Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

[נשברתי] מכרתי את ה(מזגן) ON\OFF ועברתי לאינוורטר.


איציק נ.

פוסטים מומלצים

עשית עבודה כל כך יפה והתעצלת לסלול את כבל החשמל כמו שצריך?

 

עריכה אחרונה על ידי Night Driver

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 99
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לפני שעה, Coro כתב:

תודה על הבדיקה, כי אי אפשר לסמוך על המספרים שלהם. (מפרסמים זרם 4A)

זה התווית של המזגן שלי, זרם מקסימלי 9A שזה מסתדר עם הבדיקה שלי. במצב טורבו בקירור מקסימלי הגיוני שיצרוך 9A.

IMG_20240618_142046.thumb.jpg.c8135116a61ca473d73ed4bd7dcd10e3.jpg

  • רעיון טוב! 1

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, Night Driver כתב:

עשית עבודה כל כך יפה והתעצלת לסלול את כבל החשמל כמו שצריך?

 

 

אני רוצה לעשות נקודה צמודה אליו. כרגע יש שקע חשמל (כפול) קרוב אז אני משתמש בו. זה יבוצע בהמשך (אחתוך 1-2 ריבועים קטנים עם המולטי טול, אעביר כבל ירוק  מאחורי הניצב/ים ואסגור).

  • רעיון טוב! 2

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 שעות, איציק נ. כתב:

 

 

תמונה של WhatsApp‏ 2024-06-18 בשעה 15.13.03_65d743db.jpg

 

למה לא קדחת את החור מאחורי המזגן?

 

בשביל שתהיה אפשרות נוחה לאטום גם מבפנים? 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 2 דקות, Buki כתב:

 

למה לא קדחת את החור מאחורי המזגן?

 

בשביל שתהיה אפשרות נוחה לאטום גם מבפנים? 


בבניינים מודרניים גובה התקרה במסתור כביסה - נמוך יותר מתקרת הדירה (ובאופן לא מפתיע, כשאתה "יורד" למסתור כביסה - הוא נמוך מרצפת הדירה (גם אם תחשב את גובה השומשום והריצוף).

פתחתי את הגבס מ-3 סיבות (הראשונה הכי הכי חשובה):

1. הייתי חייב בשביל להתקין את הקולט מים של הקידוח יהלום על גבי הבטון - אין מצב שהייתי קודח בלי זה (מים היו חודרים ונספגים בצמר סלעים ובגבס...)
2. לא רציתי לצאת קרוב לקו מפגש תקרה\קיר במסתור כביסה + לא כל כך נוח לעבוד בגובה.
3. יש נקודת חשמל שאני זוכר עוד מהבניה שיוצאת מהממד לכיוון המסתור כביסה (הכנה ליונקרס שעשה הקבלן) והיתה לי תקווה שאולי אצליח "לתפוס" את הצינור מריכף מאחורי הגבס ולעשות למזגן נקודת חשמל קרובה על הדרך. זה לא קרה כמובן.

  • אהבתי 1

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 8 שעות, איציק נ. כתב:

בבניינים מודרניים גובה התקרה במסתור כביסה - נמוך יותר מתקרת הדירה (ובאופן לא מפתיע, כשאתה "יורד" למסתור כביסה - הוא נמוך מרצפת הדירה (גם אם תחשב את גובה השומשום והריצוף)

למה עושים את זה באמת?

יום טוב גם לך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 56 דקות, Igalz כתב:

למה עושים את זה באמת?

מעולם לא בדקתי את זה. בעבר הרחוק רחוק המסתורים היו דווקא באותו המפלס של הדירה (קצת יותר נמוכים בגלל קיזוז המילוי והריצוף בדירה) אבל למה בונים כיום עם מפלס נמוך ותקרה נמוכה - לא בדקתי עדיין.

לפני 54 דקות, taranta כתב:

ואיך התוצאות? יש יתרון כלשהו לאינוורטרים של פעם מבחינת קירור, נעימות וכו'?

בשורה החתונה מזגני אינוורטר מודרניים צעדו צעד נוסף קדימה למנועי DC מה שהפך אותם אמינים יותר, קלים יותר ומדוייקים יותר. לדעתי הם בהחלט יותר טובים מהדור הראשון.

אגב, במזגנים הגדולים יותר (איזור 3 כ"ס ומעלה) שמתי לב שהמעבים כבדים יותר. טרם חקרתי מה עשו שם בדיוק - אבל להערכתי מדובר במדחס DC אבל מסוג שונה (יש בוכנתיים\רוטוריים\בורגיים וכד')  מה שכנראה משפיע על המשקל.

  • רעיון טוב! 1

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, Igalz כתב:

למה עושים את זה באמת?

כדי להרויח גובה גם למדחסים וגם לתליית הכביסה.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 25 דקות, arik100 כתב:

שרשור מעניין.

שאלה חצי קשורה, איך מתקינים מזגן בלי שקע? כלומר לא רואים את השקע אז איפה הוא

 

בהרבה מקרים החשמל מתחבר ליחידה החיצונית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 דקות, אלעדית כתב:

בהרבה מקרים החשמל מתחבר ליחידה החיצונית.

הפוך. החשמל מחובר ליחידה הפנימית שמזינה את החיצונית

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 12 דקות, Night Driver כתב:

הפוך. החשמל מחובר ליחידה הפנימית שמזינה את החיצונית

קיימים גם מזגנים שמוזנים מהיחידה החיצונית. 

 

לא תקני להתקין בלי שקע, חייב להיות שקע או מפסק פאקט בשביל לאפשר ניתוק מזגן מהחשמל לצורך טיפול. 

זה מפסק פאקט:

Air_conditioner_switch.jpg.88a2ca58c9d4776d32c67af4f48e96a0.jpg

 

מפסק פאקט  נדרש גם אם אין קשר עין בין  היחידה החיצונית לפנימית, על מנת להבטיח שבמקרה והטכנאי עובד על היחידה החיצונית מישהו לא יכניס לתקע ויפעיל את המזגן.

 

 

  • רעיון טוב! 1

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נתקלתי בכלה רק מוסדיים.

ופאקט כזה מעבר לתקן מתקינים במקומות שכשאתה עובד מישהו עלול להדליק את המזגן. בדומה לשלטר שמותקן ליד דוד השמש כניתוק ביטחון נוסף.

אצלי כל פעם שמישהו עובד על החשמל אני מעמיד מישהו ליד הלוח שלא ירימו בטעות את החשמל.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 1 דקה, Night Driver כתב:

ופאקט כזה מעבר לתקן מתקינים במקומות שכשאתה עובד מישהו עלול להדליק את המזגן

הוספתי את זה בעריכה כמה דקות אחר כך 😁

  • רעיון טוב! 1

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים


×
×
  • תוכן חדש...