Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התיעצות - קיה קרניבל


מעבר לפיתרון נפתר ע"י Jack457,

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,
יש לנו קיה קרניבל 2011, דיזל. 235,000 ק״מ. בשנה האחרונה נאלצנו להחליף גיר,לבצע  תיקון רציני ומדחס למזגן, טיפול 10,000 יקר מאד (לא זוכרת מה כלל…), פנסים נשרפים שוב ושוב. 
עכשיו הגענו למוסך בגלל רעשים בפניות, ומסתבר שצריך להחליף ציריות (מצרפת תמונות), צמיג קדמי (כי יש בו חתך), לטפל בנזילת שמן, ואולי גם במה שגורם לנורת אזהרה בצורת סליל להבהב…
מצד אחד השקענו כבר כל כך הרבה ורכב 7 מקומות מרווח משנתון חדש יותר יעלה הרבה מאד. מצד שני, נראה שכל רגע משהו אחר יתקלקל ופשוט נמשיך להחליף כל פעם משהו אחר ברכב עד שישאר מהמקור רק הוישר.  
התייעצנו עם יועץ לקניית רכבים שאמר שללא ספק צריך להחליף, אבל נצטרך כ-100,000₪ בשביל תחליף שעונה על הצורך שלנו, את הקיה הנוכחי לא נראה לי שנמכור מלבד לחלפים, כך שזה יעלה הרבה הרבה יותר ממה שתכננו להוציא.
מה הייתם עושים? סליחה על הנאום הארוך ותודה רבה!!

 

[url=https://postimg.cc/PvTJn9J9][img]https://i.postimg.cc/Hn7yXCgY/Whats-App-Image-2026-06-10-at-08-08-30.jpg[/img][/url]

 

[url=https://postimg.cc/wRgMYZMG][img]https://i.postimg.cc/4yh9VTgs/Whats-App-Image-2026-06-10-at-08-07-53.jpg[/img][/url]

  • פיתרון
פורסם

ראשית, לא מאמין שזה רכב לחלפים. הרכב לפי מה שאת מתארת במצב נסיעה ותמיד יהיה לו שוק.

יש רכבים שנקראים "לימונים" שרשימת התקלות בהם אינסופית. 

צריך להבדיל בין תחזוקה של חלקים מתבלים כגון ציריות וצמיגים ותקלות חריגות כגון גיר שלם (אם כי תקלות גיר במודל ידועות).

אני מבין שנמאס לכם להתעסק איתו אבל במקומכם הייתי עובר  דבר דבר בסבלנות,  חשמלאי טוב, מיישר קו וממשיך לנסוע. אולי צריך לחשוב על מוסך פחות יקר.

הקרנבל נותן הרבה מבחינת  שימושיות ואם זה מה שאתם צריכים לא יהיה קל למצוא מחליפה. את יכולה לפתוח שרשור התייעצות מקביל רכישת רכב ובעיקר תופני ל 5008 לדעתי. 

235000 לרכב דיזל זה לא הרבה. 

שימו כל חודש קצת כסף בפיקדון יעודי לתיקונים שלא יבוא על חשבון עו"ש.

בכל מקרה בהצלחה! 

כשאתם עוקפים גולף 1995 ידנית בצבע בורדו תנפנפו לי לשלום

פורסם (נערך)
בתאריך 18.6.2026 בשעה 05:52, Jack457 כתב:

ראשית, לא מאמין שזה רכב לחלפים. הרכב לפי מה שאת מתארת במצב נסיעה ותמיד יהיה לו שוק.

יש רכבים שנקראים "לימונים" שרשימת התקלות בהם אינסופית. 

צריך להבדיל בין תחזוקה של חלקים מתבלים כגון ציריות וצמיגים ותקלות חריגות כגון גיר שלם (אם כי תקלות גיר במודל ידועות).

אני מבין שנמאס לכם להתעסק איתו אבל במקומכם הייתי עובר  דבר דבר בסבלנות,  חשמלאי טוב, מיישר קו וממשיך לנסוע. אולי צריך לחשוב על מוסך פחות יקר.

הקרנבל נותן הרבה מבחינת  שימושיות ואם זה מה שאתם צריכים לא יהיה קל למצוא מחליפה. את יכולה לפתוח שרשור התייעצות מקביל רכישת רכב ובעיקר תופני ל 5008 לדעתי. 

235000 לרכב דיזל זה לא הרבה. 

שימו כל חודש קצת כסף בפיקדון יעודי לתיקונים שלא יבוא על חשבון עו"ש.

בכל מקרה בהצלחה! 

תודה רבה!! עודדת אותנו לנסות להמשיך לסחוב, וננסה באמת למצוא מוסכים שיטפלו כראוי. שוב תודה!

בתאריך 18.6.2026 בשעה 23:21, דובצע כתב:

אם התיקונים בחלפים ברמה גבוהה אז הרכב יתיישר באיזכור שלב. 

אם התיקונים במינימום כמו פלסטר הרכב רק יהיה גרוע יותר 

תודה רבה. נשתדל לתקן ברמה גבוהה ונקווה שיחזיק איתנו.

עריכה אחרונה על ידי מיכל-לי
פורסם
לפני 4 שעות, מיכל-לי כתב:

תודה רבה. נשתדל לתקן ברמה גבוהה ונקווה שיחזיק איתנו.

אז תתייעצי פה בפורום באיזה מוסך לטפל כי מוסך טוב זה מה שיעשה את ההבדל ו2 להגיד למוסכניק עצמו שאת מעוניינת בחלקים מקוריים ואיכותיים ולא בפושטים

  • רעיון טוב! 1

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...