוע טס!!!!!! ומגיע כמעט עד לאדום!!!!!

אולי חסר גז ברגיאטור של המזגן וזה גורם להתחממות ?????

הרדיאטור של במזגן טיפה עקום (יש לו בטן כלפי פנים ז"א נטיה לכיוון הרדיאטור הראשי של הרכב

כניראה כאשר האוטו "חטף" מכה מקדימה -המכה היתה לפני יותר משנה!!!! עוד לפני בעיות היתחממות)

פורסם

נראה לי שכשימצאו את התקלה, תוכל לתבוע את המוסך (או להגיע להסדר) על פיצוי על כל מה שהחלפת סתם, מבלי שהם ידעו מה בכלל מקולקל (ניסוי וטעיה שמעשיר את קופתם)

פורסם

אתה בטוח שהקלאצ' תקין?

בטמפרטורה מסוימת הקלאצ' אמור להשתלב ולסובב את המאוורר במהירות גבוהה יותר.

אם אינך יודע לבצע את הבדיקה גש לבעל מקצוע שיבצע אותה בשבילך.

אני כמעט משוכנע שזו הבעיה מאחר וכל הפרמטרים האחרים תקינים לפי מה שאתה מציין.

פורסם
נראה לי שכשימצאו את התקלה, תוכל לתבוע את המוסך (או להגיע להסדר) על פיצוי על כל מה שהחלפת סתם, מבלי שהם ידעו מה בכלל מקולקל (ניסוי וטעיה שמעשיר את קופתם)

 

שלום.

"אתה יודע אם טיפשות היתה מחלה כואבת הייתה כול החיים בגבס!!!"

הבן-אדם יש לו בעיה קשה ברכב ואני מוכן להמר שבמוסך ממש ניסו לעזור לא.

הוא לא מחפש אשמים הוא מחפש פיתרון ובטח לא לעצות אחיטופל שלך!!!

לעינינינו!!! קודם כול הפן-קלצ' לא משנה מהירויות או שהוא תקין או שלא.

לבעל הרכב אם אתה מאזור המרכז תפנה אלי בפרטי וננסה לעזור לך.

אגב יש מקרים שנתקלתי בבעיה שהסלבים המרכזים במנוע שוקעים ואז יש בעיות היתחממות קשות.

מקווה שלא אצלך.

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם

עידו, המנוע מוסב טורבו? כי אם כן זו בעיה ידועה שלהם שהם מתחממים (לא שזה אמור לנחם אותך או משהו).

יש בקיבוץ גבע מוסך שמנהל אותו בחור בשם יורמי. הוא מכיר היילקסים בצורה אבסולוטית, ומאמין שהוא כבר נתקל בבעיה כמו שלך. ממליץ בחום לפנות אליו. אם אתה צריך את הטלפון שלו, שלח לי ה"פ.

כמו כן, אתה מוזמן לפתוח שרשור באתר ג'יפ טריפ, בפורום טויוטה ואני מאמין ששם גם יוכלו לעזור לך.

×
×
  • תוכן חדש...