Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7689 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לצערי זו הייתה נסיעה קצרה במיוחד. רק שעתיים וקצת.



ובכל זאת:

מה אפשר להגיד? עוד מרצדס. מפנקת בכל צורה ובחינה מבפנים ונאה יחסית מבחוץ (למרות שלדעתי מאוד חבל ש amg לא יפיפו אותה קצת יותר מבחוץ, כמו שהם עשו עם ה cl למשל.. רק חדי עין היו מבדילים בינה לבין גירסת הדיזל).

אני חושש שיש עוד בשורות רעות. היה לחלוטין בלתי אפשרי לבחון את התנהגות הכביש של המכונית מכיוון שהצמיגים היו שחוקים לגמרי, אחרי שעברו התעללות קשה. הם היו כמעט בלתי ניתנים לשימוש. את הקדמיים החליפו אבל האחוריים נשארו כפי שהיו. זה קצת הרס את כל הכיף.

 

ועכשיו כמה נקודות לזכותה לשם שינוי.

ראשית, הדבר שהוא לדעתי המדהים והמפתיע ביותר. אני חקרתי ובדקתי את העניין עשרות פעמים ואני חושב שאני יכול לומר את זה בבטחון: אין לה מחזיקי ספלים. שמעתם נכון. מרצדס ללא מחזיק ספלים. אפילו לא אחד!! אני מוריד את הכובע בפני מרצדס על העניין הזה. אני לא יודע איך הם מתכוונים למכור מכונית כזו בארה"ב אבל אתם חייבים להודות שזה צעד נועז באופן מיוחד מצידם.. :smile:

 

נקודה שנייה: הרעש. במילה אחת: מושלם. amg הצליחו, כהרגלם, לגרום למנוע להשמיע קולות שצריך לשמוע כדי להאמין. זה מרגיש כאילו הם הציבו מערכת סראונד עם רמקולים ממוקמים בצורה אידאלית וגורמים לגרגור הנמוך והנהדר של ה-v8 לעטוף אותך כמו שמיכת פוך. קשה לתאר.

 

ולבסוף, המהירות שלה. היא מאוד מאוד מהירה. 5.2 שניות למאה ומהירות מוגבלת ל250 (למרות שהספידומטר מראה 320 :razz: ). 360 כ"ס שבאמת מעיפים את המכונית קדימה ואת הצוואר שלך אחורה, כיאה במרצדסים מסוג זה. תחושת המהירות היא אמנם לא אימתנית כמו ב cl55 או ב sl600 אבל היא בהחלט מרשימה בהתחשב בעובדה שמדובר במונית :smile: .

 

 

עמוס.

 

P1010179 new.JPG

P1010182 new.JPG

P1010185 new.JPG

It's time to kick ass and chew bubble gum, and I'm all outta gum..

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

המראה באמת קצת מאכזב, חוץ מהאחורה (אגזוזים וכיתוב) באמת שאין הבדל בינה לבין C רגילה וחבל, הרי את המתחרות שלה (M3 וS4) אפשר לזהות ע"פ הצורה של רכב מכל פינה. אבל אני בטוח שהיא מעולה כמו שאר בני המשפחה שנבדקו...וכמו שאמרת "עוד מרצדס"...

1.8T 8)

פורסם

ההתרשמות שלי מעט שונה. אמנם היא מפנקת באיבזור ומושבים (מדהימים, חלק עור, חלק עור הפוך, הכל שחור משחור ורוע טהור), אבל נוחות הנסיעה היא מתחת לכל ביקורת, ויותר מזה - המתלים מקשים על נהיגה חזקה בכבישי הארץ הלא מצטיינים.

 

אני לא יודע מתי נסעת על המכונית, אבל נכון לאתמול הצמיגים האחוריים היו חדשים יחסית, והקדמיים היו שחוקים מאוד. גם כך היא הציגה אחיזה מעולה, אבל עם תת היגוי כבד תחת לחץ. (והמון היגוי יתר עם בקרה מבוטלת).

 

הבלמים היו גרועים וגם ההגה, אבל מה שמרשים ברכב הזה זה באמת הכוח - לא מפסיק עד המנתק (קצת מעל 260 בסקאלה, אני מניח כמובן, כי לא עברתי 100 קמ"ש). בנוגע לרעש - אין לי מושג על מה אתה מדבר. הרעש מאוד מאכזב, לא קרוב אפילו לרעש של הבוקסטר, ובהחלט לא לזה של ה-SL55AMG. כנראה שמה ששמעת זה את מערכת הסטריאו עם הרמקולים בגג ובתחת (מי יודע איפה עוד הם שמו ספיקרים...)

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

lol...

:smile:

 

אגב, המחיר. שכחתי לציין. 1.5 מיליון. למונית!!

 

אני לא יודע מאיפה הבאת את המחיר ההיסטרי הזה, אבל אם אני לא טועה המחיר האמיתי הוא פחות ממיליון. להזכירך, SL600 שעולה בערך כפול מה-C55AMG, עולה בארץ כשני מיליון שקלים.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
ההתרשמות שלי מעט שונה. אמנם היא מפנקת באיבזור ומושבים (מדהימים, חלק עור, חלק עור הפוך, הכל שחור משחור ורוע טהור), אבל נוחות הנסיעה היא מתחת לכל ביקורת, ויותר מזה - המתלים מקשים על נהיגה חזקה בכבישי הארץ הלא מצטיינים.

 

צודק. שכחתי מזה לגמרי. אמנם כשמעבירים למצב comfort זה משתפר במידת מה אבל הנסיעה היא באמת קשה במיוחד. גם ביחס לamg's אחרים.

 

אני לא יודע מתי נסעת על המכונית, אבל נכון לאתמול הצמיגים האחוריים היו חדשים יחסית, והקדמיים היו שחוקים מאוד. גם כך היא הציגה אחיזה מעולה, אבל עם תת היגוי כבד תחת לחץ. (והמון היגוי יתר עם בקרה מבוטלת).

 

נכון. וזה קרה באמת אתמול. אבל זה לא היית אתה.

 

הבלמים היו גרועים וגם ההגה, אבל מה שמרשים ברכב הזה זה באמת הכוח - לא מפסיק עד המנתק (קצת מעל 260 בסקאלה, אני מניח כמובן, כי לא עברתי 100 קמ"ש). בנוגע לרעש - אין לי מושג על מה אתה מדבר. הרעש מאוד מאכזב, לא קרוב אפילו לרעש של הבוקסטר, ובהחלט לא לזה של ה-SL55AMG.

 

כנראה שרעש זה עניין של טעם. לי אין מושג על מה אתה מדבר בקשר לרעש בבוקסטר. עד כמה שזכור לי (למרות שאני צריך להודות שזה היה לפני שנתיים כשנסעתי בה) היא הייתה קצת חשמלית מידי לטעמי.

sl55amg. לא יודע. (עדיין) לא היה לי הכבוד להתרשם ממנה. אמנם נסעתי ב-600 אבל כמובן שרעש הוא מוטיב כמעט רק של גרסאות ה amg.

רוני

 

חמישה תווים

It's time to kick ass and chew bubble gum, and I'm all outta gum..

פורסם
אני לא יודע מאיפה הבאת את המחיר ההיסטרי הזה, אבל אם אני לא טועה המחיר האמיתי הוא פחות ממיליון. להזכירך, SL600 שעולה בערך כפול מה-C55AMG, עולה בארץ כשני מיליון שקלים.

 

רוני

טעות שלי. זה המחיר של ה cl לא של ה c. למרות שגם מיליון פלוס מינוס זה לא בדיוק סביר בשביל מונית דיזל

It's time to kick ass and chew bubble gum, and I'm all outta gum..

פורסם

ב. עמוס, אני נהגתי בה אתמול, ומה שאני אמרתי (אחוריים טובים, קדמיים גרועים) זה הפוך למה שאתה אמרת.

 

בנוגע לרעש בבוקסטר - אני מדבר על החדשה, אבל אני מניח שהקודמת דומה בהחלט - המנוע נמצא כמה סנטימטרים מאחוריך, והוא נשמע פשוט נהדר. פה (במרצדס) יש לך מחיצות על גבי מחיצות בינך לבין המנוע, והרעש פשוט נבלע. הוא לא גרוע, אבל גם לא מרטיט בכלל. נסענו בתוך מנהרה עם חלונות פתוחים ופול גז - וזה פשוט לא זה.

 

טעות שלי. זה המחיר של ה cl לא של ה c. למרות שגם מיליון פלוס מינוס זה לא בדיוק סביר בשביל מונית דיזל

 

להזכירך, זה V8 בנזין... אבל אתה צודק, המחירים מופרכים לחלוטין, כאילו שזה חדש לנו...

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

במיוחד שכנזכרים ש911, שבארה"ב עולה לפחות 15 אלף דולר (25 אחוז) יותר, מתחילה ב850K בארץ.

מרצדס-את-ב.מ.וו פשוט עושים מהשוק הישראלי צחוק..

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

lol...

:smile:

 

 

אגב, המחיר. שכחתי לציין. 1.5 מיליון. למונית!!

 

קשקוש.

SL55 עולה מיליון וחצי.

BMW330i

למכירה מגבר 8011S MBL + רמקולים MONTANA EPS

פרטים בה"פ

פורסם
ד"א, תמונה נחמדה שלך בבר בהר, אני מקווה שרק ישבת במושב הנהג ולא גם נהגת - ביטוח...
לא, לא נהגתי לצערי. אכן בגלל הביטוח.

 

ובקשר לרעש. אני בטוח שפורשה עשו משהו כי הישנה הייתה אובייקטיבית שקטה. לפחות המסויימת שלנו שאולי במקרה התפשלה להם.

 

בקשר להערתך על המנוע. אני מצטער אבל לא הבנתי אם היא הייתה סארקסטית. אני מודע לכך שזה לא מנוע דיזל.

 

ואכן, החליפו את הצמיגים הקדמיים בבוקר שבו לקחנו אותה. האחוריים היו באותו מצב כפי שהיו קודם (חרא) והקדמיים היו חדשים לחלוטין.

It's time to kick ass and chew bubble gum, and I'm all outta gum..

פורסם
לא, לא נהגתי לצערי. אכן בגלל הביטוח.

 

ובקשר לרעש. אני בטוח שפורשה עשו משהו כי הישנה הייתה אובייקטיבית שקטה. לפחות המסויימת שלנו שאולי במקרה התפשלה להם.

 

בקשר להערתך על המנוע. אני מצטער אבל לא הבנתי אם היא הייתה סארקסטית. אני מודע לכך שזה לא מנוע דיזל.

 

ואכן, החליפו את הצמיגים הקדמיים בבוקר שבו לקחנו אותה. האחוריים היו באותו מצב כפי שהיו קודם (חרא) והקדמיים היו חדשים לחלוטין.

 

כנראה שהבוקסטר שעליה אתם נסעתם אז הייתה עם משתיק קול אולטרסוני למנוע, והמרצדס הגיעה עם מגביר קול אומניפוני.

 

ושוב אני שואל - באיזה יום לקחתם את ה-C55? כי נכון לאתמול (שני) האחוריים היו בסדר גמור והקדמיים גמורים. ואולי בכלל יש פה שתיים שחורות... :wink:

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

הרכב נראה מדהים , ובטח נוסע הרבה יותר טוב ממה שהוא נראה.

בכל מקרה אני אוהב את הצורה של ה-C-CLASS , בכל דגם שהוא אז ב-AMG היא בכלל מדהימה!

 

בקזשר למחזיק ספלים =) , בדקת במושב האחורי , במשענת יד , יש מגירה כזאת שנפתחת עם מחזיקי ספלים (ככה זה לפחות ב-E-CLASS ) , מקדימה בכל אופן אין מחזיקי ספלים=)


×
×
  • תוכן חדש...