Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7686 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שוטר שיושב בבית, זה בדיוק כמו שוטר שיושב בתחנה.

אם ניידת לא תסייר ברחובות עם אורות כחולים למעלה ותראה נוכחות החוליגנים ימשיכו "לחגוג" על הרכבים שלנו.

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
חבל שהחוק הזה לא קיים בשכונה שלי.

הייתי שמח אם היו מחריבים כל רכב שמחליט באמצע הלילה שכווווולנו חייבים לשמוע את הלהיט המזרחי התורן.

 

זה שזה מזרחי זה מה שמפריע לך, או שהווליום גבוה?

 

לא כי, נראה (לא מהיום) שבפורום הזה מקשרים יותר מדיי את המוזיקה המזרחית לערסיות.

 

אז יש לי הודעה קטנה: לא כל מי ששומע מזרחית הוא ערס שרוצה לשמוע עם כל השכונה שירים ב3 לפנות בוקר!

 

אני לא בא לסנג'ר על אף בן אדם כזה, גם אני מתעורר באמצע הלילה משירים בפול ווליום! אבל דיי כבר לקשר את זה למזרחית.

 

מה יעזור? לכתוב בפונט הכי גדול שיש כאן "לא כל מי ששומע מזרחית הוא ערס" ולחכות שזה ירד + אזהרה?

 

סתם גילוי דעת.

 

 

וכן יש באמת אנשים שהם לא פחות מחרא. אוהבים להשחיט. אבל אי אפשר להאשים אותם.

 

א. אין מספיק משטרה ברחובות.

 

ב. החינוך מתחיל מהבית.

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם

וכן יש באמת אנשים שהם לא פחות מחרא. אוהבים להשחיט. אבל אי אפשר להאשים אותם.

 

א. אין מספיק משטרה ברחובות.

 

ב. החינוך מתחיל מהבית.

מסכים לחלוטין..!

פורסם
זה שזה מזרחי זה מה שמפריע לך, או שהווליום גבוה?

 

מה נראה לך...?

אולי קצת ברצינות תחשוב ותראה שמי ששם בפול ווליום במקרה שם מוזיקה מזרחית...

ויש אנשים ששומעים מזרחית והם לא ערסים, אבל אותם לא שומעים...

שיהיה לכולנו שבוע טוב וחג שמח,

צביקה

...Carpe Diem

פורסם

למה לא קרא למשטרה?

 

הכי טוב פשוט לארוב להם בתאום משטרתי, במיוחד במקומות כאלו שמועדים לפורענות, ולעצור אותן.

כבר החוק של "קטין" צריך לצאת, הרי כל כך הרבה בני 13 ו 15 דוקרים ומשחיטים, אז רק מגיל 18 הוא יכול להיכנס למאסר?

הלוגו של רוב מכוניות העל הוא חיית בר. יגואר, למבורגיני, פרארי, רק פג'ו האגדית יש לה אריה, בגלל זה פג'ו בעייני היא מכונית על.

פורסם
זה שזה מזרחי זה מה שמפריע לך, או שהווליום גבוה?

לא כי, נראה (לא מהיום) שבפורום הזה מקשרים יותר מדיי את המוזיקה המזרחית לערסיות.

אז יש לי הודעה קטנה: לא כל מי ששומע מזרחית הוא ערס שרוצה לשמוע עם כל השכונה שירים ב3 לפנות בוקר!

אכן. לא כל מי ששומע מזרחית = ערס שמעיר את כל השכונה באמצע הלילה. זו לא פונקציה חד-חד-ערכית על.

אבל לצערי, הקשר ההפוך הוא נפוץ מכדי שיהיה מקרי. רוב מי שמעיר את השכונה באמצע הלילה עושה את זה באמצעות מוזיקה מזרחית. לפעמים אלו טראנסים מהסוג הרדוד יותר, אבל לרוב מדובר בשירי חאפלות להנאת האנשים שצריכים לקום לעבודה בבוקר.

בחיים שלי לא התעוררתי ממזמור של הנדל בפול ווליום בוקע מאיזו הונדה (עוד הכללה, הא?) באמצע הלילה. באמא'שלי.

 

ואני נשבע לך שאם מישהו שם למעלה (או למטה, או בצדדים הוא העומד חתשתייםשלוש) מקשיב לקללות, החרמות, הגידופים, הנאצות, השחורים והפולסות דנורא שאני מסנן באמצע הלילה - אז בגיהנום משמיעים רק מזרחית וטראנסים, כי זה מה שמי שנשרף שם הביא איתו בצ'ינג'ר של האוטו!

פורסם

אתה טועה, דווקא יש הרבה ערסים שמשמיעים הנדל בווליום גבוה אחרי שהם חוזרים מאימון בקונסרבטוריום.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם
אכן. לא כל מי ששומע מזרחית = ערס שמעיר את כל השכונה באמצע הלילה. זו לא פונקציה חד-חד-ערכית על.

אבל לצערי, הקשר ההפוך הוא נפוץ מכדי שיהיה מקרי. רוב מי שמעיר את השכונה באמצע הלילה עושה את זה באמצעות מוזיקה מזרחית.

מסכים עם המאושפז.

ברח' שלי יש את כנופיית הסופר-לאנסר-שפיץ, נערים שפרשו מהביה"ס מוקדם מדי, וסוף סוף אחרי 2000 שעות זנות יכלו לקנות גרוטאה. הם מעמידים את הרכב מתחת לחלון ואנחנו זוכים לשמוע יבבות בכייניות ונעימות דכאון סטייל כלא שאטה.

 

זו לא הבעיה עם המוזיקה, זה הבעייה איך משמיעים אותה.

כאילו, מה אתה רוצה להוכיח?

שקרעת את התחת, קנית הונדה שפיץ שחוטה ושמת טאסות בלינג-בלינג, וכולם צריכים לראות שכגודל הסאב קוטן הזין? יש לך בעיות שמיעה חמודי? לא קבלת מספיק אהבה בילדות אז אלה השירים היחידים שמדברים אליך?

 

אני רק מאחל לאותם ערסים, שמישהו יזרוק עליהם בלוק של איטינוג מלמעלה, שירסק איזה סופר לאנסר רק לצורך הרתעה...

הקטע הכי מצחיק זה שאתה עומד איתם ברמזור, ומבעד לחלון הסגור אתה שומע את הגועל נפש הזה שהם קוראים לו: "מוזיקה", וזה באמת גועל נפש! עם מבט דבילי שנשלח אליך שרומז: "יוצא לרייס?" אני נותן לו להתפרפר ב100 מטר הראשונים, אחרי זה הוא יכול לקרוא מה רשום על מסגרת הלוחית רישוי שלי...:twisted:

 

מאוחר יותר, ברמזור הבא, הוא מהפאדיחה לא עוצר איתי באותו קו.

 

1:0 לטובים.

 

(גילוי נאות: גם אני שומע מוזיקה מזרחית שכוללת: ערבית, טורקית, יוונית ואפילו קצת כורדית במהלך הנסיעה... אבל אני לא משתף את כל העולם ואישתו בהתרשמות שלי מן הדיסק/שיר)

עברתי לכתובת חדשה

(יותר מדי בעיות בהתחברות-משתמש).

פורסם

כולכם שחכתם דבר אחד.

אגזוזים- כן אילו שעוברים ברחוב, או שסתם עוצרים ברחוב

ונותנים הרבה גז ב 3 בבוקר

וגורמים לחלונות שלי לזוז מרוב באסים

ככול שהאגזוז מרעיש יותר זה יותר כבוד או מה?

לא מבין תקטע.

פורסם
כולכם שחכתם דבר אחד.

אגזוזים- כן אילו שעוברים ברחוב, או שסתם עוצרים ברחוב

ונותנים הרבה גז ב 3 בבוקר

וגורמים לחלונות שלי לזוז מרוב באסים

ככול שהאגזוז מרעיש יותר זה יותר כבוד או מה?

לא מבין תקטע.

 

:bad-word:

 

שלשום בסביבות 6 בערב חזרתי גמור הביתה, נרדמתי על הספה, לא ראיתי בעיניים.

 

נרדמתי, לאחר כמה דקות פתאום עבר איזה אופנוע עם אגזוז לחץ או איזה מיול או טומקאר עם רעש קורע אוזניים מהאגזוז, הקפיץ אותי מהספה והרס לי את כל השינה :evil:

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם

עצוב לשמוע שאנשים ככה עושים.

הינה סיפור שדווקא כן הזמינו משטרה, אבל הם לא באו.

אבי ישן בב"ש אצל חברתו לשעבר, אמצע הלילה הגיעו בדואים, פרצו לו את הגלאנט, הוא לא שמע, אבל השכן כן שמע.

השכן התקשר למשטרה ואמר שפורצים את הרכב, הם לא הגיעו ולא כלום.

אבא שלי קם בבוקר ורואה שאין רכב, השכן בא וסיפר לו שראה את הבדואים והתקשר למשטרה, והם פשוט לא באו...

אז אל תסמכו על המשטרה יותר מידי, תצטיידו באקדח, תת-מקלע (ממליץ על נגב) או איזה RPG ושמרו על הרכב שלכם... שמרו טוב.

גם לי יש סיוויק שחורה, רעה, ושמורה בקנאות מטורפת.

פורסם
:bad-word:

 

שלשום בסביבות 6 בערב חזרתי גמור הביתה, נרדמתי על הספה, לא ראיתי בעיניים.

 

נרדמתי, לאחר כמה דקות פתאום עבר איזה אופנוע עם אגזוז לחץ או איזה מיול או טומקאר עם רעש קורע אוזניים מהאגזוז, הקפיץ אותי מהספה והרס לי את כל השינה :evil:

 

אם זה משהו ממה שציינת - אז זה הרעש שלהם חביבי, אין מה לעשות.

 

אופנוע עושה הרבה רעש - ככה הוא בנוי. שלא כמו במשפחטומטיות-שפיץ, ששמים אגזוז מלחיץ...

 

ולפותח השירשור, הרי לכם הפיתרון:

 

נקו את כל המכוניות, שימו בצהריים מוזיקה מהמערכות, תחנו את כל המכוניות בחושך ותמתינו בשיחים עם שרשראות ו\או אלות ו\או שוקרים חשמליים וצאו לעשות צדק !

 

סיפוק מובטח !

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים :mmangel:

פורסם

לא גרשון, אני מדבר על הקטנועי 50 סמ"ק עם היעני אגזוז לחץ (עושים שם חור באגזוז או משהו...שישמע חזק יותר), על הטומקארים (לא חסר הרעש של האגזוז, יש גם מוזיקה בפול ווליום), על האופנועי שטח שמושכים הילוכים, וכמובן על המכוניות האחרות עם כל האגזוזים המשופצרים.

 

באיזה לילה בשבוע שעבר, אשכרה העמידו מכוניות אחד אחרי השני, איזו פיאט אונו עם מוזיקה עד השמיים (לא מזרחית, טרנסים) וככה איזה שעתיים.

 

ניסיתי לראות איזה סרט טוב בסלון. לא סרט ולא נעליים. רק אמרתי לאלוהים (ולמהנדס של הבית) תודה שהחדר שלי פונה לכיוון החלק האחורי של הבניין ולא על הכביש, אחר כך באמת הייתי סובל.

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם
:bad-word:

 

שלשום בסביבות 6 בערב חזרתי גמור הביתה, נרדמתי על הספה, לא ראיתי בעיניים.

 

נרדמתי, לאחר כמה דקות פתאום עבר איזה אופנוע עם אגזוז לחץ או איזה מיול או טומקאר עם רעש קורע אוזניים מהאגזוז, הקפיץ אותי מהספה והרס לי את כל השינה :evil:

אלו בדיוק אותם ילדים שנוסעים ברחובות העיר, והקשר בינהם ובין נהיגה הוא מקרי לחלוטין, לא מספיק שהם מרעישים, הם גם מסכנים את הסובבים אותם, אין להם מיומנות נהיגה, לא ראיה מרחבית, והשתלבות בתנועה בצורה "נורמאלית" היא בגדר המלצה.

צריך ללמד אותם שכפתור הווליום לא צריך להיות מסובב עד הסוף כשעוברים בשכונת מגורים, וחור באגזוז לא תורם לאף אחד, וקורס לנהיגה זהירה לא יזיק להם בכלל.

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם
לא גרשון, אני מדבר על הקטנועי 50 סמ"ק עם היעני אגזוז לחץ (עושים שם חור באגזוז או משהו...שישמע חזק יותר), על הטומקארים (לא חסר הרעש של האגזוז, יש גם מוזיקה בפול ווליום), על האופנועי שטח שמושכים הילוכים, וכמובן על המכוניות האחרות עם כל האגזוזים המשופצרים.

 

באיזה לילה בשבוע שעבר, אשכרה העמידו מכוניות אחד אחרי השני, איזו פיאט אונו עם מוזיקה עד השמיים (לא מזרחית, טרנסים) וככה איזה שעתיים.

 

ניסיתי לראות איזה סרט טוב בסלון. לא סרט ולא נעליים. רק אמרתי לאלוהים (ולמהנדס של הבית) תודה שהחדר שלי פונה לכיוון החלק האחורי של הבניין ולא על הכביש, אחר כך באמת הייתי סובל.

בשיל זה לי יש עציצים על החלון :twisted:

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7686 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...