Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום חברים,

בחיפושיי אחר רכב,

נתקלתי ברכבים , ברמות אבוזר יותר יוקרתיות שמציעות ריפודי עור במושבים.

אני באופן אישי מרגיש שזה יכול להיות יותר מעצבן מאשר נוחות ויוקרה,

בתחושה ראשונית, מרגיש לי שביום חם, אתה נדבק למושב, ולא נהנה כל כך , עד שהרכב יתקרר .

 

הבנתי שהיום עושים את הריפודי עור מאווררים, עד כמה זה מועיל??

 

וגם, התחזוק שלהם, בדר"כ רכבים עם ריפודי עור, ישנים יותר, כבר רואים סימני שימוש מובהקים במושב נהג ונוסע קדמי, ואפי' קרעים.

 

אשמח לשמוע מניסיון בעלי רכבים עם מושבים כאלה על החוויות שלהם .

 

* אני בחיפוש אחרי סורנטו / סנטה פה שנים 14-16, אם זה מדייק את התשובות במשהו.

 

 

עריכה אחרונה על ידי Morde
פורסם (נערך)

אני מאוד מרוצה ממושבי עור!

יש להם הרבה יתרונות.

בקיץ כשחם מדליקים מזגן ולא מרגישים שום חוסר נוחות.

היתרונות הם עמידות וקלות ניקיון.

לא צריך לשאוב אותם והם גם לא סופגים לכלוך ואבק וגם אין אליהם כתמים, למשל מזיעה כמו שמופיע על מושבי בד.

אם משהו נשפך מנגבים עם מגבון וזהו.

פעם בשנה מומלץ למרוח חומר שמגן על העור.

 

 

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי דניאל1983
  • אהבתי 3
פורסם

לפני הרבה שנים, באחד מהפרקים של הסדרה טופ גיר, עשו השוואה בין כמות החידקים שהצטברו על מושבי בד ומושבי עור, בשתי מכוניות בנות 10.

ברכב עם מושבי בד היה פי מליון יותר חידקים וזיהומים מאשר על מושבי עור

  • מעניין 1
  • חברי המעגל הראשון
פורסם

זה עניין של העדפה.

יש מי שאוהב את התחושה של בד, יש מי שיעדיף עור.

מבחינת פרקטיות, עור קל מאד לניקיון ולא סופג לכלוך. אם אתה אוהב סלון בהיר, עור זה יתרון. מצד שני, אם אתה קונה רכב משומש שהבעלים הקודם לא שמר על העור ועמד הרבה בשמש, סביר להניח שיהיו לך סדקים וקרעים. עור גם יכול להינזק מכל מיני פרטי לבוש כמו כפתורים של ג'ינס, רוכסנים ושטויות כאלה.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

נניח , הרכב עמד שעה / שעתיים בשמש של קיץ בארץ,

נכנס לרכב, מגע ישיר ללא בגד, העור רותח ברמה שאי אפשר לשבת?

ונניח יש הפסק של בגד, יהיו כבר גלי זיעה בגוף עד שהרכב יצנן?? ( כמובן מדבר על מזגן סביר ותקין)

פורסם

מושבי עור חמים זה לא כיף.....

 

מצד שני זה פרקטי מבחינת ניקיון ומראה. אני מקפיד להפעיל מזגן קודם כי אם לא זה סיוט (בטסלה זה נגיד מהאםלקציה אז זה רלוונטי)

 

מושבים מאווררים זה נראה לי מושלם אבל לא התנסיתי בזה בפועל.

פורסם
לפני 12 שעות, Morde כתב:

נניח , הרכב עמד שעה / שעתיים בשמש של קיץ בארץ,

נכנס לרכב, מגע ישיר ללא בגד, העור רותח ברמה שאי אפשר לשבת?

ונניח יש הפסק של בגד, יהיו כבר גלי זיעה בגוף עד שהרכב יצנן?? ( כמובן מדבר על מזגן סביר ותקין)

גם כשהרכב עומד 10 שעות בשמש אין שום בעיה.

אף פעם לא נתקלתי בעור "רותח" ברמה שאי אפשר לשבת.

והרכב שלי שחור...

לא חושב שיש הבדל גדול ברמת הטמפ בין מושבי בד לעור.

 

פורסם
לפני 11 שעות, דניאל1983 כתב:

גם כשהרכב עומד 10 שעות בשמש אין שום בעיה.

אף פעם לא נתקלתי בעור "רותח" ברמה שאי אפשר לשבת.

והרכב שלי שחור...

לא חושב שיש הבדל גדול ברמת הטמפ בין מושבי בד לעור.

 

אני חושב שאם אאילץ לרכוש רכב עם ריפודי עור,

פשוט ברכב שאני מחפש,מנועי דיזל באים עם אבזור של ריפוד עור, אקנה ריפודים של הדר רוזן או משהו...

פורסם

יש מושבי עור ויש מושבי עור. לא כולם באיכות זהה. 

פעם היו מושבי עור, במכוניות מהיותר זולות בהן הוצעו כאופציה, שהרגישו יותר כמו חיקוי סקיי בשחור ובאמת היו לא מי יודע מה טובים או נעימים בקיץ. אבל גם אז זה לא היה נורא. 

 

ברכב מודרני ויוקרתי, אני בטוח שהם נעימים מאוד... 

  • רעיון טוב! 1

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
לפני 22 דקות, falou כתב:

יש מושבי עור ויש מושבי עור. לא כולם באיכות זהה. 

פעם היו מושבי עור, במכוניות מהיותר זולות בהן הוצעו כאופציה, שהרגישו יותר כמו חיקוי סקיי בשחור ובאמת היו לא מי יודע מה טובים או נעימים בקיץ. אבל גם אז זה לא היה נורא. 

 

ברכב מודרני ויוקרתי, אני בטוח שהם נעימים מאוד... 

סורנטו 2015?

יהיה איכותי?

פורסם

לא מכיר את הסורנטו. 

ככל שהרכב יותר יקר ריפודי העור יותר טובים וככל שהוא יותר זול הם פחות.

גם בתוך יצרן מסויים, בBMW סידרה 5 הריפודים יותר טובים מבסידרה 3.

אם אתה קונה משומש ואין סדקים אני חושב שיהיה לך טוב. תקפיד פעמיים בשנה למרוח חומר מגן על העור, אם הוא לא סינטטי.

  • אהבתי 1

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

פורסם

גרתי 11 שנים במדינה טרופית חמההההה.
לרוב הרכבים שם יש ריפודי עור (מקוריים)
אני די סבלתי מזה, נכון הם נוחים לניקוי אבל לא נעימים בחום. מעדיף את הבד או הקטיפה של הרכבים האמריקאים משנות השבעים
רצוי בצבע בורדו
In the 1970s, American Luxury Cars Were Bursting With Velour and Velvet ~  Vintage Everyday

  • רעיון טוב! 1
קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

יש לי ניסיון עם ריפודי עור של לקסוס וגולף. 

לקסוס is250 2009 הריפודי עור הלבנים החלו להיסדק כעבר עשור בערך כולל סדק גדול על הדשבורק(שזאת מחלה ידוע ככול שאני יודע בדגם הנל)

הרכב חנה רוב הזמן בחניה מקורה. 

 

הגולף חדשה ובת כמעט שנה והריפודי עור בה מאוד נוחים גם בקיץ. 

יש קירור מושבים. 

איפה שאני גר הטמפרטורות בימים האחרונים באיזור ה30-34 מעלות עם לחות גבוה מאוד ואין שום בעיה עם הריפודי עור. 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...