Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

רכשתי לפני כשנה פורשה טייקאן שנתון 2023. הרכב נהדר, השירות במוסך בהרצליה פחות. דוגמא - יום אחד הרכב (החשמלי) הפסיק להטעין את הסוללה. הבאתי את הרכב למוסך, שם אחרי שבוע שלם קראו לי לקחת אותו ואמרו לי שהוא תקין ובכלל לא ראו תקלה. ברגע שחיברתי את הרכב למטען כמובן שרואים את התקלה, הם פשוט לא טרחו לנסות.

בנוסף אחד הנהגים במוסך לקחת את הרכב לנסיעת כיף. טס מעל פסי האטה, נסע על כביש 5 ב-160 קמ"ש ובלם בלימות חירום לתוך צומת ברמזור אדום (הכל תועד במצלמת דרך שמותקנת ברכב).

מנהל השירות שם לא התרגש יותר מדי, אמר לי שהנהג ננזף ומבחינתו בזה זה נגמר.

בקיצור שירות מתחת לכל ביקורת ואם הייתי יודע הייתי חושב 5 פעמים לפני שהייתי קונה פורשה בישראל.

 

מאחר והרכב עדיין באחריות - מישהו יודע אם יש לי אלטרנטיבות חוץ מהמוסך בהרצליה? (חוץ מלמכור את האוטו... :) )

 

תודה

  • מבאס 2
פורסם (נערך)
לפני 9 שעות, llll כתב:

ברגע שחיברתי את הרכב למטען כמובן שרואים את התקלה, הם פשוט לא טרחו לנסות.

לא הבנתי ממך אם ניסית במטען של המוסך או אצלך בבית, האם ניסית במטענים נוספים או שהכל באותו מטען? 

קרה פעם לאבא שלי שהרכב הפסיק להיטען לו (לא פורשה...), מפה לשם התברר שבטעות מישהו לחץ במטען על הכפתור האדום / מפסק חירום.

לפני 9 שעות, llll כתב:

בנוסף אחד הנהגים במוסך לקחת את הרכב לנסיעת כיף. טס מעל פסי האטה, נסע על כביש 5 ב-160 קמ"ש ובלם בלימות חירום לתוך צומת ברמזור אדום (הכל תועד במצלמת דרך שמותקנת ברכב).

מנהל השירות שם לא התרגש יותר מדי, אמר לי שהנהג ננזף ומבחינתו בזה זה נגמר.

רציני? בטויוטה שלי לא עשו את זה! (טוב, אין באמת סיבה...) 

איפה חכמי המשפט? זה חוקי בכלל? יש פה קייס לתביעה? 

 

עריכה: אני רואה עכשיו שפתחת דיון על כך בפורום המשפטי.

עריכה אחרונה על ידי לב טוב

נסיתי לשנות את העולם ולא הצלחתי, 

שיניתי את עצמי והשתנה כל העולם.

(ר' ישראל מסלנט)

פורסם
לפני 9 שעות, llll כתב:

הנהג ננזף ומבחינתו בזה זה נגמר.

השאלה אם מבחינתך זה נגמר...

נשמע כמו עילה לתביעה, או לפחות תלונה לאיגוד המוסכים.

 

אחד הטסטים שעשיתי יצאתי למשרד לשלם, וכשחזרתי לאוטו ראיתי בתוכו מישהו מהמכון שמנסה לקדם אותו בתור...

"איפה המפתח?" שאל אותי הדביל (זה בכלל קילס והשלט אצלי בכיס).

יצאתי עליו בצעקות שלא האמנתי שיצאו ממני.

למה ככה?

רכב לא שלי, מלוקק מבפנים כמו חדש, וככה אני צריך להחזיר אותו (הבחור עם בגדי עבודה והשאיר כמה כתמים).

אז ללכת ולהתחרע על רכב יוקרה של לקוח?! לא הייתי עובר על זה ככה.

פורסם
בתאריך 12.5.2025 בשעה 09:17, BoazB11 כתב:

רכב לא שלי, מלוקק מבפנים כמו חדש, וככה אני צריך להחזיר אותו (הבחור עם בגדי עבודה והשאיר כמה כתמים).

אז ללכת ולהתחרע על רכב יוקרה של לקוח?! לא הייתי עובר על זה ככה.

וואו, אני מעריץ אותך על המקצוענות שלך והאיכפתיות שלך למה שאתה עושה. הלואי שהייתי מרגיש שאני מוסר את הרכב למוסך ויכול לסמוך ככה על מי שיקבל אותו.

 

ממה שאני מבין בפורום המשפטי אין עילה לתביעה כי אין לי נזק ממשי (לפחות עד כמה שאני יודע).

אפשר אולי להתלונן באיגוד המוסכים או פורשה העולמית אבל הרבה כנראה לא ייצא מזה... אנסה.

 

לגבי התקלה עצמה - לפני שהגעתי למוסך ניסיתי להטעין בכמה עמדות  שונות, התקלה הייתה בודאות ברכב. הליצנים שם פשוט לא בדקו כלום. אחרי שבזבזו שבוע חזרתי אליהם, הראיתי להם בעיניים את התקלה, ואז הם טרחו להחליף את הרכיב התקול ומאז הכל עובד פיקס.

 

אני בעיקר מבואס כי אני לא רוצה לחזור למוסך המרכזי של פורשה בהרצליה ואני מבין שאין לי אלטרנטיבה.

  • מבאס 1
פורסם
לפני 33 דקות, llll כתב:

אני מעריץ אותך על המקצוענות שלך והאיכפתיות שלך למה שאתה עושה. הלואי שהייתי מרגיש שאני מוסר את הרכב למוסך ויכול לסמוך ככה על מי שיקבל אותו.

אני ממש לא מקצוען בתחום. פשוט עוזר לבני משפחה וחברים שעבורם להעביר טסט זה 'תיק'.

הרכב המלוקק המדובר מטופל קבוע במוסך צ'מפיון. ראיתי שהם שמים ניילון מגן על המושב וההגה בזמן הטיפול.

גם במוסך הכללי שאני מטפל בו, העובדים מחליפים כפפות כשנכנסים לתוך הרכב.

 נראה לי אלמנטרי לא להשאיר כתמים ברכב של לקוח, ועל אחת כמה וכמה לא להתחרע עליו.

 

אגב, יש שטיפת רכב מפונפנת בחניון של אחד הקניונים, ולקוחות משאירים את הרכב והולכים לקניות.

כמה פעמים כבר ראיתי שהעובדים שם עושים 'חרקות', פעם עם ריינג'רובר ופעם אחרת עם מרצדס...

כנראה שזה מנהג נפוץ פה ושם...

פורסם

לא הייתי עוצר בתשובה של מנהל השירות, אלא פונה לפורשה בגרמניה ומתאר את חוסר המקצועיות והדרך בה מטופל רכב של לקוח.

אם יש תמונות / סרטונים - מצרף לפניה.

מבטיח לך שהגרמנים, כמו גרמנים, יגיעו לברר את העניין בשיא הרצינות. 

 

  • רעיון טוב! 4

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

השאלה אם מחר הוא יבוא שוב למוסך הם ינסו לנקום בו,

ולא הכוונה לנקמה על השולחן, אלא השחלות עיכובים, שביתות, מחלות וכדו'?

אל תגיד אין לי כוח, תגיד תן לי כוח! 
ואם התחלת ב"אין" תמשיך אין עוד מלבדו.
פורסם (נערך)
לפני שעה, discoTD5 כתב:

מבטיח לך שהגרמנים, כמו גרמנים, יגיעו לברר את העניין בשיא הרצינות. 

(מבטיח לך ש)הישראלים כמו ישראלים ימצאו את הדרך להתנקם בפות"ש השבוי אצלם אם הוא יגרום להם בלגן

שום דבר לא בטוח, אבל כלקוח שבוי עדיף לטעמי להימנע מעימות ישיר מול מי שאתה זקוק לו, עדיף להמשיך הלאה ולפקוח עיניים להבא למנוע מקרים כאלו.

עריכה אחרונה על ידי chezik
פורסם

עוד מכונית יוקרה שנופלת.

בארץ לא יודעים לטפל במכוניות האלו, גם המוסכים המורבים של היבואן לא מספיק מקצועיים בשביל לטפל בכלים האלו במקרה ויש בעיה רצינית.

במקרה הזה יש לך פתרון, ישנו בחור שמתמחה בכלים האלו, החזיר לכביש מכוניות יוקרה שויתרו עליהם, כלים כמו מפורשה ולמבורגיני ואסטון מרטין, לפני שבועיים נשלה אליו למבורגיני מדובאי, היא יצאה מהמכולה והוא טיפל בה בנמל, תיקן אותה והעמיס חזרה על המכולה שישלחו אותה חזרה.

הרכבים אצלו יושבים תקופה ארוכה, הוא קודם יגיד שאין לו זמן אבל בסוף יתקצה ויקבל את האוטו.

יש לו חצר מלאה בחצאי גוויות של מכוניות שהריר נוזל כשרואים אותם אבל בסוף הוא מתקן אותן.

תחפש בפייסבוק או בגוגל "אן פתרונות לרכבי יוקרה".

הבחור זה המלאך השומר של רכבי היוקרה שויתרו עליהם, רובם הגיעו אליו באחריות ולמרבה הצער 90% מהרכבים שנכנסים אליו הם רכבי הייבריד יוקרתיים, בהיקר עם בעיות סוללה והטענה.

 

  • מעניין 1

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...