Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני שעה, Moshe c כתב:

שני צמיגים 

התכוונתי להפרש בין צמיג איכותי לבין צמיג סיני

זה כבר יותר הגיוני, לרגע נבהלתי מיוקר המחייה :LOL:

  • מצחיק 1

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם (נערך)

חברים זה הצמיג של ברידג'סטון שהוצע לי:

 

Bridgestone 
דגם T005A turanza

 

עריכה אחרונה על ידי Simo7
פורסם (נערך)
לפני 3 שעות, Simo7 כתב:

הדאנלופ שכתבת, בדיוק הבוקר קיבלתי הצעה לגביו ב- 680 ש"ח (יש מצב שייתנו ב-650). אני כרגע מתלבט בינו לבין הבריד'סטון שהציעו גם ב 650. מה דעתך? 

 

בנוסף, החברה במוסך דווקא אמרו ש ROADX הסיני אחלה צמיג. נמכר ב 350 ש"ח. אפילו אחד החברה הראה לי שבעצמו שם לרכב שלו כזה. הבדל מחיר משמעותי שהתחלתי גם לשקול. בגדול מה שאמרו שההבדל העיקרי בנתונים הוא רק המרחק בלימה שאותו אולי ארגיש טיפה שונה מהמותגים. השאלה עד כמה זה קריטי?! (דרך אגב דרגת רעש שלו בתווית 68. דיי מפליא לצמיג סיני)

מאחר ואתה מדבר על החלפת 2 צמיגים בלבד, אולי יש מקום להעדיף את הברידג'סטון המקורי (עדין לא ענית איזה דגם - עריכה, ענית על מה הוצע. זה זהה ל-2 האחרים המקוריים אצלך?) כדי לשמור על איזון כלשהו בין הסרנים (למרות הבדלי הגיל ביניהם). רוטציה בין הגלגלים מדי פעם, תמנע שחיקה רק על סרן אחד ואז בבוא היום תוכל להחליף רביעיה ולשמור על אחידות מלאה.

 

מוסיף אגב לאופציות האחרות שרשמתי קודם גם הנקוק K127/S1 Evo3 אם יש לו מלאי.

הבעיה כמו רוב השאר, קוד עומס גבוה יותר מהנדרש.

 

לגבי הצמיג של RoadX, חברת בת תקציבית של חברת Sailun הסינית. כבר הגיבו לעניינם (ואני כמובן תומך במה שנאמר), רק מוסיף פה לינק לחוות דעת (משתמשים סובייקטיבי) ומבחן (אובייקטיבי) שבוצע לדגם שאולי מוצע לך במידה דומה יחסית. הוא מוצב שם לפחות מול 2 צמיגים (מובילים, ספורטיביים יותר) לפחות שנמכרים בארץ מישלין PS5 וגודייר אסימטריק 6.

https://www.tyrereviews.com/Tyre/RoadX/RXMOTION-U11.htm

עריכה אחרונה על ידי Tom_22
פורסם
לפני 4 דקות, Tom_22 כתב:

מאחר ואתה מדבר על החלפת 2 צמיגים בלבד, אולי יש מקום להעדיף את הברידג'סטון המקורי (עדין לא ענית איזה דגם - עריכה, ענית. זה זהה ל-2 האחרים אצלך?) כדי לשמור על איזון כלשהו בין הסרנים (למרות הבדלי הגיל ביניהם). רוטציה בין הגלגלים מדי פעם, תמנע שחיקה רק על סרן אחד ואז בבוא היום תוכל להחליף רביעיה ולשמור על אחידות מלאה.

 

מוסיף אגב לאופציות האחרות שרשמתי קודם גם הנקוק K127/S1 Evo3 אם יש לו מלאי.

הבעיה כמו רוב השאר, קוד עומס גבוה יותר מהנדרש.

 

לגבי הצמיג של RoadX, חברת בת תקציבית של חברת Sailun הסינית. כבר הגיבו לעניינם (ואני כמובן תומך במה שנאמר), רק מוסיף פה לינק לחוות דעת (משתמשים סובייקטיבי) ומבחן (אובייקטיבי) שבוצע לדגם שאולי מוצע לך במידה דומה יחסית. הוא מוצב שם לפחות מול 2 צמיגים (מובילים, ספורטיביים יותר) לפחות שנמכרים בארץ מישלין PS5 וגודייר אסימטריק 6.

https://www.tyrereviews.com/Tyre/RoadX/RXMOTION-U11.htm

לא חשבתי בכיוון של השניים האחרים שגם הם מאותו מותג. אז הגיוני מה שכתבת. בהחלט עושה שכל. ועכשיו בדקתי זה ממש אותו דגם (ראה תמונה)

לגבי ה- ROADX. אם היה לי ולו בזיק רצון לגביו. זה לגמרי נעלם עכשיו אחרי המבחן שצירפת. תודה

WhatsApp Image 2024-12-25 at 14.49.26.jpeg

פורסם

אז כנראה שהייתי לוקח את הברידג'סטון.

אם התמונה שצירפת היא של אלו שאתה לא מחליף, שים לב שיש התחלה של יובש בדופן. זה לא נראה קריטי עדין, אבל צריך לעקוב ולבדוק גם את המצב בסוליה. תוך שנה+ תצטרך כנראה להחליף גם אותם (בעיקר אם תעביר קדימה ואת החדשים תתקין מאחור). מה שמחזיר אותי לענין החלפת רביעייה וניצול מלא של הצמיגים בתוך תקופת השימוש ע"י רוטציה.

 

פורסם
לפני 59 דקות, Tom_22 כתב:

אז כנראה שהייתי לוקח את הברידג'סטון.

אם התמונה שצירפת היא של אלו שאתה לא מחליף, שים לב שיש התחלה של יובש בדופן. זה לא נראה קריטי עדין, אבל צריך לעקוב ולבדוק גם את המצב בסוליה. תוך שנה+ תצטרך כנראה להחליף גם אותם (בעיקר אם תעביר קדימה ואת החדשים תתקין מאחור). מה שמחזיר אותי לענין החלפת רביעייה וניצול מלא של הצמיגים בתוך תקופת השימוש ע"י רוטציה.

 

לא זה צילום של הקידמי.

פורסם

זהו החלפתי הבוקר. תודה רבה לכולכם על ההצעות, העזרה והתמיכה. ממש מעריך. 

רק באסה שבזמן האיזון גילו שאחד הגאנטים קצת עקום. סביר להניח מבור בכביש. עכשיו צריך לחפש ג'אנט אחד שמישהו מוכר משומש (כמובן שהוא לא עקום)

 

פורסם
לפני 3 שעות, Simo7 כתב:

זהו החלפתי הבוקר. תודה רבה לכולכם על ההצעות, העזרה והתמיכה. ממש מעריך. 

רק באסה שבזמן האיזון גילו שאחד הגאנטים קצת עקום. סביר להניח מבור בכביש. עכשיו צריך לחפש ג'אנט אחד שמישהו מוכר משומש (כמובן שהוא לא עקום)

 

יש כמה ביד 2, אם אני לא טועה לשלושה מוכרים יש דגם שיתאים לך.

תבדוק לפני רכישה כמובן. 

תתחדש ! 

  • רעיון טוב! 1
פורסם
בתאריך 26.12.2024 בשעה 14:39, Moshe c כתב:

יש כמה ביד 2, אם אני לא טועה לשלושה מוכרים יש דגם שיתאים לך.

תבדוק לפני רכישה כמובן. 

תתחדש ! 

יכול בבקשה לצרף לינקים ,או לכתוב באיזה אתר יד 2 בדיוק?
תודה מראש

פורסם
לפני כשעה, Simo7 כתב:

יכול בבקשה לצרף לינקים ,או לכתוב באיזה אתר יד 2 בדיוק?
תודה מראש

נכנסים ליד 2 מדור רכב.

בשורה למעלה מגוללים הצידה ובוחרים באביזרים, לאחר מכן בוחרים בקטגוריה אביזרים פרטיות, לאחר מכן בוחרים בתת קטגוריה ג'אנטים ושם בשם הפריט כותבים פעם מאזדה ופעם מזדה. 

  • רעיון טוב! 1

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...