Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

אם רכב נוסע על שני נתיבים ומטריג את שתי הלולאות, המהירות בשתיהן צריכה להיות זהה, ולדעתי זה צריך להיות מצויין בדו״ח.

אם לא, זה אולי משהו שניתן לתקוף בבית המשפט. אבל זה סתם רעיון של הדיוט במקרה הזה, שווה להתייעץ עם עו״ד.

פורסם

מן הסתם שלא וידאו. אם למשל עברת על לולאה 1 הראשונה ואז על לולאה 2 השנייה ניתן לדעת את זה. או לחלופין אם נסעת באמצע הכביש. אחרת כולנו יכולים לנסוע באמצע הכביש באיזו מהירות שבא לנו.  

בגלל זה שאלתי אותך מה היה תכלס. אם במהלך הצילום עברת מהימני לשמאלי, לדעתי יהיה קשה לצאת מזה. 

אם טרם הצילום נסעת בשמאלי ואז אחרי שנעקפת רק התחלת לעבור לימין (וזה מה שרואים בתמונה), אני חושב שיש על מה לדון. 

 

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

בדרך כלל הגלאים מדורגים - אלה משמאל מטר או שניים אחרי אלה שבנתיב הימני. לכן ייתכן שהפעלת את המצלמה מהנתיב הימני והגלאי בנתיב השמאלי היה ״משותק״ עד שהסתיים האירוע בימני. מה שלא ברור לי הוא כיצד הופעלה הלולאה הימנית כאשר מרבית מסת המתכת של הרכב נמצאת בנתיב השמאלי.

 

הרכב שמימין נמצא רחוק, אולי גם הוא הטריג את המערכת כמה שניות לפניך (ובמהירות עוד יותר קיצונית). 

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 30 דקות, sperial כתב:

בדרך כלל הגלאים מדורגים - אלה משמאל מטר או שניים אחרי אלה שבנתיב הימני. לכן ייתכן שהפעלת את המצלמה מהנתיב הימני והגלאי בנתיב השמאלי היה ״משותק״ עד שהסתיים האירוע בימני. מה שלא ברור לי הוא כיצד הופעלה הלולאה הימנית כאשר מרבית מסת המתכת של הרכב נמצאת בנתיב השמאלי.

 

הרכב שמימין נמצא רחוק, אולי גם הוא הטריג את המערכת כמה שניות לפניך (ובמהירות עוד יותר קיצונית). 

זה גם מה שגוגל סטריט וויו הראה בלינק ששיתף @Tom_22. נראה לי שאם הייתי נוסע במהירות שהם טוענים שנסעתי (148 קמ״ש) ומנסה לעבור בין הלולאות במרחק כל כך קצר הייתי מתהפך.  אבל לא נראה לי שזו טענה שאני יכול לצפות שבית משפט יקבל. בכל מקרה - יש רכב לפניי בנתיב הימני כאשר אני נוסע די בירור בשמאלי. נראה לי שהטענה שלי שהרכב בנתיב הימני עקף אותי מימין במהירות גבוהה יכולה להיות סבירה.

פורסם

למה לעשות סלאלום? מספיק מעבר נתיבים בזוחת קהה במיקום הנכון.

צריך כאן מידע טכני על הגלאים, יכול להיות סיפור יקר מאוד כי חוו״ד משפטית של מומחים, ועוד עדות שלהם בבית המשפט, הם עניין יקר מאוד.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)
לפני 10 דקות, פאטון כתב:

נראה לי שהטענה שלי שהרכב בנתיב הימני עקף אותי מימין במהירות גבוהה יכולה להיות סבירה.

בשביל לדעת אם היא סבירה צריך להיות בקיא בדרך הפעולה של המערכת (מרחקים בין לולאות, המיקום המדוייק של המדידה, לצורך חישוב האם הרכב השני בתמונה הוא זה שהפעיל אותה...)

להערכתי, במקרה הזה, יהיה צורך באיש מקצוע.

עריכה אחרונה על ידי Be roo
פורסם

הרכב האחר נמצא כ-60 מטר קדימה. גם אם נניח שניה אחת מהטריגר עד לצילום (ולדעתי זה פחות מכך), הוא היה צריך לסוע במהירות מעל ל-200 קמ"ש.

  • אהבתי 1
פורסם

אם פות״ש נסע 143 קמ״ש ונעקף על ידי רכב אחר במהירות גבוהה מאוד זה אפילו סביר.

 

כיוון שפות״ש הוא רכב יחיד באיזור הגלאי הנטיה שלי היא לקבל את דברי השוטר שדחה את הערעור, אבל בהעדר ידע טכני אני מצרף שק של הסתייגויות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

ברור. אבל קשה לי להאמין ששיהוי הצילום אפשר לרכב האחר להתרחק כל כך. אם אתה שואל אותי - ואמובן שזה לגמרי ספקולטיבי - שניהם התכבדו בדוחות. ואם אני זוכר נכון עמוד המצלמה מסומן בפסים זוהרים וכמובן שיש התראה בווייז.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

פותש- אתה לא זוכר באיזו מהירות היית? 148 מדוד משמע בספידומטר היית סביב 155 קמש. זו מהירות שבדרך כלל מודעים אליה.

God decides how long your life will be,you decide how wide it will be

פורסם (נערך)

אני בספק שהרכב בצילום הימני הוא זה שהפעיל את המצלמה פשוט כי הוא מאוד רחוק. ראיתי הרבה תמונות בחיי, רכב שנסע 155 לא יכול להיות מצולם כל כך רחוק. 

אגב אל תשכחו, שסביר  שיש בידי המשטרה שני צילומים. אחד של הרכב הימני המהיר שסביר שגם הפעיל את המצלמה והשני של פות"ש. אם המשטרה תביא את הצילום הראשון כל הקייס של פות"ש הלך פייפן, כי יש שני צילומים. קרי, הוא בוודאות זה שהפעיל את המצלמה. 

כמובן שלא בטוח שיש להם יכולת/רצון לשלוף את הצילום השני ליום המשפט ולא בטוח שמישהו שם יחשוב על זה, אבל לך תדע. 

 

אני לא אומר את זה כדי לשפוט, אלא כדי לנסות לזקק טענה משכנעת.

אני מצטרף לרוב חברי השרשור וחושב שיש כאן מקום לייעוץ עם עו"ד שיודע כיצד עובדות המצלמות. להערכתי שתי הלולאות יודעות להפעיל את המצלמה ומתקבל אינפוט משתיהן. אם אני טועה, זה משחק לטובתך. 

 

עריכה אחרונה על ידי ניקו פ.
  • רעיון טוב! 1

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם
לפני 27 דקות, ניקו פ. כתב:

אם המשטרה תביא את הצילום הראשון כל הקייס של פות"ש הלך פייפן, כי יש שני צילומים. קרי, הוא בוודאות זה שהפעיל את המצלמה. 

עדיין לא מסביר למה כתוב נתיב 1

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...