Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7686 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי

 

עוד מקרה שפשוט גורם לך לשאול את עצמך בפעם ה .... , למה? מה הסיבה? איך ניתן למנוע....?

אתמול בלילה כמה מופרעים החליטו לעשות לינצ על כל הרחוב, ניפצו בקבוקים על המדרכות, עיקמו לכל המכוניות את המראות ושברו ספסלים.

בבוקר התגלה המראה הבא:

שברי בקבוקים על כל המדרכה כולל על הכביש,2 ספסלים שבורים ושברי הקרשים מפוזרים לאורך כל הרחוב.

נזק למכוניות - מזל שהמראה אצלי כן מתקפלת,כל רכב שאין לו מראות מתקפלות פשוט שברו לו את המראות, וונטילים מכל הגלגלים נגנבו.

תגידו לי , לנוער של היום אין מה לעשות בלילה, בחיי זה בלתי נסבל.

 

נמאס.

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

זה לא שאין להם מה לעשות, הם פשוט רוצים לגרום נזקים

זה מה שעושה להם טוב על הלב :?

 

אצלנו בשכונה הנערים שיצאו מהחטיבה היו זורקים אבנים על הבתים

שבוע שעבר המשטרה עשתה פה אמבוש ותפסה את כל החראות האלה.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

QUOTE=Fix_It_Again_Ton]היי

 

עוד מקרה שפשוט גורם לך לשאול את עצמך בפעם ה .... , למה? מה הסיבה? איך ניתן למנוע....?

אתמול בלילה כמה מופרעים החליטו לעשות לינצ על כל הרחוב, ניפצו בקבוקים על המדרכות, עיקמו לכל המכוניות את המראות ושברו ספסלים.

בבוקר התגלה המראה הבא:

שברי בקבוקים על כל המדרכה כולל על הכביש,2 ספסלים שבורים ושברי הקרשים מפוזרים לאורך כל הרחוב.

נזק למכוניות - מזל שהמראה אצלי כן מתקפלת,כל רכב שאין לו מראות מתקפלות פשוט שברו לו את המראות, וונטילים מכל הגלגלים נגנבו.

תגידו לי , לנוער של היום אין מה לעשות בלילה, בחיי זה בלתי נסבל.

 

נמאס.מה זה המלחמה הזאת!? איפה אתה גר? ברמאללה!?

PIAGGO MP3 250LE

RENAULT MEGANE COUPE 2004 1.6L

CHEVROLET ALERO 2002 2.2L

PIAGGO VESPA SS 181CC 1966

פורסם

בקריית חיים לייד צומת הצריף למי שמכיר......

 

יש חוקים ברחוב שלנו:

 

אסור לחנות בחושך

אסור לחנות לייד ספסלים

אסור לחנות לייד כניסה של בתים

חייבים להשתמש באמצעי מיגון - קרי - נועל הגה,נועל הילוכים וכו...

אסור לשטוף את הרכב - שייראה כמה שיותר גיפה מבחוץ.

אסור לפתוח ווליום - אחרי יום שתעשה את זה - לא יישאר לך רכב יותר.

 

בקיצור נשבר כבר.

פורסם
הולי שיט...
אשכרה :shock:

ואני חשבתי שברחובות מפחיד....

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

אין חדש תחת השמש.

במקום שהמשטרה תתעסק בעברות מהירות, עדיף שהיא תסייר קצת בלילה, ותתפוס את הילדים האלה, ותקצוץ להם את האצבעות. :evil:

 

פליקס

ROOONEEYY

פורסם

ציטוט של חלי : " עוד מקרה נחכס לסטטיסטיקה..."

 

חבל שזה כבר מתחיל להיות דבר שבשיגרה...

 

 

 

 

בכבוד רב

לאון חבקין

:loco:How can I be lost, If I've got nowhere to go?

:loco:

פורסם
אסור לפתוח ווליום - אחרי יום שתעשה את זה - לא יישאר לך רכב יותר.
חבל שהחוק הזה לא קיים בשכונה שלי.

הייתי שמח אם היו מחריבים כל רכב שמחליט באמצע הלילה שכווווולנו חייבים לשמוע את הלהיט המזרחי התורן.

פורסם

מה עם "משמר שכונתי"? בהרבה מקומות בארץ קמים להם מתנדבים אשר מסיירים למשך כמה שעות בלילה בשכונתם דבר אשר מאוד עוזר להפחית את האלימות וההרס שילדים אלו עושים בסביבתם.

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

פשוט עצוב מה שקורה בארץ שלנו ...

לא יאומן ואין מה לעשות נגד זה ...

האוטו של אמא שלי אומנם לא חדש אבל יום אחרי שקנינו אותו מישהו עשה X על הקנף, זה פשוט מעצבן.

שכנים שלי קנו אוטו חדש לפני כמה חודשים ושבוע אחר כך כל האוטו היה מלא סריטות ואפילו ממש חריטות , עד כדי כך שהשכנים שקלו לעשות צביעה מחדש לאוטו.

פורסם

אם היתה כזאת מלחמה בשכונה אז אני מאמין שהיה הרבה רעש,אף אחד לא שמע כלום? בטוח היה מישהו מהשכנים ששמע משהו ולא טרח להזעיק משטרה.

פורסם
אם היתה כזאת מלחמה בשכונה אז אני מאמין שהיה הרבה רעש,אף אחד לא שמע כלום? בטוח היה מישהו מהשכנים ששמע משהו ולא טרח להזעיק משטרה.[/QUOTE]

 

 

זה מסוג האנשים שכל עוד לא פגעו להם ברכוש , הם לא יעשו דבר, אני בטוחה שאם הם היו מתקרבים אל הרכב שלו מזמן המשטרה הייתה מקבלת על כך דיווח.

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

אצלנו בבניין למזלי יש כמה שוטרים שגרים בו לכן האלימות כלפי רכבים לא ממש נפוצה אצלנו

 

אבל פשוט מזעזע לראות בארצנו רכבים שעוברים התעללות כזאת מגעילה

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7686 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...