Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

ההרגשה היא שכולנו משתתפים באיזה ניסוי חברתי רחב היקף. מצד אחד נכון שלקבל סרטונים ברשת או טלוויזיה/מוזיקה לפי דרישה זה לא איזו זכות אדם בסיסית אלא יותר מותרות, אך מאידך אלו המרכיבים הבסיסיים של איכות חיים בעת המודרנית (בדיוק כמו NFC או GPS). לפתח את היכולות האלה לאורך עשורים בעזרת ציבור משתמשים גלובלי ואז לשים אותן מאחורי חומת תשלום זה לא בדיוק שיא האתיקה. במיוחד כשמדובר במנוי שאתה לעולם לא מפסיק לשלם עליו במקום מחיר מוסדר מראש שמכסה אותך אחת ולתמיד. (נקודה לזכות הפורום, כאן דווקא חשבו על זה.)

 

פורסם

אשתמש בזכותי לענות לשניכם במכה.

ומאסטיין, אני מצטער אבל ברשימת הסרטונים שאני רוצה לראות הבוקר לא נכנס הסרטון 25 דקות הזה. 

 

קודם כול בואו נסכים שזה הכול עיניין של שירותים. ושירותים שעובדים קבוע וצורכים משאבים בצורה קבועה כדי שיעבדו.

כדי שיוטוב יעבוד, מישהו צריך לשלם על השרתים, על המהנדסים שיתחזקו וכו וכו'. זה עולה כסף. 

גם כדי שהאפל פיי שלך יעבוד, אבל בפיי (כול פיי) אתה משלם על זה בעקיפין ולא ישירות כמה ביוטוב. 

העלות עולה כי נראה לי, שכלכלת השירותים הזאת היא לא באמת עושה שכל כמו שרוצים לגרום לנו לחשוב. [יש לי הרגשה דומה לגבי דברים אחרים, במיוחד העיניין הזה שחייב צמיחה בכול מחיר, אבל זאת עוד לא הגעתי לגמרי לכול הטיעונים כדי לחזק את זה כמו שצריך]

 

לכן, כן, כמות הפרסומות עולה כול הזמן, והמחיר עולה כול הזמן, והאיכות יורדת (אההם אההם נטפליקס). 

 

תראה, פה דובר על יוטוב, אבל בגלל שדריש העלה את נושא הרדיט. הם לקחו וחייבו תוכנות צד ג' לשלם על קריאות API. שזה סביר לגמרי. הבעיה היא שכול אפיליקציה צד ג' מסקנה שמישהו כתב עבדה יותר טוב מהאפליקציה הרשמית. בפער. ולרוב אלה אפליקציות שפיתח אדם אחד או כמה חברה בודדים - לא צוותים שלמים. והנה, דריש במקום "לסבול" באפליקציה האיטית והגרועה שלהם - משלם כסף כול חודש. הוא יכול להשתמש בזה חינם, הוא יכול להיכנס לגרסה הwebית החינמית. אבל הוא משלם. והחוויה החינמית גרועה.

 

 

אף אחד לא מחייב אותי לצפות ביוטוב, אף אחד לא מחייב אותך להשתמש באפל פיי, או את דריש באפליקציה החביבה עליו. יש אופציה חינמית, שהיא לא משהו. עכשיו השאלה היא כמה חשוב לך. 

 

ברור שהייתי מעדיף שכול המספרים היו מתכנסים לזה שאפשר לשמוע על "או מעט פרסומות או פרימיום זול"

אבל נראה לי שזה לא יעבוד ככה לאורך זמן, ובטח לא יעמוד בדרישה לצמיחה בהכנסות וברווחים.  ולכן נראה לי שהמשוואה היא "מלא פרסומות בחינם, או בלי השירות הזה בכלל".

 

אז התנהלות בעייתית? לא חושב. זאת כול המערכת בעייתית שמובילה אותנו למצב הזה.

לכן, אני משלם על מה שאני משתמש בו הרבה וצריך. 

לא מוכן לשלם לנטפליקס בשביל 2 סדרות טובות בשנה.

 

גם אגב עם סטרימנג של סדרות/סרטים. התחילו עם תוכן טוב, עכשיו גרוע. בהתחלה יכולת לשלם רק למקום אחד, עכשיו או שאתה משלם לחמישה שירותים כדי לצפות ב2 סדרות/סרטים מכול שירות, או שאתה עושה גאגלינג קבוע של ביטול וחידוש מנוי בין כולם.

 

 

נקמיצ'י:

image.png.0c8399f3fc5a857580a47c72e7dbaa2c.png

 

היה פיק לפני כמה שנים של החרא הזה, עכשיו לדעתי אנחנו בעלייה של סרטוני שעשו ב AI שהאיכות שלהם כול כך נמוכה שאני לא יודע איך לתאר את זה. 

ככה זה כשכולם רוצים להרוויח כסף מלעשות סרטונים קלילים. 

 

אגב לדריש,

 

השתמשתי הרבה באפליקציה לפודקאסטים וספרים. היה טוב אז שילמתי את הכמה דולרים לפרימיום לכול החיים בלה בלה בלה. לפני שנה הם החליטו לשנות את המנגנון ועכשיו צריך לשלם חודשית. זין שלי. לא משלם.

 

 

  • אהבתי 1

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם

נסה כמה תוספים לכרום אם אתה גולש דרכו עד שתתקבע על הכי יעיל מהם, הם באמת נלחמים גם בהם ותוקעים אותם.

אני עם אחד לא יעיל במאה אחוז אבל עושה את העבודה.

 

באנדרואיד יש את VENCED שכבר לא עובד לי לצערי אך יש את הגרסה של ה-MUSIC שעדיין עובד מעולה וגם מתנגן ברקע אבל החיסרון שזה משמיע רק מוסיקה.

"Dust in the wind, All we are is dust in the wind"

 

 The first love - Peugeot 205> Citroen Saxo> Fiat uno> Hyundai Lantra> Suzuki Belano> Peugeot 306> Volkswagen Polo> Seat Cordoba> Honda Accord> Subaru Impreza>Mazda 3 Spirit>VOLVO V40 KINETIC PLUS

פורסם
לפני 34 דקות, David32 כתב:

אז התנהלות בעייתית? לא חושב. זאת כול המערכת בעייתית שמובילה אותנו למצב הזה.

לכן, אני משלם על מה שאני משתמש בו הרבה וצריך. 

לא מוכן לשלם לנטפליקס בשביל 2 סדרות טובות בשנה.

 

לפי מה שכתבת ניראה שאתה מסכים איתנו, רק שאנחנו קראנו לזה ״התנהלות״ ואתה קורא לזה ״מערכת״.

 

בכול מקרה אני מצפה שבעתיד יהיו כבר 3 פרסומות לפני כול סרטון ביו טיוב(למי שלא משלם פרימיום) ותהיה הרעת תנאים למי שכן משלם על פרימיום שלמרבה הפלא יפתרו כשהוא ישדרג ל-״אולטרה פרימיום״ (אם עד עכשיו אין כבר משהו כזה) 

פורסם
לפני שעה, shilo_v כתב:

 

באנדרואיד יש את VENCED שכבר לא עובד לי לצערי אך יש את הגרסה של ה-MUSIC שעדיין עובד מעולה וגם מתנגן ברקע אבל החיסרון שזה משמיע רק מוסיקה.

עובד מעולה, תוריד 

Revanced manager ודרכו תוריד את גירסת הrevanced האחרונה של יוטיוב

יום טוב גם לך

פורסם

אצלי ה-revanced הפסיק לעבוד במובייל לפני כמה חודשים. וכמובן נזכיר שזו תוכנה פירטית ללא שום פיקוח שמבקשת את  פרטי חשבון הגוגל שלך ואז מסמלצת חשבון פרימיום שלא שילמת עליו.

 

פורסם
לפני 3 שעות, Igalz כתב:

עובד מעולה, תוריד 

Revanced manager ודרכו תוריד את גירסת הrevanced האחרונה של יוטיוב

 

הורדתי, ניסיתי, מחקתי ושוב הורדתי לפחות 5 פעמים ואצלי זה לא עבד יותר.

קראתי בפורומים שאצל חלק מהמשתמשים זה ממשיך לעבוד ואצל חלקם כבר לא כמוני. 

"Dust in the wind, All we are is dust in the wind"

 

 The first love - Peugeot 205> Citroen Saxo> Fiat uno> Hyundai Lantra> Suzuki Belano> Peugeot 306> Volkswagen Polo> Seat Cordoba> Honda Accord> Subaru Impreza>Mazda 3 Spirit>VOLVO V40 KINETIC PLUS

פורסם
לפני 9 שעות, davemustaine87 כתב:

אם מחר החברה שאחראית על ה-NFC מציעה דמי מנוי של 25 שקל בשנה ונותנים לך מנוי פרימיום עם כול מיני הטבות

nfc זה תקן. אין חברה שאחראית עליו.

אפל מאוד רוצים שתשלם דרך אפל פיי. הם מרוויחים מזה. אז אתה משלם על זה בעקיפין, בלי שזה עולה לך יותר.

 

כמו שכתב דויד, יוטיוב זה לא איזה מוצר הכרחי לחיים. מישהו צריך לשלם על התשתיות. כל עוד הם לא מוגדרים כמונופול, שיעשו מה שהם רוצים. אני אישית כבר כמעט לא צורך משם תוכן.

איש חולם אני

וכך היה תמיד

פורסם
לפני שעתיים, פינדר כתב:

אני אישית כבר כמעט לא צורך משם תוכן.

 

ומאיפה כן? אני אישית לא מכיר אלטרנטיבה שכוללת את כל מנעד התוכן שמעניין אותי במקום אחד.

 

פורסם (נערך)

אף פעם לא הייתי צרכן של סרטי הדרכה\עשה זאת בעצמך\הרצאות חופרות וכו. אז אין לי תשובה בשבילך.

עדיין שומע שם מדי פעם הרצאות ארוכות על פילוסופיה של מרצה שאני אוהב. במקרים האלו הפרסומות מעצבנות אבל אפשר לחיות איתן.

עריכה אחרונה על ידי פינדר

איש חולם אני

וכך היה תמיד

פורסם (נערך)
בתאריך 31.8.2024 בשעה 07:47, davemustaine87 כתב:

אבל מה עם עוד שנתיים ה-NFC יתחיל לקרטע, ולעבוד כול פעם שלישית שאתה מצמיד לקורא? או שתאלץ לחכות 30 שניות לפני כול תשלום ? ובעוד שמי שמלם פרימיום לא חווה שום דבר מהדברים האלה... עדיין לדעתך זו התנהגות לגיטימית? 

מישהו מכריח אותך לשלם עם אפל פי או משהו כזה? 

יש מזומן, יש כרטיס אשראי, יש עוד אופציות. 

אפל רוצה שתשלם לה על השירות או שתסבול מבעיות איכות? סבבה, אחליט אם זה מתאים לי או לא.

ספויילר אלרט: כנראה שלא. חברות שמשתמשות בפרקטיקות כאלו, לא צריכות לקבל משתמשים בתשלום לפי דעתי. פשוט לא מגיע להן.

 

עריכה אחרונה על ידי ברווז

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

לא רוצה להיכנס לכיס.. אבל למה לא לעשות מנוי יוטיוב משפחתי ב46 שקלים ל6 מנויים..

זה יוצא פחות מ8 שקלים למנוי לחודש..

 

נוח במיוחד למי שיש לו אייפד/אייפון.. פחות יש פתרונות לעבודה ללא פרסומות

פורסם
בתאריך 1.9.2024 בשעה 11:19, ברווז כתב:

מישהו מכריח אותך לשלם עם אפל פי או משהו כזה? 

יש מזומן, יש כרטיס אשראי, יש עוד אופציות.

 

   אפשר לחיות גם בלי אינטרנט, אבל רוב המדינות הנאורות כבר החליטו שזה commodity בסיסי והתחילו לפקח על המחירים והאיכות כמו שעושים עם מים, חשמל וגז. גם GPS כבר לא נתפס בתודעה הציבורית כפינוק או מותרות, למרות שאיש לא ביטל את מפות הנייר... אתה מבין לאן אני הולך עם זה?

 

לפני שעתיים, ofir1988 כתב:

לא רוצה להיכנס לכיס.. אבל למה לא לעשות מנוי יוטיוב משפחתי ב46 שקלים ל6 מנויים..

זה יוצא פחות מ8 שקלים למנוי לחודש..

 

לא לכולם יש משפחה שגרה תחת קורת גג אחת או אפילו באותה מדינה. נשמע שיש לכם אחלה מחירים בישראל, אבל יוטיוב זה רק הסימפטום לבעיה רחבה יותר בתעשייה, כפי שמוסבר היטב בסרטון שצורף לעיל.

 

פורסם

לחלוטין מבין לאן אתה הולך עם זה.

אם וויז היה מתחיל לחרפן אותך עם פרסומות, ברמה שלא מאפשרת לך להשתמש בו. לא היית חוזר למפות נייר בהיעדר חלופות אחרות?

איך הולכת הבדיחה- 

מליוני אנשים מתרחצים בים. 

בים יש הרבה גופות של אנשים מתים. 

הכל בסדר. 

אבל אם בבריכה יש גופה אחת אף אחד לא ייכנס!

לכל אחד יש יחס מותר של גופות לכמות מים.

Diana Soreil (silencedrowns on every site) on X: "I am ...

 

תן לי לשאול אותך משהו. 

אני מנחש שאתה משתמש בחוסם פרסומות. 

אם לא היו כאלו זמינים, האם עדיין היית צורך את אותה הכמות של מדיה? האם לא היית מוותר על מספר אתרים ספציפיים שהם בלתי אפשריים מבחינתך?

אתה מבין לאן אני הולך עם זה, כן?...

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

×
×
  • תוכן חדש...