Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

הי בוקר טוב.

לפני קצת יותר מחודשיים אמא שלי התעניינה ברכישת CX5 ממסלול 0 ק"מ, ומשום מה בעקבות החגים והמסתעף זה נדחה עד כה.

למעשה הם "שמרו" לה את הרכב המדובר לכאורה, ובשבועיים האחרונים חזרה אליהם להמשך הרכישה.

כעת, היא כבר העבירה להם את כל הכסף על הרכב וגם הוסיפה 10K על תוספות וכו' אבל על הרכב ללא התוספות היא שילמה בערך 168K ש"ח.

הרכב כרגע בהכנה לקראת העברת בעלות. 

בימים האחרונים גיליתי משהו מוזר על הרכב הנ"ל, באתר משומשת הרכב מופיע שהוא כרגע בבעלות סוחר כבר חודשיים (מאז שאמא שלי ישבה איתם למעשה..),

ולפני כן היה בבעלות "פרטית", לפי לוי יצחק הרכב כרגע שווה 161K ש"ח.

איך ממשיכים מכאן? הרי לכאורה בעלות סוחר לא מוסיפה יד על הרכב אבל בהחלט מורידה את ערכו..

בשיחה קצרה שאימי עשתה עם נציג הוא אמר לה שמבחינתו היא תיהיה היד 2 ואין לה מה לדאוג.

אבל השאלות הן, מה שווי הרכב באמת? ולמה הם מעבירים אותו לסוחר לפני הלקוח? כמה נזק בירידת ערך זה עשה ויעשה בעתיד כשהיא תרצה למכור את הרכב?

כרגע היא ביקשה להיפגש עם אחד המנהלים שם, אבל אנחנו רוצים לבוא מוכנים עם חומר מיקוח.

עוד משהו מוזר, לגבי מועד עליה לכביש ומועד רישום, יש מחלוקת בין האתרים, על מה מסתכלים בתכלס'? במסמך שקיבלנו ממאזדה כתוב שהעליה לכביש היייתה ב-08/25

ואילו יש אתרים ששם כתוב  06/25.

תודה רבה לכל העוזרים זה יעזור לנו לדעת מה לעשות.

 

זה חלק מהאתרים שבדקתי שם וכולם מראים בעלות של סוחר חוץ מהאתר של משרד התחבורה שכתוב על הבעלות "אין מידע".

2025-12-23112904.thumb.png.fc2f5ba5e3a46455af9ebc4ca78340fa.png  image.thumb.png.66083b0cea76161cb67f91ed8cde66e2.png  

image.thumb.png.e15d58b16af536500a122165bdb8a355.png  image.thumb.png.f097448717b4aed7eb1c639f102a9918.png

פורסם (נערך)

אני מניח ש"סוחר" זו הסוכנות ש"קנתה" את הרכב מה"בעלים" הראשון

יש לך מספר רכב, תנסה להוציא כפל רישיון לפי הח.פ. שלהם (או פשוט תבקש רישיון רכב עדכני, תראה מי הבעלים המופיע שם)

עריכה אחרונה על ידי אלעדית
פורסם

ומי הבעלים הראשון אם לא החברה?

חמי קנה לפני חצי שנה נירו מ- 0 ק"מ והוא אכן רשום כבעלים שני ללא בעלות סוחר באמצע.

לפני 3 דקות, אלעדית כתב:

אם יש לך מספר רכב, תנסה להוציא כפל רישיון לפי הח.פ. שלהם (או פשוט תבקש רישיון רכב עדכני)

רעיון.

אבל עדיין עצם המצאות ה"סוחר" מורידה כאן בערך של הרכב.

פורסם (נערך)
לפני 4 דקות, cohen motor 377 כתב:

חמי קנה לפני חצי שנה נירו מ- 0 ק"מ והוא אכן רשום כבעלים שני ללא בעלות סוחר באמצע.

מעניין. מי היה הבעלים הראשון שם?

אתה מתנהל מול סוכנות רשמית ומסודרת?

להבנתי זה לא מוריד ברגע שברור שזה המצב

עריכה אחרונה על ידי אלעדית
פורסם
לפני 31 דקות, cohen motor 377 כתב:

..

בשיחה קצרה שאימי עשתה עם נציג הוא אמר לה שמבחינתו היא תיהיה היד 2 ואין לה מה לדאוג.

 

אני מניח שאתם קונים ממגרש ליסינג או מסוכנות ולא ישירות מהיבואן.

היא אכן תהיה יד2 (01) כי הבעלות של סוחר לא מוסיפה יד.

אם יש לכם אישור שקניתם מ 0 ק"מ לא הייתי דואג לגבי ירידת ערך.

הכי חשוב לברר מתי האחריות נגמרת, ולטפל בבלאי שנוצר לאחר שהרכב עמד שנה+ (צמיגים, גומיות שמן וכו').

VW Golf GTI 2006 Manual

פורסם
לפני 9 דקות, `Infinity כתב:

אני מניח שאתם קונים ממגרש ליסינג או מסוכנות ולא ישירות מהיבואן.

היא אכן תהיה יד2 (01) כי הבעלות של סוחר לא מוסיפה יד.

אם יש לכם אישור שקניתם מ 0 ק"מ לא הייתי דואג לגבי ירידת ערך.

הכי חשוב לברר מתי האחריות נגמרת, ולטפל בבלאי שנוצר לאחר שהרכב עמד שנה+ (צמיגים, גומיות שמן וכו').

הורדתי את רשיון הרכב כעצת @אלעדית

2025-12-23122848.thumb.png.27cddc4f7f4c71d32bc122a3f374501a.png

לפני 10 דקות, `Infinity כתב:

אם יש לכם אישור שקניתם מ 0 ק"מ לא הייתי דואג לגבי ירידת ערך.

במה/איך זה מתבטא?

פורסם (נערך)

אם מישהו ישאל בקניה, תציג לו את האישור הזה. זה לא סוחר "דודו ובניו", זו הסוכנות של היבואן.

אם אתם מוכנים להיות יד2, אני לא חושב שזה מה שאמור להפריע לכם

עריכה אחרונה על ידי אלעדית
  • מעניין 1
פורסם
לפני 5 דקות, אלעדית כתב:

כנראה רשמו על שם עובד. מה זה משנה לכם כל עוד זה 0 ק"מ?

כי הערך שלו עם יד של סוחר שונה ממה ששולם..

לפני 6 דקות, אלעדית כתב:

שאלה: מה כתוב ב"רישום מקורי" של הקיה?

לא זוכר אני צריך לראות

 

פורסם (נערך)

אחי תעשה מה שאתה מבין או תשאל מומחים ממני... לדעתי זה לא מוריד את הערך בהתחשב בנסיבות

כבר סיכמתם הכל ושילמתם, אני לא חושב שיש מה לדון על זה

אשמח לעדכון מה כתוב בקיה

עריכה אחרונה על ידי אלעדית
פורסם

דיברתי עכשיו עם המנהלת שם והיא טוענת שהם "באים לקראת" ו"לטובת" הלקוחות שלהם שרוכשים 0 ק"מ

ולכן הרכב נרשם על הבעלים של החברה כ"פרטי" כדי שהרישום המקורי יהיה "פרטי" ולא חברה או מגרש,

ובשעת הקניה הם מעבירים את זה לתו סחר כדי להנפיק חשבונית. וכמובן הם מצרפים אישור רכישת 0 ק"מ מהיבואן.

לפני 13 דקות, אלעדית כתב:

אשמח לעדכון מה כתוב בקיה

זה לא נמצא אצלי כרגע אבל אבדוק את זה בעזרת ה'.

לפני 47 דקות, `Infinity כתב:

הכי חשוב לברר מתי האחריות נגמרת

האחריות מתחילה משעת המסירה.

פורסם

@cohen motor 377  רישום על סוחר לא משפיע על ערך הרכב כלל, ואתה מקים פה מהומה רבה על לא דבר.

 

הרכב הוא יד ראשונה פרטית, וכשאמא שלך תרכוש אותו הוא יהיה יד שניה פרטית.

 

"הפקדת סוחר - רשיון לטסט, לרכב היו בעלים קודמים"

 

אומר ש: רישיון רכב מופקד (אסור לנסוע בו)  ושהיו לרכב בעלים קודמים (לא הסוחר, הפרטי שלפניו)

 

סוחר לא נחשב יד.

 

תתחדשו ותהנו :)

  • אהבתי 2

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
לפני 10 שעות, אלעדית כתב:

אשמח לעדכון מה כתוב בקיה

20251223_144455.thumb.jpg.721bb3341dcc97bb9c4cc71d5acf181e.jpg

 

לפני 4 שעות, zvit כתב:

@cohen motor 377  רישום על סוחר לא משפיע על ערך הרכב כלל, ואתה מקים פה מהומה רבה על לא דבר.

 

הרכב הוא יד ראשונה פרטית, וכשאמא שלך תרכוש אותו הוא יהיה יד שניה פרטית.

 

"הפקדת סוחר - רשיון לטסט, לרכב היו בעלים קודמים"

 

אומר ש: רישיון רכב מופקד (אסור לנסוע בו)  ושהיו לרכב בעלים קודמים (לא הסוחר, הפרטי שלפניו)

 

סוחר לא נחשב יד.

 

תתחדשו ותהנו :)

 

לא מכיר את העניין הזה טוב ולכן מה שהיה נראה לי מוזר רציתי לבדוק ולוודא.

ברוך ה' הכל הוּשלם.

תודה רבה לכל העוזרים והמסייעים.

לילה קסום.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...