Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

אתה כבר צריך לדעת לספק קצת יותר פרטים 😉 

 

מה התקציב? 

כמה ק"מ בשנה? 

הרכב מרבה לחנות בשמש או בחניה מקורה? 

דרישות מיוחדות? 

תקציב?

מה דגם הצמיגים הקיים ומה חוות הדעת עליהם? 

וגולת הכותרת, מהיכן אתה בארץ?  בברכה 😅 

  • אהבתי 1
פורסם

ברידג'סטון למאזדה,

זה כמו מאזדה לברידג'סטון.

 

פעם זה היה פשוט הייצרן העיקרי, (שלא לומר היחידי), שאיתו  הגיעה מאזדה כחדשה מיפן.

מה שאומרים, "אוריג'ינל אקוויפמנט" (OEM)

 

לי יש ניסיון כל כך טוב עם דגם טורנזה T005,

עד כדי כך שאני די ניג'ס בהמלצה שלי עליו.

האחיזה והתחושה פשוט מעולים, בעיקר שמדובר  בצמיג שהוא בעצם צמיג ALL AROUND ,

כלומר  לא ספורטיבי או משהו מעבר לצמיג לשימוש כללי.

 

אני מניח שבתמורה למחיר יש טובים ממנו. הוא לא זול בארץ. אבל עדיין תמורה טובה.

 

(*) אחרי כל מה שרשמתי, עדיין אני חושב שטום22 צודק בתגובתו. (כרגיל).

ורציתי להוסיף שאותי מעניין גם הנתון של שנת ייצור של המכונית, והקילומטראז שהיא עשתה, והיד שלה (;

  • אהבתי 1
פורסם

אאל"ט, ה-OEM העיקרי של מאזדה 3 במידה הזו היה דנלופ (יפני) מדגם SP MAXX TT. לא זוכר אם גם טויו מסדרת הפרוקסס (##R). אבל כן, גם ברידג'סטון T005A היה והינו אופציה. 

 

אבל, צמיגי OE לא תמיד הבחירה הכי טובה (אין בכך אמירה חד משמעית נגד האפשרויות הנ"ל). 

נכון שעוצבו כדי לעמוד בדרישות היצרן, מה שיכול לכלול ענייני נוחות/רעש למשל. אבל מצד שני, גם עשויים להגיע למשל עם עומק חריצים נמוך יותר (שתורם לצריכת דלק נמוכה יותר) או לספק קצת יותר אחיזה מהגרסה הרגילה, והעלות היא אורך חיים קצר יותר.

 

או שפשוט יש צמיגים רגילים אחרים שמתאימים יותר לדרישות (נגיד ספורטיביים יותר), או מתקדמים יותר טכנולוגית שעולים על המקוריים בכל. 

 

כו"כ, המבחר די מצומצם במידה בארץ.

שווה לעשות סקר ולשמוע מה יש נורמלי לכמה צמיגיות להציע. 

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 8 דקות, Tom_22 כתב:

אאל"ט, ה-OEM העיקרי של מאזדה 3 במידה הזו היה דנלופ (יפני) מדגם SP MAXX TT

נכון.

 

אני לא ממש יכול לענות לרפי כי הוא לא סיפק אינפורמציה לגבי מה הוא מחפש מהצמיג.

 

מה שכן, אמליץ לא לקנות צמיגים של רייקן.

בגזרת החסכון אפשר למצוא פאלקן, נקסן והנקוק, ואפילו טויו וקומהו.

  • אהבתי 1
פורסם

הרכב כנראה יחנה רוב הזמן בצל.

נסועה שנתית של כ 10,000 ק"מ.

מכיוון שהמכונית לא אצלי אז איני יודע איזה צמיגים מותקנים שם כעת.

רוב הנסיעות הנן בעיר ובסביבות המרכז (בינעירוני קצר)

מדי פעם יכולות להיות נסיעות בינעירונית של כ 30 ק"מ לכיוון,

לעיתים יותר רחוקות 100 ק"מ לכיוון ולעיתים נדירות יותר נסיעות ארוכות צפונה או דרומה (לאילת כדוגמא).

מכאן שרוב הנסיעות הנן עירוניות, עם במפרים וכו'.

בברכה  -  רפי לין

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...