Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

  

לפני 26 דקות, אלביס כוס תה לו כתב:

ההבנה שלי:

אם היינו לוקחים שני רכבים זהים והיית אומר לי להמר איזה רכב יתקלקל יותר, זה שיסע 250,000 או זה שיסע 200,000 ברור שהייתי מהמר על זה שעתיד לנסוע 250,000.

אבל אם במכוניות כבר נסעו את ה 250,000 וה 200,000 וכל אחת בתנאים אחרים ובטיפולים שונים לדעתי קשה מאוד לדעת איזו תתקלקל יותר ב 50,000 הק"מ הקרובים, ומוזמנים לתקן אותי אם אני טועה, זו לא דעת מומחה.

 

זה הכל ניחושים ונבואות, אין באמת דרך לדעת ויש דוגמאות לכאן ולכאן.

למיטב הבנתי  - הרכב מתאים לצרכיך ואכן סהכ נראה בהחלט במצב טוב מהממוצע לגילו ולקילומטרז' שעבר.

אני גם נוסע על רכב שנושק ל300 אלף ק"מ ( אמנם דיזל אבל עדיין ), ואני מבין שלקחת בחשבון את הבלאי הפוטנציאלי ברכבים שגמעו ק"מ כזה.
 

מה שמוביל אותנו לדבר העיקרי והוא המחיר. במקרים הנ"ל- רוכשים רכבים כאלה בד"כ אנשים שמטפלים לבד,(פחות חוששים מהתקלות)  וכך חוסכים עלויות משמעותיות.
או מנגד
  אנשים שמבינים מה עלול לקרות ומוכנים לשלם את המחיר במידה ו.
או מצד שלישי - אנשים שלא חושבים ופשוט מהמרים :)


מה שמוביל לשורה התחתונה, כפי שכבר אמרו לך - בשביל שזה ישתלם ( כלכלית ) - המחיר צריך להיות מאוד אטרקטיבי, ולדעתי

בטח לא במחירון או קרוב לזה.

לפי מה שאתה אומר הסיכוי לכך נמוך ומכאן זה לשיקולך,
אני הייתי מנסה ראשית להתמקח עם המוכר בצורה רצינית ( להסביר לו את כל התובנות שלקחת מהשרשור הזה ) לראות בכמה באמת הוא מוכן לשחרר את הרכב בשלב ראשון.

כל אחד חושב שיש לו איזה מציאה ביד, אבל בסוף קשה מאוד למכור רכבים עם ק"מ כזה במחירים כמו שאנשים חושבים שיצליחו... צריך לגרום לו להבין את זה בצורה כמה שיותר אמיתית, אם הוא רוצה למכור באמת יתכן ותופתע מרמת הגמישות שיגלה.

 

עריכה אחרונה על ידי Gauss
  • אהבתי 4
  • רעיון טוב! 2
פורסם

תשמע אלביס... (אחלה ניק ניים אגב)

שתי המכוניות הקודמות שלי היו קשישות.

קורולה עם 250K ק"מ , ניסאן אלמרה עם 360K ק"מ,

וגם הסובארו הנוכחית עם 210K ק"מ.

השתיים הראשונות עם כמעט אפס תקלות (7 ו-4 שנים היו אצלי),

וגם הנוכחית מפגינה חוסן ונאמנות.

 

מעבר להקפדה על טיפולים ותשומת לב לכל צינור רופף וכדו',

אני וגם הנהגים הצעירים נהגנו בהן בהתאם לגילן.

גם עם הסובארו אני די עדין על הגז, לא נכנס לשטח, וכמובן מטפל היטב אצל מכונאי מקצועי.

 

את הקורולה קנה ממני בחור צעיר, וכבר בסיבוב התרשמות שהוא עשה, הבנתי שהאוטו לא ישרוד אצלו הרבה.

שנתיים אחרי בדקתי ב'משומשת' את המספר שלה, וראיתי שהיא ירדה מהכביש, למרות שהיא אייקון של אמינות.

אני מאמין שאצלי היא הייתה מחזיקה מעמד עוד הרבה.

 

רוצה לומר - אם האוטו נראה לך טוב והמוכר אמין (כך משתמע מהתיאור שלך)

תדלג על המשוכה הפסיכולוגית של מס' הק"מ, תן הצעה הוגנת וסגור עניין.

  • רעיון טוב! 1
פורסם

ישנם חלקים שלא מחלפים או בודקים בטיפולים שגרתיים כמו אלטנטור, מדחס, וכו' ולכן גם אם המוכר סופר אמין עדיין ישנם חלקים שמיצו את זמנם

לכן להבנתי להשוואות רכב 250K ק"מ לרכב עם 150K ק"מ זה ממש לא נכון, וגם אם אתה השתכנעת לך תשכנע אנשים כשתמכור את הרכב 

 

אני מעדיף לקנות רכב עם ק"מ נמוך, כשאני יודע שיש להחליף לו ציריות, תושבות, וחלפים מתכלים

מאשר לקנות רכב עם ק"מ גבוה ואז לאכול אותה עם אלטנטור או מדחס שהלך בשיבה טובה שאז זה בור בלי תחתית

 

בכל אופן, נראה שכבר החלטת מה לעשות אז שיהיה לך בהצלחה!

פורסם

שלום

לפות"ש, דעתי האישית, רכב כזה שווה לקניה רק שהקונה יודע שהוא מוכן להשבית אותו כשיש צורך בתיקון יקר (לא טיפול שוטף). לי רכב כזה לא שווה יותר 8000 ש"ח (כי זה מה שאני מוכן לאבד עליו).

 

פורסם
לפני 9 שעות, BoazB11 כתב:

תשמע אלביס... (אחלה ניק ניים אגב)

שתי המכוניות הקודמות שלי היו קשישות.

קורולה עם 250K ק"מ , ניסאן אלמרה עם 360K ק"מ,

וגם הסובארו הנוכחית עם 210K ק"מ.

השתיים הראשונות עם כמעט אפס תקלות (7 ו-4 שנים היו אצלי),

וגם הנוכחית מפגינה חוסן ונאמנות.

 

מעבר להקפדה על טיפולים ותשומת לב לכל צינור רופף וכדו',

אני וגם הנהגים הצעירים נהגנו בהן בהתאם לגילן.

גם עם הסובארו אני די עדין על הגז, לא נכנס לשטח, וכמובן מטפל היטב אצל מכונאי מקצועי.

 

את הקורולה קנה ממני בחור צעיר, וכבר בסיבוב התרשמות שהוא עשה, הבנתי שהאוטו לא ישרוד אצלו הרבה.

שנתיים אחרי בדקתי ב'משומשת' את המספר שלה, וראיתי שהיא ירדה מהכביש, למרות שהיא אייקון של אמינות.

אני מאמין שאצלי היא הייתה מחזיקה מעמד עוד הרבה.

 

רוצה לומר - אם האוטו נראה לך טוב והמוכר אמין (כך משתמע מהתיאור שלך)

תדלג על המשוכה הפסיכולוגית של מס' הק"מ, תן הצעה הוגנת וסגור עניין.

 

היפניות האלו מזדקנות יותר טוב

פורסם

זה נכון, אבל באותו תקציב ליפנית צריך ללכת 5-6 שנים אחורה

ואלה יהיו לרוב רכבים שמתקרבים למיושן, כנראה גם עם יותר ק"מ

ונטייה של בעלים תפרנים לתחזוקת שבר... אז יש מצב שזה מתקזז.

כשחיפשתי אאוטבק ראיתי כמה כאלה מוזנחות שלא הייתי נוגע בהן עם מקל,

עד שמצאתי אחת שמורה וגם שילמתי בהתאם.

פורסם

עזרתם לי בהבנה של לאן אני נכנס אם העסקה תצא אל הפועל, הסיכון בתיקון יקר, בעיקר מכטרוניק ומצמדים,

קבעתי פגישה עם המוכר ביום שישי (הוא לא מתפנה בשבילי קודם) שבה אני מתכוון לדבר איתו בעיקר על המחיר,

הוא יש לו את הנימוקים שלו, תחזוקה מיעוט ידיים וכו', לי יהיו הנימוקים של מכטרוניק מצמדים וקילומטראז',

נימוקים כבודם במקומם מונח אבל אף אחד הרי לא ישכנע את השני, מה שיקבע את תוצאת המו"מ הוא מידת הלחץ של כל צד.

 

בינתיים יכולים לקרות דברים, אני אמצא מכונית אחרת מתאימה יותר או שהוא ימצא קונה נוח יותר,

  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 3 שעות, אלביס כוס תה לו כתב:

שהוא ימצא קונה נוח יותר

ספק אם ימצא. לא במחיר שמעל המחירון לק"מ כזה. אולי הוא יעדיף להמתין. 

אני לא הייתי קונה מעל המחירון רכב שעתיד לייצר הרבה הוצאות בשנים הקרובות, כי גם כשהתחזוקה טובה זה הדבר הטבעי. יש בעיה למוכרים שבטוחים שיש להם זהב ביד. אבל כמו שכתבו, במחיר הנכון ומתוך הבנה שבסוף כן תשלם על דבר זה או אחר, תחזוקה טוב היא הדבר הכי חשוב. רכב עם 200,000 ותחזוקה גרועה בסוף יעלה יותר. 

 

 

כשאתם עוקפים גולף 1995 ידנית בצבע בורדו תנפנפו לי לשלום

פורסם

יש מכוניות שמתנתקות ממחיר המחירון ונסחרות בסכומים אחרים.

ג'טה עם רבע מיליון ק"מ היא לא אחת מהן.

 

אפשר לשלם אולי ממש קצת מעל מחירון אבל זה צריך להיות הגבול העליון.

  • מעניין 1

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...