רוב הטווח נסיעה הגבוהה נעשה אצל הבעלות הראשונה שזה היה ליסינג ורק הבעלים האחרון חשב להיות חכם מכולם והתקין לזה גז
לא האריכו את האחריות כי זה מאוד נפוץ שאנשים לא מאריכים לפריוס + כי אין בו כמעט תקלות של החלפות סוללה
חשבתי על זה לקנות ולהוציא את המערכת השאלה כמה זה מסובך וכמה זה יעלה לי עוד ? והאם זה כבר עשה נזק בלתי הפיך ?
בכל מקרה הבנתי שטויוטה לא מבטחים עם שינויים כאלו ברכב
השוק הזה ממש מצומצם
והמחיר ממש מעולה לשנתון והקילומטרז