Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

אשמח לשמוע את המומחי רכבים שכאן לגבי התקנת מערכת גז לפריוס פלוס 

האם הדבר משתלם ?

האם המערכת מכבידה מידי על המנוע ?

והאם זה עלול לפגוע בסוללה או במנוע ?

תודה רבה 

פורסם

פריוס רכב שממלא מיועד לחיסכון בדלק. בעיקר בזכות מערכת היברידית יעילה.

לשם מה לכל השדים והרוחות להעמיס עליו הנעה בגז, עם כל הסיבוך הנלווה?

נשגב מבינתי.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 3
פורסם
לפני 3 דקות, IsraCar כתב:

פריוס רכב שממלא מיועד לחיסכון בדלק. בעיקר בזכות מערכת היברידית יעילה.

לשם מה לכל השדים והרוחות להעמיס עליו הנעה בגז, עם כל הסיבוך הנלווה?

נשגב מבינתי.

יש לי על הפרק רכב כזה לקנייה וזה מה שמעניין אותי אם הוא לא יקרוס לי מרוב עומס 

גם אני לא הבנתי למה שמישהו יעשה דבר כזה בלי הגז הייתי קונה אותו מחר עכשיו אני ממש מתלבט 

פורסם

OK, אז אתה מתעניין ברכב משומש-חדש.

פתחת את דלת תא המטען?

ראית את מיכל הגז?

ראית כמה מקום הוא לוקח?

אתה באמת רוצה את הדבר הזה בבגאז' של האוטו הבא שלך?

 

וזה עוד לפני שרשמת נתונים נוספים של הרכב כמו:

קילומטר, יד, שנת ייצור.

פורסם
לפני 15 דקות, IsraCar כתב:

OK, אז אתה מתעניין ברכב משומש-חדש.

פתחת את דלת תא המטען?

ראית את מיכל הגז?

ראית כמה מקום הוא לוקח?

אתה באמת רוצה את הדבר הזה בבגאז' של האוטו הבא שלך?

 

וזה עוד לפני שרשמת נתונים נוספים של הרכב כמו:

קילומטר, יד, שנת ייצור.

הבלון מונח במקום הגלגל רזרבי

מדובר בפריוס פלוס 2020 יד 3 244K קילומטר

מטופלת לפי ספר רכב אבל בלי אחריות לסוללה 

פורסם
לפני 7 דקות, PASHUT כתב:

מובן למה התקינו גז זה רכב שנסע 40 בשנה.. הרבה מאוד

כמה דורשים?

 

82K

הרגע דיברתי איתו והגעתי איתו ל77K

 

פורסם

בדקתי כעת ואכן המחירון שלה גבוה בטירוף, על 2017 רוצים כמעט 100 אלף..

בכל אופן אני לא הייתי לוקח, תעשה מה שטוב לך..

  • רעיון טוב! 1

משתדל לעזור

פורסם

הייתי מוותר. מערכת הגז מעמיסה על כל מנוע, אבל המנוע זה חלק מהרכב וברמת נסועה כזאת יש רכיבים רבים נוספים הדורשים התייחסות, טיפול ותיקון. מעבר לכך, למה מיועד הרכב ולאיזה תקופה? בספק אם מישהו יקנה רכב כזה יד חמישית עם 300 אלף ק''מ.

  • אהבתי 1
פורסם

הנסועה סופר גבוהה , הסוללה ללא אחריות ובנסועה הזו סביר מאוד להניח שהיא כבר מצריכה טיפול ואולי זו הסיבה שהותקנה מערכת גז ?

בקיצור יותר מדי שאלות ותהיות , מערכת הגז מיותרת לחלוטין ברכב כמו הפריוס אשר מלכתחילה מנפק נתוני צריכת דלק טובים מאוד .

אני הייתי מוותר , יותר מדי סימני שאלה ופוטנציאל תקלות גדול לאור הנסועה של הרכב.

 

  • אהבתי 1
פורסם

מה שמציק לי זה למה לא האריכו את האחריות על הסוללה (חשוב מאוד וממש לא יקר)?

בגדול הפריוס שורדת מעולה גם קלומטרג'ים אסטרונומים (שכן העביר את הפריוס שלו לילדים עם 600K ק"מ על השעון, סוללה הוחלפה ב 490K ק"מ והרכב נוסע יופי).

הרכב גם כך חסכוני ביותר לטעמי גם אם אתה קונה פרק את מערכת הגז וזרוק אותה לפח.

פורסם

בנסועה הזו סביר להניח שבטויוטה לא היו מוכנים לבטח ,תנאי היבואן הם 15K ואו שנה , בנסועה של הרכב מדובר על חידוש האחריות 3 פעמים בשנה...

פורסם
לפני 12 שעות, IsraCar כתב:

לשם מה לכל השדים והרוחות להעמיס עליו הנעה בגז, עם כל הסיבוך הנלווה?

נשגב מבינתי.

"קוראים לי ג'אקוב, אני נהג מונית בורוצלב. 

יש לי מונית פריאוס, אני והמונית שלי עובדים כל יום כל היום כמו מטורפים...

הכסף שאנחנו מכניסים צריך להספיק לאוכל לשנינו. וזה לא יותר מידי כסף שנשאר בכיס בסוף החודש. 

 

נכון פריאוס זה אוטו חסכוני אבל הוא עדיין אוכל דלק. 

כיוון שאני פה בעל הבית, אם הוא אוכל פחות, נגיד 50% פחות כי הגז עולה חצי מהבנזין, אני אוכל יותר. 

 

זה לא חשבון מאוד מסובך. נדמה לי שאצלכם בישראל זה לא מאוד שונה כשמדובר ברכב שעובד באמת ותופר קילומטרז'ים.

 

עדיין הייתי ממליץ למי שרוצה לקנות את האוטו שלי יד שניה, לבחור אחת אחרת ללא המערכת, אפילו עם אותו ק"מ. 

מנוע שרץ על גפ"מ מתבלה יותר. בקילומטרז'ים שאני עושה זה עדיין משתלם אבל לאחד שלא עובד עם הרכב והנסיעה שלו ממוצעת? לך תדע... ולכן עדיף רכב מקורי"

 

😁

 

 

  • אהבתי 4
  • מצחיק 1
  • מעניין 1

 

 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...