Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

פרסמתי את הרכב של אשתי למכירה היום אחר הצהריים ביד 2, פנו אלי סוחרים בצ'אט האתר לבקשת טלפון/ לשאול אם רלוונטי, אני יודע שהם סוחרים/בעלי מגרשים מעצם שם המשתמש שלהם, לדוגמה פיקטיבית: "אוטו סמי" למשל.

 

האם יש בעיה למכור לסוחר/בעל מגרש?

מה צריך לדעת במכירה כזאת? בעבר מכרתי רכבים רק  לאנשים פרטיים.

האם יש ממה להזהר?

תודה

 

עריכה אחרונה על ידי gabizon79

ארליך, תביא אורז, מקרוני וביצים

פורסם

אין בעיה.

 

אפילו יש יתרון כי אגרת העברת בעלות היא רק 40 ש"ח.

 

רק לא לשכוח להחתים אותו על טופס שהוא רוכש את הרכב AS IS, והוא בדק אותו ומצא אותו מתאים לצרכיו.

  • רעיון טוב! 1

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
לפני 18 דקות, zvit כתב:

אין בעיה.

 

אפילו יש יתרון כי אגרת העברת בעלות היא רק 40 ש"ח.

 

רק לא לשכוח להחתים אותו על טופס שהוא רוכש את הרכב AS IS, והוא בדק אותו ומצא אותו מתאים לצרכיו.

תודה רבה 

זה טופס שאתה מחתים גם קונה פרטי בדרך כלל?

זה משהו שאתה כותב לבד או מוריד מהרשת/צ'אט?

ארליך, תביא אורז, מקרוני וביצים

פורסם

משהו שאני כותב לבד - אפשר למצוא גם נוסחים מוכנים ברשת.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

שים לב שככל הנראה הוא ירצה להוריד לך ממש את המחיר,

תהיה ערוך לכך, ותקבע לעצמך לימיט במחיר שאתה לא זז ממנו,

כי השיטה של הסוחרים של התשה של הצד השני בדר"כ.

 

הם ירצו להתפרנס על חשבון הרכב הזה, לכן הם יגזרו אותך, וירוויחו מלקוח הבא.

 

בהצלחה

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם (נערך)

אין בעיה למכור.

תחתים אותם על גילוי נאות כמו שכבר רשמו.

לי באופן אישי ניסו לעשות את שיטת "מצליח" אחרי שמכרתי רכב לסוחר ואיימו עלי בתביעה כי הסתרתי תאונה (שלא היתה כמובן). זה נגמר אחרי שלוש שיחות  שבהם הם הבינו ששקל הם לא יראו ממני.

עריכה אחרונה על ידי GTאי
פורסם

אין בעיה למכור למגרש זה לפעמים אפילו יותר נוח, מכרתי לפני כמה חודשים את הטוסון של אבא שלי לבעל מגרש מטמרה. הבחור הגיע צ׳יק צ׳ק זחל קצת מתחת לרכב, סגרנו מחיר הוגן מאוד להפתעתי, הוא בא עם נהג שלו, תוך שעה כבר הכל נסגר כולל העברת בעלות בגוב.

 

אנשים פרטיים בלבלו לי את השכל כל אחד רוצה לשרוף יום עבודה על בדיקה ומיליון שאלות.

  • אהבתי 1

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם
בתאריך 20.11.2025 בשעה 01:15, gabizon79 כתב:

פרסמתי את הרכב של אשתי למכירה היום אחר הצהריים ביד 2, פנו אלי סוחרים בצ'אט האתר לבקשת טלפון/ לשאול אם רלוונטי, אני יודע שהם סוחרים/בעלי מגרשים מעצם שם המשתמש שלהם, לדוגמה פיקטיבית: "אוטו סמי" למשל.

 

האם יש בעיה למכור לסוחר/בעל מגרש?

מה צריך לדעת במכירה כזאת? בעבר מכרתי רכבים רק  לאנשים פרטיים.

האם יש ממה להזהר?

תודה

 

 

זה העסק שלהם אז בד"כ זה יהיה מהיר ויעיל.

אבל הם מחפשים מחיר טוב כי זו הפרנסה וינסו להוריד ליד הרכב. נסה לקבע גבולות גיזרה ברורים מראש

פורסם

הקטע עם ההחתמה מיותר. המשפט הישראלי לא נותן קייס לטענות מאוחרות כאלו.

אבל אם לא יועיל - לא יזיק.

אל תיסע למרחק של יותר ב15-20 דקות ממסלולך הקבוע, זו נקודת פתיחה רעה אם הגעת אליו למגרש.

פורסם

זה פטנט ידוע של אתר יד2 שמעביר את הפרטים שלך לסוחרי רכב מייד לאחר שאתה מפרסם את המודעה ולפני שמודעה מופיעה באתר לכלל המשתמשים.

אם אתה לא לחוץ למכור, קח קצת זמן "להרגיש את השוק".

ההצעות שתקבל מסוחרים בהגדרה יהיו נמוכות או הרבה יותר נמוכות ממה שאתה יכול לקבל בשוק פרטי.

 

יש מספיק תבניות ברשת לזיכרון דברים למכירת רכב שכדאי להחתים כל קונה, גם שתהיה לך אסמכתא לקבלת התשלום וגם למקרים אחרים.

חשוב להתאים את זכרון הדברים למצב האמיתי של הרכב, כיוון שגם לך כמוכר יש חובה לגילוי נאות.

 

 

פורסם
לפני 8 דקות, mazda2011 כתב:

זיכרון דברים שעשיתי ב צאט gpt עם קצת עזרה שלי..

זיכרון דברים למכירת רכב.pdf 21.75 \u05e7\"\u05d1 · 2 downloads

ממליץ לעשות כמה שינויים קטנים:

1. במקום שנת יצור - תאריך/חודש עליה לכביש

2. להוסיף איזה יד הרכב (במידה והרכב היה בעבד בבעלות שהיא לא פרטית, יש לציין זאת בכתב)

3. להוסיף קילומטראז' במעבד מכירה.

4. במידה והיו תאונות/פגיעות, יש לציין במפורש. 

לדוגמא - המוכר מצהיר כי הרכב עבר פגיעה __________ וקיימות פגיעות קוסמטיות אשר הוצגו לקונה והקונה מצהיר כי מכיר/ראה את הפגיעות ואין ולא יהיו לו/למי מטעמו כל טענה בגין הרכב.

5. להגדיר מי משלם על העברת הבעלות.

6. להגדיר באיזה תאריך/עד איזה תאריך עושים העברת בעלות, אחרת זה נחשב להפרת הסכם ומה קורה לאחר מכן.

7. לכתוב שהקונה רשאי לבדוק את הרכב במכון מוסמך לכך ואם בחר לא לעשות כן, עשה זאת על דעתו בלבד ולא יהיו לו/למי מטעמו כל טענה לגבי זה.

  • רעיון טוב! 2

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...