Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חום מנוע ב205 - Version 3


Triple-H
שימו לב! השרשור הזה בן 6906 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

מישהו חייב לעזור לי...

 

זה לא יכול להמשך ככה !

בקצב הזה אני לא אוכל לנסוע 20 מטר בלי לעצור בצד עד שבסוף ילך לי הראש מנוע...

 

 

עריכה:

עוד משהו שנראה לי שלא ציינתי...

החום מנוע לא עולה בכל נסיעה ובכל מצב...

זה קורה ביום עצמו [שחם בחוץ] בעליות ממושכות [לדוגמא, מי שמכיר את הדרך לאריאל בכביש 5.. הדרך מלאה בעליות מיד לאחר המחסום של צה"ל]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היום נסעתי בבוקר להתייעצות עם המוסך שלי...

 

הוא חושב שהתסמינים מראים על רדיאטור [למרות שכבר ניקיתי אותו..]

הוא שלח אותי למישהו שהוא מכיר טוב.. הוא פתח את הרדיאטור ו.. נכון...

לא סתום ופעולה מצוין

 

סתם נזרק כסף על ניקוי רדיאטור שלא היה נחוץ בכלל...

 

אז ככה שרדיאטור הורד מהפרק.

 

מה הלאה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בדקתה שכל החיישנים במערכת עובדים טוב ומתאימים?! בדקתה שאולי השעון חום אולי מזייף? אולי יש משהו בלוח שעונים שמקוצר?

הרכב מנוע 1.1? אולי אתה לא מתפעל אותו נכון? (קורע לו ת'צורה).

 

אני יודע שהסיכוי שאחת מהסיבות הנ"ל היא סיבת הבעיה שלך היא נמוכה מאוד אבל אין מה להפסיד.

sani

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם זה רק ביום חם ורק תחת מאמץ אז זה נשמע כאילו יש הפרעה לזרימה התקנית של המים במנוע. בדקת את הרדיאטור והוא בסדר? נסה לפרק את הרדיאטור ולהזרים מים בלחץ גבוה ישירות לתוך המנוע. האם הוא יוצא באותו הלחץ או בפחות? הפרעות לזרימה בתוך המנוע הן נדירות וקורות רק אם השתמשת במים ממש מלוכלכים או אבניים לקירור. מי יודע, שווה לנסות.

 

אבל...

 

מנסיון אישי עם 205 (אם כי לא אותו מודל) נשמע כאילו כבר הלך הראש. צר לי.

 

כתבת שאטם ראש נבדק ואין לו בעייה. אבל כשלי היו התחממויות חוזרות ונשנות ושום רכיב שהוחלף בכל מערכת הקרור לא עזר, עשיתי בדיקת לחץ הפוך אשר בה דוחפים אויר דרך תבריגי הפלאגים (כמו בבדיקת דחיסה). אם עושים את הבדיקה הזו נכון אז בודקים כל צילינדר בנפרד וכאשר הבוכנה במצב הנמוך ביותר שלה.

כשאני עשיתי כזו בדיקה אכן אוויר עבר בין הצילינדרים למערכת הקירור וראו בועות יוצאות ממיכל העיבוי. בשלב זה לא יעזור כלום. חייבים לעשות ראש מנוע.

 

אורן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קטעים איתך, כל יום אני רואה שאתה נכנס עם אותה בעייה, כל יום אתה מחליף עוד משהו,לא נמאס לך כבר?

תעשה בדיקה,תוציא את הטרמוסטט ותראה אם עדיין מתחמם.

 

אם עדיין מתחמם אז ראש מנוע בטוח.

 

אם לא....סע לשלום.

 

אגב, ניקוי רדיאטור זה לא כמו להחליף רדיאטור,יכול להיות שהרדיאטור סתום חלקית ואת זה אי אפשר לראות והוא גורם לך לכל הבעיות, אני בנוסף הייתי מחליף רדיאטור + מכסה של רדיאטור(חשוב).

 

 

בהצלחה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין לי מושג, מתקשרים ליבואן ושואלים.

 

שמע, יש פה בעייה חמורה,הרכב מתחמם.

אם הוא ימשיך לנסוע ככה, הנזק יהיה הרבה יותר מרדיאטור.

 

הכי קל והכי פשוט ללא כל עלות זה להעיף את הטרמוסטט הזה.

 

בנוסף,הרדיאטור יכול להיות שהוא סתום חלקית וצריך להחליפו.

 

זהו! שני דברים וזהו,למעשה 3, רדיאטור חדש + מכסה חדש + הוצאה של הטרמוסטט = בטוח יפתרו לו את הבעייה לצמיתות בוודאות.

 

זה שזורקים כסף על כל מה שמסביב וזורקים ססמאות לאויר כגון שאסור להוציא טרמוסטט וכו...הכל נכון,אבל בתכלס ישנם אילוצים. צריך לעקור את הבעייה מהשורש - סדר הדברים הוא כזה:

 

החלפת רדיאטור

החלפת מכסה רדיאטור

הוצאת טרמוסטט.

 

בתור התחלה, ללא כל עלות, תעיף את הטרמוסטט הזה ותראה מה קורה,תעלה ממצאים ונראה לאן נגיע.

 

בהצלחה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אולי אני פשוט אחליף חצי אוטו?

למה רק רדיאטור..? הוא ןא הדבר היחיד שישן שמה..

אז על הדרך אני אחליף את כל מה שנמצא במכסה המנוע.. עלי !

 

כנראה שלך יש עודף כסף...

 

וראש מנוע זה ממש לא יכול להיות...

לא חסרים לי מים, אין 'טחינה' במיכל העיבוי וראש המנוע נבדק ונמצא כתקין.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המאורר מסתובב במהירות הנכונה? הוא ניכנס לפעולה בזמן הנכון? הוא מפסיק פעולה בזמן הנכון? הוא מסתובב לכיוון הנכון? אם כל התשובות שלך לזה הן "כן" אז נסה להוציא את התרמוסטט ולעשות ניסעת מבחן. אם זה פותר את הבעיה אז תחליף תרמוסטט אם זה עדיין יתחמם אז תכתוב

עד מתי ספטמבר 08.:(

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל התשובות הן כן..

 

 

לגבי תרמוסטט..

שאתמול נסעתי שוב לטיפול ברדיאטור הרדיאטוריסט המליץ להוריד את התרמוסטט לנסיון..

הוא אכן הוריד אותו...

בדרך חזרה הביתה האוטו התחמם שוב.. אבל בצורה יותר דראסטית...

החום מנוע שבדרך כלל נמצא על 85-90 הגיע כל הנסיעה ל95 ויותר !

 

אולי זה בגלל שהוא ביצע ניקוז אוויר לא נכון או משהו..?

בכל מקרה, כשהגעתי הביתה ישר הרכבתי את התרמוסטט והבעיה חזרה להיות הרגילה...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב, תמשיך לנסוע ככה והכל יהיה בסדר...

 

אלוהים כמה שטויות אתה פולט דרך המקלדת...

 

גם כאן וגם בהודעות הקודמות שלך, למרות שאתה סוטר את עצמך הרבה אתה עדיין מצליח להתמיד בכתיבת שטויות.

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים :mmangel:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב, תמשיך לנסוע ככה והכל יהיה בסדר...

FIX_IT_AGAIN , אתה נותן עצות לא לעניין.נכתב ונאמר לא להוציא טרמוסטט בשום מקרה ע"י גדולים וחכמים ממך וממני ,ואתה עדיין חושב שזה יעזור.הנה עובדה- הוא הוציא אותו ולא עזר. למה?

כי הוצאת טרמוסטט היא לא פתרון להתחממות,בוודאי לא בטווח הרחוק.

 

אני משתתף בצער TRIPLE-H שרוב השרשורים פה, שייכים לו.

אני מציע שתבדוק 205 אחרת, תקינה. תבדוק את מהירות המאוורר אצלו לעומת שלך,מתי הוא מתחיל לפעול ומתי שלך.

אם לא הולך-אין ברירה. תקבע עם בני. מנסיון שלי איתו- לא תצטער, והסאגה תגיע לסיומה.(ברוך השם).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6906 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...