Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7664 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

 

יש לי שאלה מאוד חשובה. האם שאני נוסע בעליות עם סל"ד גבוה ומאמץ את המנוע האם זה יכול לגרום לנזק למנוע או למכלולי הרכב? (חוץ מצריכה דלק גבוהה)?

 

אני שואל מכיוון שאם אני נוסע באונו בעליות בהילוך רביעי בסל"ד נמוך האוטו לא סוחב אך אם אני ייסע בעליות אפילו רציניות בהילוך שלישי אני יכול להגיע גם ל 100 קמ"ש אבל עם סל"ד גבוה ומנוע מרעיש.

 

תודה מראש.

פורסם

מזה גבוה ? אם אתה מדבר על 4500 סל"ד אז בסדר...כי אין מה לעשות האוטו לא סוחב ברביעי....אבל אם אתה מדבר על לשבת על המנתק ברור שזה על הפנים

 

 

תראה לדוגמא שמשייטים את כל כביש 6 על 2000 אז המנוע נמצא על 4500++ אז מה ?

פורסם

עניין צריכת הדלק הוא גבולי ותלוי במצב.....הילוך גבוה = סל"ד נמוך אבל......לחיצה יותר כבדה על הדוושה ומכאן צריכה יותר גבוהה....

 

או לחיצה יותר קטנה וסל"ד יותר גבוה.....הסל"ד קשור לצריכת הדלק אבל ברוב המקרים המצערת יותר משפיעה אך יש כאלה שעדיף לנסוע בהילוך יותר גבוה...

 

אם המנוע מתוחזק טוב זה לא סיפור

אתה עם כל הבעיות שלך באוטו אני מצדיע לך על המסירות לרכב!!!

פורסם

מן הסתם עדיף ומומלץ ליסוע תמיד בגבולות הנורמל, אבל חשוב לא פחות לתת מידי פעם משיכה למנוע- זה אפילו בריא.

 

אוטו שנתנו למנוע לעבוד בסל"ד ממוצע של 4000 + בריא וסוחב הרבה יותר מאוטו שרוב הזמן נסע על 2000 סל"ד!!

 

תן גז בעליות בגבולות הנורמל.

אורן

VOLVO 740 2.0 1988 since 2002

CITROEN C-3 PICASO-2011 since 2011

CHEVROLET CAVALIER 2.2 1996 SINCE 2013

SKODA FABIA SPORT 2011 SINCE 2013

פורסם

ברכב הזה אין מד סל"ד ולכן אני לא יודע מה זה "בגבולות הנורמל".

אני רוצה לנסוע בסוף השבוע לירושלים ואני לא רוצה לטפס את העלייה על 60 קמ"ש בהילוך שלישי כמו בפעם שעברה.

פורסם
לא הבנתי עתיד , האוטו שלך מגיע ל2000 קמ"ש???

:shock:

 

:wink:

אתה נשמע מופתע... יש לו גולף GTI, אני מאמין שהיא מגיעה ל 200 ..

 

מה גם שיש כאילו שמגיעים ליותר.... ואגלה לך סוד.. יש רכבים בארץ ...שהמספר קמ"ש שהם מגיעים הוא בעל 3 ספרות ... ומתחיל ב 3...

×
×
  • תוכן חדש...