Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7689 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן

אני אומר מראש שאני יודע שזהו נושא אדיוטי ללא כל תכלית אך אני חייב לשאול ..

ברשותי סיביק 2003 אוטומט

ורציתי לשאול אם אני עולה על כ5 אלף סל"ד בניוטרל , ואז מעביר לD זה יכול לדפוק את הגיר?

 

 

 

 

תודה וסליחה על הנושא הטיפשי

שחר.

פורסם

מה אתה חושב?!

וודאי שזה מזיק. הדפיקה שבאה לאחר מכן, לא רומזת לך כלום?

 

בדבר אחד אתה צודק, זה אכן נושא אדיוטי ללא כל תכלית.

פורסם

הבנתי מהמוסך שלי שכאשר עומדים עצירה מלאה שילוב לN חוסך בדלק, רק אחרי שעוצרים כמובן

?!?!?!?מי זרק ביצה זה?!?!?!? חוליגנים, חולרות

פורסם

משוואה מתמטית: (מבוססת על חוחמת האסקורט עם גיר אוטומט רציף)

כאשר משלבים מ-N ל-D

ב1200 סל"ד האוטו קופץ כ-10 ס"מ קדימה ומקבל מכה בגיר כאילו שנכנסו בך מאחורה במהירות 20 קמ"ש.

 

לאיזה מרחק קופץ האוטו כאשר משלבים ב- 5000 סל"ד?

אתה באמת כל כך רוצה לחוות תאונה ב- 70 קמש?!

עם מחירי הדלק של היום צריך להיות יצירתיים...

"...торможу редко, но метко"

פורסם
משוואה מתמטית: (מבוססת על חוחמת האסקורט עם גיר אוטומט רציף)

כאשר משלבים מ-N ל-D

ב1200 סל"ד האוטו קופץ כ-10 ס"מ קדימה ומקבל מכה בגיר כאילו שנכנסו בך מאחורה במהירות 20 קמ"ש.

 

לאיזה מרחק קופץ האוטו כאשר משלבים ב- 5000 סל"ד?

אתה באמת כל כך רוצה לחוות תאונה ב- 70 קמש?!

ממש מדע מדויק!

×
×
  • תוכן חדש...