Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

שלומות,
האם מותר לנקות את הרשת עם מים? צירפתי תמונה להמחשה.
לא לחץ מטורף של ג'רניק, אלא של צינור גינה. אני מתכנן להתיז מי סבון מאקדח התזת קצף שקניתי לניקוי האופנוע ואז לשטוף.
תודה לעונים ושבת שלום, שקט ושלווה.

image.png.f6727e1413d33e69a4908f38d214c9cb.png

פורסם

אני עובד במקום מאוד מאובק וחם מאוד. וכל יום ראשון בעזרת צינור כיבוי חזק מאוד אנחנו מקים את היחידה החיצונית של המזגן. כולל הצלעות קירור מאחור.

עובד פיקס

  • אהבתי 2

BMW E36 M40 year of 1992

Autobianchi A112 year of 1979

פורסם
לפני כשעה, עדי-אל כתב:

אני כן שוטף אבל אחת ל...

לא מכניס ממש לבפנים את הצינור אבל שוטף מבחוץ עם צינור גינה

מה ההבדל בין זה לבין גשם?

אתה צודק, הרי היחידה בחוץ, בגשם. אבל אני מעדיף בכל זאת לברר כאן.
בסופו של דבר מדובר בחשמל, וצינור גינה אולי טיפה חזק יותר או חודר יותר מגשם?

לפני 32 דקות, eladns כתב:

אני עובד במקום מאוד מאובק וחם מאוד. וכל יום ראשון בעזרת צינור כיבוי חזק מאוד אנחנו מקים את היחידה החיצונית של המזגן. כולל הצלעות קירור מאחור.

עובד פיקס

בהנחה שיש לי רק צינור גינה, האם לנקות רק עם מים או גם עם אקדח הקצף כפי שתיארתי לעיל?
אם כן אקדח - סבון כלים מספיק טוב?

פורסם

מומלץ ורצוי לשטוף את היחידה החיצונית עם מים מידי פעם, סבון בהחלט יכול לעזור לפרק משקעים שנדבקו.

 

איציק

  • אהבתי 2

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

שוטף כל שנה, עם צינור גינה בזרם חלש, זה מעולה ליכולת הקירור. יש לי מברשת רכה, לנקות את בצלעות מאבק גם.

לא משפריץ על החשמל שנמצא בצד.

4 מזגנים, בני 12 אינוורטר של תאדירן.

 

20250620_103858.jpg

20250620_103846.jpg

20250620_103843.jpg

  • אהבתי 1

פורד פומה 2021, כריזמה אייר 2002 

יאריס 2005

?Is it just me, or is it getting crazier out there

 

פורסם (נערך)

20241004_072237.thumb.jpg.bb9ae6923126fa8d7eb1ba7e0bb3b538.jpg

בתאריך 20.6.2025 בשעה 10:30, איציק נ. כתב:

מומלץ ורצוי לשטוף את היחידה החיצונית עם מים מידי פעם, סבון בהחלט יכול לעזור לפרק משקעים שנדבקו.

 

זה גם מה שאני יודע. זה אפילו עוזר לקירור טוב יותר. 

בתאריך 20.6.2025 בשעה 14:44, דניאל1983 כתב:

במזגן מיני מרכזי, כדאי לשטוף את הפילטר שנמצא צמוד ליחידה הפנימית בתוך ההנמכת תקרה.

גם במזגן בבית. בדיוק כמו שפעם ב.. מנקים את המקרר. 

עריכה אחרונה על ידי saar5555

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

×
×
  • תוכן חדש...