Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
לפני 14 שעות, שריז כתב:

אשמח לשמוע את המומחי רכבים שכאן לגבי התקנת מערכת גז לפריוס פלוס 

 

מהשאלה המקורית חשבתי שאתה שוקל התקנת מערכת כזו ברכב קיים.

 

לפני 14 שעות, שריז כתב:

יש לי על הפרק רכב כזה לקנייה וזה מה שמעניין אותי אם הוא לא יקרוס לי מרוב עומס 

גם אני לא הבנתי למה שמישהו יעשה דבר כזה בלי הגז הייתי קונה אותו מחר עכשיו אני ממש מתלבט 

 

אני לא מבין איך זה אתה מתלבט כאשר מלכתחילה ברור לך שזה רכב מוזר ולא כל כך הגיוני.

 

זה הרכב היחיד בשוק? לא

המחיר שלו זול במיוחד? לא

 

עבור לרכב יותר הגיוני...

עריכה אחרונה על ידי razi_pazi
פורסם
לפני 11 שעות, 3n כתב:

הנסועה סופר גבוהה , הסוללה ללא אחריות ובנסועה הזו סביר מאוד להניח שהיא כבר מצריכה טיפול ואולי זו הסיבה שהותקנה מערכת גז ?

בקיצור יותר מדי שאלות ותהיות , מערכת הגז מיותרת לחלוטין ברכב כמו הפריוס אשר מלכתחילה מנפק נתוני צריכת דלק טובים מאוד .

אני הייתי מוותר , יותר מדי סימני שאלה ופוטנציאל תקלות גדול לאור הנסועה של הרכב.

 

רוב הטווח נסיעה הגבוהה נעשה אצל הבעלות הראשונה שזה היה ליסינג ורק הבעלים האחרון חשב להיות חכם מכולם והתקין לזה גז

 

לפני 11 שעות, llaavvii כתב:

מה שמציק לי זה למה לא האריכו את האחריות על הסוללה (חשוב מאוד וממש לא יקר)?

בגדול הפריוס שורדת מעולה גם קלומטרג'ים אסטרונומים (שכן העביר את הפריוס שלו לילדים עם 600K ק"מ על השעון, סוללה הוחלפה ב 490K ק"מ והרכב נוסע יופי).

הרכב גם כך חסכוני ביותר לטעמי גם אם אתה קונה פרק את מערכת הגז וזרוק אותה לפח.

לא האריכו את האחריות כי זה מאוד נפוץ שאנשים לא מאריכים לפריוס + כי אין בו כמעט תקלות של החלפות סוללה 

חשבתי על זה לקנות ולהוציא את המערכת השאלה כמה זה מסובך וכמה זה יעלה לי עוד ? והאם זה כבר עשה נזק בלתי הפיך ?

 

בכל מקרה הבנתי שטויוטה לא מבטחים עם שינויים כאלו ברכב 

לפני 8 שעות, razi_pazi כתב:

זה הרכב היחיד בשוק? לא

המחיר שלו זול במיוחד? לא

 

עבור לרכב יותר הגיוני...

השוק הזה ממש מצומצם 

והמחיר ממש מעולה לשנתון והקילומטרז

פורסם

כל מתקין מערכות גז ישמח להוציא לך בחינם ולמכור למישהו אחר כמשומש..

אני לא הייתי לוקח בכל מקרה כי נגעו בניהול המנוע ובמזרקים ועוד

  • רעיון טוב! 1

משתדל לעזור

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

הפריוס עם מנוע אגדי שמותאם בצורה מושלמת למערכת ההיברידית, את הפריוס שלי נתתי לילדה לפני שנתיים אחרי 500,000 ק"מ ועדיין עובד נהדר.

 

לא ממליץ לקחת סיכון של הרכבת גפ"מ, החיסכון הקטן בדלק עלול לעלות הרבה בעתיד.

  • רעיון טוב! 1

נוסע בפריוס 2008

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...