Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

היי חברים , אז לאחרונה קיבלתי בדואר דוח ממשטרת ישראל על שלא עצרתי להולך רגל במעבר חציה.

הגשתי ערעור באתר והעניינים הסתבכו די מהר, אחרי יום קיבלתי הודעה שהערעור נדחה והוזמנתי למשפט.

מצרף וידאו מיוטיוב אני ברכב סוזוקי אס איקס לבן

שימו לב לגדר הגבוה ולעמוד עם התמרור מעבר חציה ובנוסף הרכב שצמוד אלי מאחורה לא מאפשר לי לעצור גם אם הייתי רואה את ההולך רגל. 

 

 

נב הדוח הוא ע״ס 250 ובלי נקודות מיותר לציין שלא ביקשתי משפט אלא רק ערערתי ואם מישהו יודע אם אפשר לבטל את המשפט ופשוט לשלם אשמח לעזרה
פורסם

האמת היא שזה מצב גבולי מאוד. הולך הרגל, המוסתר על ידי הגדר, בדיוק עולה לאינהתנועה בצד הרחוק כאשר אתה עובר - אבל מבחינת המצלמה הוא מוסתר על ידך.

יש מאחוריך מונית וסוויפט שאני מקווה מאוד שקיבלו דו״ח, העבירה שלהם ברורה לגמרי.

ושאלה צדדית - דו״ח של שוטר אונשל ״שומר דרך?

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

לדעתי הדוח אינו מוצדק. הולך הרגל לא נמצא על שפת אי התנועה שקרובה אליך

בפריימים שעצרתי ניתן לראות שכשאתה כמטר מהמעבר הוא בכלל עדיין על המעבר השני (רואים את הראש שלו מבצבץ), וכשאתה ממש לפני המעבר, הוא עדיין לא השלים את חצית המעבר הקודם, ורק כשאתה על המעבר עצמו הוא עושה צעד ראשון לאי התנועה.

 

מי שלא נותן לו ז״ק זה נהג הסוויפט והמונית.

אולי היה ראוי שתאט ותעצור, ולו בגלל שאחרים לא יעשו זאת, אבל לפי החוק, לא היתה חובה כזו.

דרך אגב, להסתרה אין רלוונטיות, מדובר על מעבר חציה מסומן היטב, עליך להאט ולבדוק באופן יזום אם יש הולך רגל שחוצה, אם יש משהו שמסתיר, מאיטים יותר.

 

image.thumb.png.48027e4eef7c78bd3f6c723a53e0e2ad.png

image.thumb.png.944e1941e701db832a1cbb45621d3142.png

image.thumb.png.47b24c063f4d05a28c74b26e32f88c58.png

  • אהבתי 1
פורסם

יש שני סוזוקי בסרטון. איזו אחת של פותש?

אם הראשונה, לא הייתי רושם דוח במצב כזה. לשניה, שעברה במקביל למונית, בהחלט כן.

God decides how long your life will be,you decide how wide it will be

פורסם

יש בעיה שהגדר מסתירה את המעבר השני וכמחצית אי התנועה.

לדעתי הד"ח גבולי מאוד.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

לא ברור למה אתה רץ לשלם. סיכוי לא רע שזה ייפול במשפט או עוד לפניו.

מעניין איך מערעור הוזמנת להישפט, וגם לא פירטת האם זה דוח ממצלמה טקטית או שומר דרך. הסרטון שהעלית קיבלת מהמשטרה?

  • מעניין 1
פורסם

דווקא בגלל שיש גדר, חובת זהירות מוגדלת על הנהג, במיוחד בגלל המצאות תמרור תקני משני צדי מעבר החציה. 

  • רעיון טוב! 1

God decides how long your life will be,you decide how wide it will be

פורסם

נראה שהפריים השלישי שהעלתה @Be roo עושה את העבודה. פות״ש כבר עובר את מעבר החציה כשהולך הרגל עולה על האי.

 

צודק @fatboy1340 לגבי חובת הזהירות, אבל גם זו של המהנדס שהינדס שם גדר שמסתירה את החלק השמאלי של הכביש ואי התנועה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 10 דקות, sperial כתב:

צודק @fatboy1340 לגבי חובת הזהירות, אבל גם זו של המהנדס שהינדס שם גדר שמסתירה את החלק השמאלי של הכביש ואי התנועה.

ועוד שמו על הגדר עציצים שיסתירו לגמרי.

פורסם
לפני 4 שעות, Guy111 כתב:

אחרי יום קיבלתי הודעה שהערעור נדחה והוזמנתי למשפט.

אם החלטת שאתה רוצה לשלם ,תשלם ותשלח לבית המשפט ששילמת ויבוטל הדיון.

 

האם אשם או לא? 

 

עיני שכהו מזוקן ( עברתי בדיקת עיניים דווקא לפני מספר ימים והכל תקין ) לא יודעות לאמר בוודאות מתי הולך הרגל עלה לאי התנועה .

 

עלה לפני שפות"ש מתקרב למעבר חציה מגיע דו"ח. ברור שיש לו כוונה לחצות וזה על סמך תקנה 67 (א1) שאומרת " יאט את רכבו אם הולך רגל עומד על המדרכה בסמוך למעבר החצייה ואם ניכר שבכוונתו של הולך הרגל לחצות את הכביש, ייתן לו זכות קדימהכנגד התקנה 67 (ב)  שאומרת "(ב)  מעבר החציה המחולק על ידי שטח הפרדה, יראו כל חלק ממעבר החציה כמעבר נפרד."

 

המשטרה בעד הפרשנות הראשונה 

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
לפני 4 שעות, sperial כתב:

האמת היא שזה מצב גבולי מאוד. הולך הרגל, המוסתר על ידי הגדר, בדיוק עולה לאינהתנועה בצד הרחוק כאשר אתה עובר - אבל מבחינת המצלמה הוא מוסתר על ידך.

יש מאחוריך מונית וסוויפט שאני מקווה מאוד שקיבלו דו״ח, העבירה שלהם ברורה לגמרי.

ושאלה צדדית - דו״ח של שוטר אונשל ״שומר דרך?

הדוח הוא דוח שנכתב עי שוטר ונשלח אלי בדואר, עדיין לא ברור לי אם ממצלמה טקטית או מתלמה זמנית שהוצבה בנקודה בדיוק על מעבר החציה.

לפני שעתיים, אלעדית כתב:

לא ברור למה אתה רץ לשלם. סיכוי לא רע שזה ייפול במשפט או עוד לפניו.

מעניין איך מערעור הוזמנת להישפט, וגם לא פירטת האם זה דוח ממצלמה טקטית או שומר דרך. הסרטון שהעלית קיבלת מהמשטרה?

זה דוח ממצלמה טקטית כנראה או מצלמה זמנית כלשהי שהוצבה.

הסיבה שאני שוקל לשלם היא כי הדוח הוא עס 250 בלי נקודות ורק לפספס יום עבודה יעלה לי יותר. ברור לי שהשוטרת שרשמה את הדוח לקחה זאת בחשבון. שיטת מצליח.

את הסרטון קיבלתי מהמשטרה לאחר ששלחתי בקשה לצפות בו.

פורסם

אני מניח שניתן עדיין לשלם את הקנס ואז המשפט יבוטל. רק תתקשר לבימש לוודא.

כמו דעת הרוב כאן לדעתי לא עברת כל עבירה. החובה לעצור היתה על הרכב שהגיע אחריך. 

יש הרבה פעילות משטרתית לאחרונה בענין הזה.

פורסם

לא ברור למה לא מורידים את האדניות שנמצאות בגובה קו הראייה של הנהגים. 

נראה שיותר חשוב להנפיק דוחות מאשר הבטיחות של הולכי הרגל שחוצים שם. הרי המצלמה לא תהיה מוצבת שם כל הזמן.

ממש המטבע שמתחת לפנס.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...