Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

כחלק מהרצון שלי

להתנתק מציוד הקצה של ספקי שירות 

(כבר מזמן התנתקתי מציוד חברות הכבלים והעברתי לגוגל tv) 

אחרי הרפורמה הקטנה שעשו, בתחום האינטרט ניתן להשתמש בציוד מורשה פרטי (ממיר מדיה-ONT)  ולהעביר את האינטרנט הסיבים לציוד פרטי. 

וכך לחסוך כמה עשרות שקלים בחודש על השכרת ציוד, 

כרגע, יש לי ממיר מדיה פרטי של נוקיה ללא שימוש,

היא מורשה אצל נותן השירות הוט (הממיר מתאים לכל הספקיות תחת IBC). 

 

אני מתכנן לרכוש ראוטר, 

כרגע שמתי עין על הראוטר 

 TP-LINK WiFi7 BE3600 MESH Router
https://a.aliexpress.com/_oDvn6CZ

היתרונות מבחינתי WIFI7, 

חיבור 2.5g  LAN/WAN אדפטיבי אחד,

לחיבור לשרת NAS שלי. 

החיסרון: ממשק בסינית 😂

 

ישנו גם את 

Xiaomi Router BE500
https://a.aliexpress.com/_omOfyMt

 

אשמח להמלצה לראוטר טוב, 

במחיר סביר. 

 

 

 

פורסם

חבר תזהר להזמין ראוטרים מסין, הם עלולים להעצר במכס בגלל שלא עומדים בתקינה.

https://www.gov.il/he/Departments/DynamicCollectors/approved-items-by-personal-import?skip=20&manufacturer=xiaomi

נראה שאלו הדגמים שמאושרים ax3000,ax4500,ax6000

אבל תקרא מה רשום בתחילת העמוד.

 

לפני 8 שעות, זבובון כתב:

 המוסכניק שלי באמת נראה שעובד בניסוי והטעיה

פורסם (נערך)

אני משתמש בראוטרים של אסוס, קונה במבצעים של קספ והיתרון הוא שיש תאימות בין כל הדגמים ברשת הMESH . שלושה מהראוטרים הם מדגם שלא מיוצר, לפני שבועיים הוספתי ראוטר רביעי מדגם חדש שעלה 200 ש״ח בקספ, ההגדרה ארכה משהו כמו 3 דקות. אז המבצע הזה הסתיים, אבל עדיין יש דגם בסיסי ב-270 ש״ח, ומבחינתי wifi6 הוא די והותר. בכל זאת, משתמש ביתי, לא רואה צורך ביותר מאינטרנט 1,000/100 בשנים הקרובות.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

נתבי Wifi7 יקרים מאד ביחס למה שהם נותנים, מה גם שחלק מהנתבים מממשים רק את חלק מהתקן .לך תתבע אותם על אמת בפרסום אפילו אסוס חוטאים בזה.

תבדוק את התמיכה של הנתב שאתה מתכוון לקנות בתדרי 6G ואת רוחב הפס. יותר חשוב מאיזה תקן מוצהר פיקטיבי.

לגבי חיבור LAN יותר חשוב שיהיו יציאות 10G בחיבור ל NAS. לא הייתי מחבר NAS או אפילו צרכני רשת "כבדים" וטלוויזיות באלחוטי.

הממיר נוקיה שלך מתאים לחיבור סיבים 2.5G? יש מעט ציוד כזה שנתמך והוא יקר מאד, ולדעתי חיבור סיבים 2.5G הוא גדול מדי למשתמש הביתי.

הזרמת נטפליקס צורכת במקסימום 30M.

 

יש צורך רק בחמש אצבעות כדי לנהל את הגלקסיה, ורק בשלוש־עשרה אצבעות על מנת לשלוט ביקום. -- דוד אבידן

פורסם
לפני 13 שעות, Coro כתב:

חבר תזהר להזמין ראוטרים מסין, הם עלולים להעצר במכס בגלל שלא עומדים בתקינה.

https://www.gov.il/he/Departments/DynamicCollectors/approved-items-by-personal-import?skip=20&manufacturer=xiaomi

נראה שאלו הדגמים שמאושרים ax3000,ax4500,ax6000

אבל תקרא מה רשום בתחילת העמוד.

עלית על משהו, קראתי ובדקתי לעמוק, ונראה שלפני שנה-שנתיים הכניסו תקנות מחייבות למוצר אלחוט, מה שמצריך אישור CE,

אז אני צריך למצוא ראוטר שמאושר CE. 

 

בנוסף, נראה שwifi 7 בכלל לא מאושר בסין, כי לא שחררו שם את התדר 6ghz.

 

לפני 36 דקות, borsood כתב:

נתבי Wifi7 יקרים מאד ביחס למה שהם נותנים, מה גם שחלק מהנתבים מממשים רק את חלק מהתקן .לך תתבע אותם על אמת בפרסום אפילו אסוס חוטאים בזה.

תבדוק את התמיכה של הנתב שאתה מתכוון לקנות בתדרי 6G ואת רוחב הפס. יותר חשוב מאיזה תקן מוצהר פיקטיבי.

לגבי חיבור LAN יותר חשוב שיהיו יציאות 10G בחיבור ל NAS. לא הייתי מחבר NAS או אפילו צרכני רשת "כבדים" וטלוויזיות באלחוטי.

הממיר נוקיה שלך מתאים לחיבור סיבים 2.5G? יש מעט ציוד כזה שנתמך והוא יקר מאד, ולדעתי חיבור סיבים 2.5G הוא גדול מדי למשתמש הביתי.

הזרמת נטפליקס צורכת במקסימום 30M.

 

 

בNAS שלי אין חיבור רשת 10g, זה גם אוברקיל בשבילי, מצריך ציוד וכבלים מתאמים.. שדרוג כזה כבר יעביר את צוואר הבקבוק לשרת. 

סה"כ אני מחפש למקסם ולשפר את החיבור לשרת שיש לו כרטיס רשת במהירות של 2.5ghz, 

הNAS שלי מחובר בכבל, לא אלחוטי... 

ככה גם הטלויזיה החכמה, והמחשב הביתי. 

שאר המוצרים הם מכשירים ניידים למיניהם. 

 

הממיר נוקיה תומך ב1g 

ממיר 2.5g יעלה 199 ש"ח 

ממיר 10g יעלה 349 ש"ח 

 

אני יודע מהי הצריכה של נטפליקס. 

אך חשובה לי מהירות טובה בתוך הרשת, 

כי בשרת יש לי את ספריית המדיה+ צפייה מרחוק, 

ענן פרטי, ענן ייעודי לגיבוי תמונות, 

ועוד. 

 

לפני 8 שעות, sperial כתב:

אני משתמש בראוטרים של אסוס, קונה במבצעים של קספ והיתרון הוא שיש תאימות בין כל הדגמים ברשת הMESH . שלושה מהראוטרים הם מדגם שלא מיוצר, לפני שבועיים הוספתי ראוטר רביעי מדגם חדש שעלה 200 ש״ח בקספ, ההגדרה ארכה משהו כמו 3 דקות. אז המבצע הזה הסתיים, אבל עדיין יש דגם בסיסי ב-270 ש״ח, ומבחינתי wifi6 הוא די והותר. בכל זאת, משתמש ביתי, לא רואה צורך ביותר מאינטרנט 1,000/100 בשנים הקרובות.

אכן, נתקלתי במבצע בksp בשבוע שעבר... 

אבל אני מחפש ציוד עם חיבור רשת קווי אחד לפחות במהירות 2.5g. 

ישנו ראוטר שלHuawei Wi-Fi AX2 Pro  ב99 ש"ח...last price עם קופון... 

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
×
×
  • תוכן חדש...