Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7690 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני באמת לא מבין למה כל פעם שעמוס מעלה תמונות וסיקור קצר מהמושב שליד הנהג, צץ לו איזה ילדון ומשחק אותה מבין וזורק משפטי חוכמה בסגנון "מהמושב שליד הנהג זה באמת אחרת" וכו'..

אני אישית לא מכיר הרבה אנשים שנוסעים ככה על רכבים שמופיעים בחלומות הרטובים של הרבה אנשים, וכן "רק" זכו לנסיעה...יותר טוב כל התצפיות המפגרות שרק על צילום משקיעים אשכולות שלמים?

 

בתור אחד שנסע כמה פעמים (כן, נ-ס-ע ולא נ-ה-ג) עם עמוס ברכבים שהוא הביא, אני יכול להעיד שזאת חוויה בפני עצמה כל רכב ורכב שבא, ביחוד עם נהג שיודע להוציא הרבה מהרכב.

 

אז באמת, מי שאין לו משהו קשור לתוכן של האשכול שפשוט לא יגיב ויסוך מכולנו את פניני החוכמה שלו.

 

יום טוב

מתן

1.8T 8)

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אני באמת לא מבין למה כל פעם שעמוס מעלה תמונות וסיקור קצר מהמושב שליד הנהג, צץ לו איזה ילדון ומשחק אותה מבין וזורק משפטי חוכמה בסגנון "מהמושב שליד הנהג זה באמת אחרת" וכו'..

 

I am just a poor boy

Though my story's seldom told

I have squandered my resistance

For a pocket full of mumbles such are promises

All lies and jests

Still a man hears what he wants to hear

And disregards the rest


×
×
  • תוכן חדש...