Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

כל אחד רואה פרסומות שונות ביוטיוב לפי הרגלי הצריכה שלו. אם אתה רוצה שיותר אנשים יוכלו לענות, כדאי שתצרף סרטון/תמונה/לינק של המוצר המדובר. 

 

  • רעיון טוב! 1
פורסם

יוטיוב נהיה נחוש מאד לאחרונה במלחמה עם חוסמי פרסומות. לפעמים הוא פשוט לא מאפשר לנגן כלום עד שתנטרל אותו, ובמקרים אחרים מוצא דרכים לעקוף ולהראות פרסומות בכ"ז. גם לא תמיד כאלה בטוב טעם של עשר שניות, אלא לפעמים שתי דקות וחצי לפני סרטון של דקה... בקיצור, הוא מנסה להפוך את חוויית המשתמש לכ"כ גרועה שלא יהיה לך מנוס מלשלם על מנוי.

 

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 2
פורסם

זה מה שאנשים לא מבינים. אפשר לגלוש עם דפדפן BRAVE גם ביוטיוב. 

לא יהיו פרסומות.

בטלפון - בניגוד לאפליקציה של YOUTUBE וCHROME הדפדפן BRAVE יאפשר לנגן סרטונים ומוזיקה ביוטיוב גם כשמסך הטלפון סגור.

  • מעניין 2
פורסם
לפני 22 שעות, Derish כתב:

הוא מנסה להפוך את חוויית המשתמש לכ"כ גרועה שלא יהיה לך מנוס מלשלם על מנוי.

אווו שאם אתה משתמש הרבה ביוטיוב, תשלם על מנוי ותהנה.

אני משלם כבר 4 שנים ואין תלונות. אם להסתכל על זה שאני צורך המון תוכן דרך יוטיוב 25 שקלים בחודש זה כלום ושום דבר.

  • אהבתי 4

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 26 דקות, David32 כתב:

אווו שאם אתה משתמש הרבה ביוטיוב, תשלם על מנוי ותהנה.

אני משלם כבר 4 שנים ואין תלונות. אם להסתכל על זה שאני צורך המון תוכן דרך יוטיוב 25 שקלים בחודש זה כלום ושום דבר.

 

מה?! ולהפסיד את הפרסומות לטימו?!

 

 

 

 

 

  • מצחיק 8
פורסם
בתאריך 29.8.2024 בשעה 10:52, swiv כתב:

למה אנשים עדיין לא שמים ad blocker :|

אצלי התוסף כבר לא יעיל ולא רק ביוטיוב כנראה גוגל מצאה דרך לנטרל את התוספים האלו.

פורסם
לפני 45 דקות, David32 כתב:

אווו שאם אתה משתמש הרבה ביוטיוב, תשלם על מנוי ותהנה.

אני משלם כבר 4 שנים ואין תלונות. אם להסתכל על זה שאני צורך המון תוכן דרך יוטיוב 25 שקלים בחודש זה כלום ושום דבר.

 

לא, זה לא עובד ככה, ולראייה דיונים שעולים מדי פעם בפורום על באנרים ופרסומות שמסתירות את התוכן מול מנויים בתשלום.

 

אם אני בוחר לא לשלם על מנוי, הגיוני שהפרסומות שאראה תהיינה קצרות ורלוונטיות, פעם בחמש-עשר דקות או אולי פעם בשניים-שלושה סרטונים קצרים. מעבר לזה כבר מדובר בפגיעה ממשית בחוויית המשתמש וטקטיקה בריונית של עסק חמדן. אפשר לעשות כל דבר בנועם או באלימות, ויטיוב בוחרים לאחרונה באלימות חד וחלק. למעשה הם אומרים לנו: "לא מוצא חן בעיניך - 'זדיין לי מהעיניים ולך לאתר אחר, אני לא צריך אותך בתור לקוח".

 

אני לא יודע איך הגעת למחיר כזה (אולי יש לך הנחת סטודנט), אבל ה-12 יורו לחודש שזה עולה בספרד מרגיש לי קצת מוגזם. מנוי לשנה באמאזון פריים זה 50 יורו, מנוי פרמיום ברדיט זה 30, גם בפורום אני משלם מחיר הוגן, אבל יוטיוב משום רוצים 144 וזה לא לעניין. אז אני בוחר להישאר עם פרסומות ולתמוך ביוצרים ספציפיים דרך פטריון, וזה לגיטימי ולא צריך להגיד לי שאני קמצן או להתנהג כאילו אין פה באמת דפוס של התנהגות בעייתית מצדם.

 

  • אהבתי 2
פורסם
לפני 2 דקות, Derish כתב:

 

אני לא יודע איך הגעת למחיר כזה (אולי יש לך הנחת סטודנט), אבל ה-12 יורו לחודש שזה עולה בספרד מרגיש לי קצת מוגזם. מנוי לשנה באמאזון פריים זה 50 יורו, מנוי פרמיום ברדיט זה 30, גם בפורום אני משלם מחיר הוגן, אבל יוטיוב משום רוצים 144 וזה לא לעניין. אז אני בוחר להישאר עם פרסומות ולתמוך ביוצרים ספציפיים דרך פטריון, וזה לגיטימי ולא צריך להגיד לי שאני קמצן או להתנהג כאילו אין פה באמת דפוס של התנהגות בעייתית מצדם.

אני מנצל את העובדה שאני יכול לשלם דרך ישראל. אז 25 שקלים.

ב 12 יורו אתה גם מקבל את יוטוב מיוזיק, מה שחוסך לך מנוי לספוטיפיי/אפל מיוזיק אם אתה צריך.

מנוי פרימיום ברדיט - dont get me started

 

לא כזה מבין מה ההתנהגות הבעייתית. אתה מקבל גישה והיא מלאה בפרסומות - לא רוצה, תשלם.

לך לא משתלם לדעתך? תהנה בדרך שלך.

לי, כמישהו שבממוצע "צופה" (כי זה גם מקשיב, אני לא חייב להסתכל על הסרטון) 2-3 שעות ביום זה שווה 25 שקל, ותכלס גם 12 יורו.

 

 

  • אהבתי 1

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם

תיקון קל - מנוי פרמיום לתוכנת reader מסוימת שהופכת את הגלישה ברדיט לנעימה ויעילה בהרבה. לא לרדיט עצמם. קצת פחות מ-2.5 יורו לחודש, שווה לגמרי.

 

לגבי התנהגות בעייתית - בתחום שירות הלקוחות יש כללים כתובים ולא כתובים. יוטיוב בחרו לרמוס את הלא כתובים ברגל גסה ולאותת באופן מאד ברור שמי שלא משלם פשוט אינו רצוי שם. אילו היו קצת יותר חכמים ועם ראייה לטווח ארוך במקום אובססיה תאגידית טיפוסית ל'צמיחה' ויצירת הכנסות בטווח הקצר, הם היו עושים עבודה טובה יותר בהתאמת תוכן הפרסומות לפרופיל של הצופה, בהגבלת האורך שלהן, ובהרחקת רמאים ונוכלים מהפול של המפרסמים.

 

להקדים את התשובה המתבקשת - כן, אני בטוח שהם ישרדו גם ללא הייעוץ העסקי שלי, אבל אני לא כותב פה בשבילם אלא ע"מ לקדם קהילה ואינטרנט איכותיים יותר בקרב גולשי הפורום.

 

פורסם

המנכלית שהנהיגה את המדיניות הזו מתה מסרטן והבן שלה התאבד (לפני) אם זה גורם לך להרגיש יותר טוב 

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

פורסם

לגבי מנוי פרימיום של יוטיוב - אז נכון, אין לי את הפרסומות בין הסרטונים, אבל מאוד מבאס אותי שלאחרונה המון יוצרי תוכן התחילו למלא את הסרטונים שלהם בפרסומים - 

וזה לא בקטע רלוונטי שבגללו אתה צופה בסרטון כמו  ״אני אלמד אתכם להחליף היום בלמים ברכב ולצורך כך נשתמש בבלמים של חברת X שקיבלתי במתנה מהם ואני ממליץ עליהם בלה בלה״ או סרטון שמראש כולו מיועד לביקורת על מוצר מסויים שקיבל בחינם. 

זה הפך ליותר - ״אני אלמד אתכם להחליף בלמים היום אבל לפני זה אני ממש צמא אז אני אלך הביתה לשתות משקה מרענן מתוצרת Y ואז אשב קצת על הספה המעולה שלי שקניתי בחנות z”

פורסם
לפני 19 שעות, David32 כתב:

לא כזה מבין מה ההתנהגות הבעייתית. אתה מקבל גישה והיא מלאה בפרסומות - לא רוצה, תשלם.

לך לא משתלם לדעתך? תהנה בדרך שלך.

 

אתה באמת לא רואה את הבעייתיות בהתנהגות הזאת? 

קח סתם מקרה היפוטתי, אני משלם היום כמעט אך ורק דרך NFC באייפון ומבסוט מזה. כבר כמה שנים ככה. 

אם מחר החברה שאחראית על ה-NFC מציעה דמי מנוי של 25 שקל בשנה ונותנים לך מנוי פרימיום עם כול מיני הטבות. רוצה ? שלם. לא רוצה? הכול סבבה. עד לפה הכול בסדר. 

אבל מה עם עוד שנתיים ה-NFC יתחיל לקרטע, ולעבוד כול פעם שלישית שאתה מצמיד לקורא? או שתאלץ לחכות 30 שניות לפני כול תשלום ? ובעוד שמי שמלם פרימיום לא חווה שום דבר מהדברים האלה... עדיין לדעתך זו התנהגות לגיטימית? 

כי זה בערך מה שמנסות לעשות כול החברות שמציאות שירותי פרימיום, ממש לא רק יו טיוב. 

 

מדברים פה על התופעה הזאת בהרחבה: 

 

 

 

  • מעניין 1
×
×
  • תוכן חדש...