Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

 

מדובר ברכב שחשבתי לקנות. הרצתי עליו בדיקה של עבר ביטוחי וזה הפלט שקיבלתי. יש הסבר אפשרי / הגיוני לחור הזה מפברואר 2017 עד אפריל 2022?

או שזה פשוט אומר שהרכב לא היה מבוטח בתקופה הנ''ל?

 

 

 

תודה

Screenshot_2024-11-27-16-29-13-17_e2d5b3f32b79de1d45acd1fad96fbb0f~3.jpg

פורסם
לפני 8 דקות, fatboy1340 כתב:

מושבת, תיקונים, בוטח רק בביטוח חובה, לא בוטח כלל

 

אשמח אם תסביר, לא הצלחתי להבין מה ניסית להגיד.

פורסם

מושבת - רכב שלא נעשה בו שימוש מספר שניםולכן לאבוטח.

תיקונים - כנ"ל, לצורך תיקונים. לא סביר למשך 5 שנים אלא אם זה שיקום של רכב אספנות ייחודי.

מבוטח רק בביטוח חובה - הרכב לא בוטח בביטוח רכוש. סביר מאוד לרכב חברה.

לא בוטח כלל - מבחינת מרכז הסליקה זה אותו דבר, כי לא בוטח בביטוח רכוש.

תעלה היסטוריית בעלןיות מקבילה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני כשעה, fatboy1340 כתב:

רכב יחסית זול, בן 4 ב2018

יש לי רכב זול, לקח הרבה יותר מ-4 שנים עד שהחלטתי לוותר על ביטוח מקיף. על צד ג' מעולם לא ויתרתי.

זו התנהלות חסרת אחריות שעשויה להעיד על עיגולי פינות אחרים. בהנחה שיש רכבים דומים למכירה, נראה לי שעדיף לדלג על זה.

פורסם

יש אפשרות נוספת - אם יש חבור(ו)ת ביטוח שאינן חברות במסלקה הביטוחית ביטוח בהן לא יופיע בדו?ח המסלקה. איני יודע האם אכן היו טו יש חברות כאלה

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

בהמשך לאותו נושא. בדקתי רכב נוסף שחושב/חשבתי לקנות. מודל 2014, עלה לכביש בינואר 2014. דוח הסליקה נותן תוצאות רק החל מפברואר 2016.

 

למישהו יש הסבר?

 

בסוגריים -

בדקתי גם רכב של קרובי משפחה מתוך סקרנות, מודל 2011. אצלם מ2017. הרישום בדוח הסליקה שם מתחיל רק מנובמבר 2015.

 

אני כבר לא בטוח מה להסיק מזה. אם לוותר על הרכב או מה. אשמח לעזרה / המלצות. 

Screenshot_2024-11-30-14-28-47-24_e2d5b3f32b79de1d45acd1fad96fbb0f~3.jpg

פורסם (נערך)

רכב עם עבר לברה או ליסינג?

חוץ מזה, למסלקה הביטוחית יש איזה תאריך תחילת עבודה, מה שלפניו לא קיים במאגר.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
בתאריך 30.11.2024 בשעה 16:17, sperial כתב:

רכב עם עבר לברה או ליסינג?

חוץ מזה, למסלקה הביטוחית יש איזה תאריך תחילת עבודה, מה שלפניו לא קיים במאגר.

 

לא חברה / ליסינג.

 

איך אני בודק מה תאריך תחילת עבודה של המסלקה? יש לך רעיון אולי?

פורסם

ואם זכרוני אינו מטעני לא כל חברות הביטוח הצטרפו מההתחלה, כך שהמידע שלהן יותר מאוחר.

 

בכלל, צריך לשים לב למה שאין בדו״חות המסלקה - ארועים שתיקונם שולם לא באמצעות חברות הביטוח המספקות מידע למסלקה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)
בתאריך 27.11.2024 בשעה 18:42, sperial כתב:

מושבת - רכב שלא נעשה בו שימוש מספר שניםולכן לאבוטח.

תיקונים - כנ"ל, לצורך תיקונים. לא סביר למשך 5 שנים אלא אם זה שיקום של רכב אספנות ייחודי.

מבוטח רק בביטוח חובה - הרכב לא בוטח בביטוח רכוש. סביר מאוד לרכב חברה.

לא בוטח כלל - מבחינת מרכז הסליקה זה אותו דבר, כי לא בוטח בביטוח רכוש.

תעלה היסטוריית בעלןיות מקבילה.

 

רק עכשיו שם לב למשפט האחרון שכתבת. איך אני מעלה בדיקה כזאת של היסטוריית בעלויות?

 

ציטוט

בכלל, צריך לשים לב למה שאין בדו״חות המסלקה - ארועים שתיקונם שולם לא באמצעות חברות הביטוח המספקות מידע למסלקה.

 

אתה מתכוון לשים לב כשאני הולך לראות / לבדוק את הרכב?

או שיש איזו דרך לבדוק דבר כזה?

 

-----

 

ובהמשך לדברים,

 

יצא שעשיתי 8 סליקות ביטוחיות בחודש האחרון. כולם לשברולט ספארק.

מפה לשם, העמדתי אותן אחת ליד השניה ושמתי לב לדבר מעניין ומוזר - 7 מתוך 8 סליקות מתחילות או ב11/15 או ב02/16.

 

מדובר על 4 רכבים מודל 2014, שני רכבים 2015 ורכב אחד 2011. לכל הרכבים האלו מועדי עליה לכביש שונים זה מזה, שנתונים שונים זה מזה כאמור, והרישום הביטוחי שלהם מתחיל רק בשני המועדים האלו.

 

הרכב האחרון שבדקתי קצת "הרס לי" ... מודל 2014 שהסליקה שלו מתחילה ב09/16.

 

אחרי שכבר פסלתי רכב אחד שדווקא היה נראה לי בעקבות המסקנה שהיה בליסינג כי חסרות לו שנתיים בתיעוד (מועד עליה לכביש 01/14 - הסליקה מתחילה מ02/16), בעקבות הגילוי הזה אני מבין שאולי סתם פסלתי אותו.

 

בכתבה מויינט מ2017 שBe roo העלה פה כתוב שהמידע שיופיע בסליקות יהיה 7 שנים אחורה, זאת אומרת, לפי הכתבה אמור להיות מידע כבר מ2010. בפועל, מתוך 8 סליקות, המידע הכי מוקדם שמופיע מתחיל מ11/15.

 

למישהו יש מושג? הסבר?

אולי מישהו נתקל במקרה בדוח סליקה עם רישום מוקדם יותר מ11/15?

 

אשמח לעזרה בפתרון התעלומה ✌️

 

עריכה אחרונה על ידי Gooler

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...