Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7663 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חשבתי לקנות סט קפיצי הנמכה ל-RS , מדובר ב-30mm ,השאלה האם היא תפגום בנוחות הנסיעה של האוטו שהיא לא כל כך נוחה גם ככה :?

(קפיצים פרוגרסיביים אם זה אומר לכם משהו , כי לי זה לא אומר כלום )

 

המטרה העיקרית היא שלא יראו רווח בית ההקשת לגלגל ,המרווח הזה מפריע לי

 

הרכב עצמו יציב מאוד בסיבובים ואין לי שום צורך בעוד יציבות , כל הרעיון הוא ליופי בלבד

השאלה אם היופי הזה יפגע גם בדברים אחרים

 

מה אתם אומרים , להנמיך , או לשמור על המראה הגבוה היותר סולידי למראה

A MACHINE , KEPT ALIVE BY HIS LOVE

פורסם

תיהיה בטוח שזה יפגע בנוחות! אולי 30 מילימטר לא יפגע בצורה קיצונית אבל עדין אתה

תרגיש פגיע בנוחות.

אם האוטו יציב בסיבובים אני הייתי משאיר אותו ככה

רק דגים מתים שוחים עם הזרם.

הכלה 205 1.4 :-D

מחפש רדיו דיסק(מומלץ MP3)-ה"פ

פורסם

קפיץ פרוגרסיבי הוא קפיץ בעל קשיחות משתנה (מהמילה progress - תהליך או התקדמות).

בתחילת הכיווץ שלו הוא "רך" וככל שהוא מתכווץ יותר הוא הופך להיות קשה יותר.

על קצה המזלג.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

שאתה מחליף קפיצים לקפיצים ספורטיבים לא מתנה רק הגובה של הרכב.

 

הקפיצים הספורטיביים הינם קפיצים קשים יותר מה"רגילים" ולכן נוחות הנסיעה תשתנה(אצלי זה השתנה-הונדה סיויק קופה).

לשים או לא לשים זאת שאלה שאתה צריך לשאול רק את עצמך,כי בסופו של דבר אתה זה שנוסע על הרכב,אם אתה מוכן להקריב את נוחות הנסיעהשלך תמורת יופי אז תחליף.

חתימת השתמש נמצאת בשיפוצים מצטערים על אי-הנוחות.

פורסם

לפני שאתה מבצע שינוי שלא נראה שאתה ממש מבין את המשמעות שלו (ובטח שאף אחד מהכותבים עד לרגע זה לא יודע יותר ממך, זה בסדר...), אני ממליץ לך בחום לעיין במאמר שלי על כיוון מיתלים ולברר מהי קשיחות הקפיצים המקורית שלך כדי שיהיה לך בסיס לעבוד ממנו, בטוח שפורומים של פורד יכולים לתת לך תשובה מה ה-Spring rates המקוריים של האוטו מקדימה ומאחורה.

 

קישור למאמר כאן.

 

מוטי.

×
×
  • תוכן חדש...