Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אסטרה vs GSI פיזו 306 XSI


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7653 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
ואתה באמת חושב שבמועדון אופל הם לא יהיו משוחדים לטובת ה GSI?

 

ראש המועדון שלהם (שאני מחבב אישית) ממליץ לכל בחור, בכל תקציב על אופל.

רוצה רכב בחצי מליון ש"ח? אין בעיה - תייבא אופל מחו"ל שלא נמכרת בארץ, אבל שווה את כל הבלאגן וכאבי ראש.

רוצה משאית? יש גם אופל!

רוצה מכונית ספורט? קח אופל!!! רק אופל! לא משנה איזה, אבל היא בטוח הכי טובה!

בקיצור,

הבנת את הפואנטה.

 

הבחור צריך תשובות אובייקטיביות. אין לי בעיה עם אף תשובה שנתנה פה, יש לי כן בעיה עם התשובות במועדונים למיניהם ששם אוהבים רק להכפיש את המכוניות של המועדונים האחרים . (והנה, אני ב VAG כיום, וכשעלה שם וויכוח על צרפתיות, אני שיבחתי אותם מהניסיון שלי. אבל אני הייתי היחידי כמעט...

זה שאחרי זה כמעט העיפו עליי אבנים אח"כ שם זה סיפור אחר לגמריי...:razz: ).

ממש מצחיק!

:)

קרעת אותי

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

  • תגובות 48
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לא ידעתי שתוך 400 ק"מ שזה בטח איזה שבוע לומדים על רכב , על ההתנהגות, המגבלות, צריכת דלק, "מחלות" , מעלות, חסרונות , ועוד ועוד

כנראה שאני מאוד מאוד איטי :shock:

בנסיעה של 300 ק"מ (150 לכל כיוון) עם סוזוקי בלאנו למדתי שהרכב הזה לא בשבילי, עזוב מחלות, אמינות, צריכת דלק. אני מדבר על נשמה.

האמת, ידעתי את זה כבר מהסיבוב הראשון, חיכיתי עוד 295 ק"מ כדי להיות בטוח. :)

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם
בנסיעה של 300 ק"מ (150 לכל כיוון) עם סוזוקי בלאנו למדתי שהרכב הזה לא בשבילי, עזוב מחלות, אמינות, צריכת דלק. אני מדבר על נשמה.

האמת, ידעתי את זה כבר מהסיבוב הראשון, חיכיתי עוד 295 ק"מ כדי להיות בטוח. :)

 

מה שרשמת עזוב זה בדיוק מה שמעניין את פותח התרד ולא הבלאנו הדינמית והמורכבת שנהגת עליה 32232.22 מטרים...

* צריך לבצע תמיד ברמה גבוהה יותר מאחרים זהו סימן ההיכר של מקצוען אמיתי

* המקום היחידי שבו הצלחה מופיעה לפני עבודה קשה הוא במילון

* ברגע שאתה מתחיל לדבר על מה שתעשה כשתפסיד, הפסדת

* אל תשקיע בהירהורים על העבר, אך אל תשכח אותו

פורסם
בנדר , וכמה זמן היתה לך 306 ?

אני מקווה שאתה לא משווה אותה לסקסו ... כי היא במילים מעטות מאוד שונה.

 

ליביו

 

אז כך

קודם כל אם היית יודע לקרוא עיברית היית רואה שלא התייחסתי כלל לפיז'ו מלבד השילדה וההגה העדיפים :shock:

 

דבר שני לחבר מאוד טוב שלי היה s16 שנתיים ונהגתי עליה מאות אם לא אלפי קילומטרים

ואתה ממש צודק הxsi לא ראויה לשום הזכרה ליד vts

אולי בסוך יהיה לך עתיד...:idea:

* צריך לבצע תמיד ברמה גבוהה יותר מאחרים זהו סימן ההיכר של מקצוען אמיתי

* המקום היחידי שבו הצלחה מופיעה לפני עבודה קשה הוא במילון

* ברגע שאתה מתחיל לדבר על מה שתעשה כשתפסיד, הפסדת

* אל תשקיע בהירהורים על העבר, אך אל תשכח אותו

פורסם
לא ידעתי שתוך 400 ק"מ שזה בטח איזה שבוע לומדים על רכב , על ההתנהגות, המגבלות, צריכת דלק, "מחלות" , מעלות, חסרונות , ועוד ועוד

כנראה שאני מאוד מאוד איטי :shock:

אם ב- 400 ק"מ לא הייתי מצליח להבין בגדול מה ה- GSI מסוגלת לתת ומה בפרוש לא, לא הייתי מתבייש לעבור לדיהו נובירה פור גווד.

Never drive faster than your guardian angel can fly

 

פורסם

בכלל לא נשארו הרבה אסטרות GSI בארץ ולמצא אחת במצב סביר זה כמעט בלתי אפשרי. רובן במצב לא טוב ועם רשיונות מאוד מפוקפקים שדורשים בדיקה מאוד יסודית, אבל זה כמו כל רכב ספורט.

אני חיפשתי חצי שנה. אם החבר לא לחוץ בזמן ויכול לבוא ולראות רכבים מצפון הארץ ועד הדרום אז יש סיכוי למצא מציאה.

החלקים יקרים אם מטפלים במוסך UMI. אין שום סיבה להיכנס ל UMI ואפילו לא ממליץ.

 

לא נסעתי על XSI ולכן לא אוכל להגיב בקשר להשוואת התנהגות. רק ישבתי בבאחת כזאת ושמתי לב שאיכות הפלסטיקים בחיים לא תשתווה לאיכות באופל.

 

דימה

פורסם
ואתה באמת חושב שבמועדון אופל הם לא יהיו משוחדים לטובת ה GSI?

לא יודע לגבי אנשים אחרים אבל אני ממש לא שוחד. אני אוהב את ה-GSI אבל אם תשים מולה רכב עדיף אני לא אמשיך לטעון שהיא יותר טובה.

לפי דעתי, בסה"כ ה-GSI יותר טובה מהפיג'ו חוץ מסעיפים של זמינות חלקים והגה. תסלח לי אבל אני חושב שהתנהגות של רכב אפשר להפוך לחלוטין (ראה פרויקט לאדה בטופ גיר) אבל ההגה תמיד ישאר נקודת התורפה של ה-GSI.

 

לסיכום, אם חבר שלך אוהב יותר סיבובים אז ה-306 היא אחת ממכוניות ההנעה הקדמית הכי טובות לתפקיד, אם הוא רוצה כח וקו ישר אז ה-GSI תהיה טובה יותר.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם
תתפלא,

קראתי אותו לפני שהגבתי.

 

ליביו הוא היחידי שהגיב בראש שקול ולא להוט (בניגוד לשאר הילדודס שרשמו בעיקר במילים אחרות: PSI" RULES!!" - שזה בעצם הדבר היחידי שהם רושמים בכל הודעה שלהם בכל שרשור, רק במילים אחרות).

 

אלה שרשמו שקלאץ' עולה כ 3K, הם גם אלה שרושמים שהיא שוקלת 2 טון, ושנקראות לה חגורת הטיימיניג על ימין ועל שמאל.

תפתח את אותו השרשור במועדון VAG ששם שונאים צרפתיות או במועדון אופל ופתאום אתה תתחיל לשמוע שה 306 שוברת גיר כל יומיים, והראש מתחמם כל שלושה ימים.

נו באמת...

בן כמה הסבא אם אפשר לשאול ?

 

לפני שאתה יורה חצים לכל עבר תדע על מי אתה קוטל בכתיבה שלך

אחד מהנדס רכב של לובנסקי (מה הוא יודע )

חלק גדול מאנשים שרשום שם ולא היתי קורא להם ילדים

 

שמור קצת על כתיבה מאופקת במיוחד שאתה לא מכיר את הנפשות הפועלות בPSI

חיה בסכנת הכחדה 205 GTI

פורסם
בן כמה הסבא אם אפשר לשאול ?

 

לפני שאתה יורה חצים לכל עבר תדע על מי אתה קוטל בכתיבה שלך

אחד מהנדס רכב של לובנסקי (מה הוא יודע )

חלק גדול מאנשים שרשום שם ולא היתי קורא להם ילדים

 

שמור קצת על כתיבה מאופקת במיוחד שאתה לא מכיר את הנפשות הפועלות בPSI

 

 

:mm_yeah:

* צריך לבצע תמיד ברמה גבוהה יותר מאחרים זהו סימן ההיכר של מקצוען אמיתי

* המקום היחידי שבו הצלחה מופיעה לפני עבודה קשה הוא במילון

* ברגע שאתה מתחיל לדבר על מה שתעשה כשתפסיד, הפסדת

* אל תשקיע בהירהורים על העבר, אך אל תשכח אותו

פורסם
לא ידעתי שתוך 400 ק"מ שזה בטח איזה שבוע לומדים על רכב , על ההתנהגות, המגבלות, צריכת דלק, "מחלות" , מעלות, חסרונות , ועוד ועוד

כנראה שאני מאוד מאוד איטי :shock:

בנדר ידידי.

בתוך 100 ק"מ של נהיגה אתה יכול להבין עם מי יש לך עסק .

כבר בסיבוב הראשון אתה יכול להרגיש במה מדובר!

אומנם אתה לא תדע על ה"מחלות" האופיניות או צריכת דלק עלויות ועוד... אבל תדע להרגיש את המגבלה ,תדע להרגיש את ההגה , אני בטוח שאתה מבין על מה אני מדבר .

הדוגמא של הבלנו היתה דיי ברורה , זה בדיוק כמו שאני נוהג על הס.לאנסר של אבא , או הלאנטיס של החבר וכו'.. כבר בסיבוב הראשון אני נבהל ומבין עם איזה רכב אני מתעסק... (אני לא משווה את היפניות הנ"ל לGSI- בחיים לא נהגתי על GSI).

Not the sound of silence -ABARTH

פורסם

האמת, נראה שבאמת מעניין את פותח השירשור כל מה שאמרתי ב"עזוב". :(

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

חס וחלילה פיזבן, אני קורא ולוקח לתשומת ליבי כל מה שכותבים, לא קשור אם יש לך XSI או אין

מצטער אם העברתי לך את המחשבה הזאת באיזושהי דרך, אפילו עדיף שיש לך XSI, אין כמו

בעל ניסיון.

אני מפנים את כל מה שאתה אומר ;).

יונתן

פורסם
מה שרשמת עזוב זה בדיוק מה שמעניין את פותח התרד ולא הבלאנו הדינמית והמורכבת שנהגת עליה 32232.22 מטרים...

יונתן, בנדר העביר לי את המחשבה הזאת. :)

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

הכול בחיים שאלה של צרכים ועדיפויות.

אם אתה מחפש את המכונית המהנה ביותר לנהיגה (תסלחו לי אבל מנוע חזק בחיים לא מחפר על שילדה נחותה מהמתחרה),עם ההיגוי המתקשר ביותר,מכונית שבכל נסיעה לכבישים האסורים (מישהו אמר נס הרים)יזיל ריר וירביץ לעצמו שזה הדברים שהוא אוהב בחיים,צריך לבחור רק בפיז'ו!!!

למרות שהיא לא החזקה ביותר,לפחות בכל הקשור ליציאה מהמקום הפיזו מספיק חזקה לנסיעה חזקה ובעיקר מהנה,מקום בו אם כל הצער האופל נופלת.אגב לדעתי,יותר קל ופשוט לשפר ביצועים מהמנוע מאשר שילדה.

 

אני לא מכיר מבחן בעולם (אני מקווה שEVO,AUTOCAR,CAR מספיק אוביקטיביים בשביל כל הסקפטים)

שהעדיף את האופל אסטרה GSI על הפיז'ו ,בעיקר בכל הקשור לספורטביות.


×
×
  • תוכן חדש...