Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חום מנוע ב205 - Version 3


Triple-H
שימו לב! השרשור הזה בן 6906 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

המהירות מאוורר תקינה..

 

אותה מהירות שהיתה לי בשנה שעברה.. שבה כמובן לא היתה שום בעיית התחממות..

 

אגב, ראש מנוע זה ממש לא יכול להיות..

הרי הרכב מתחמם רק בעליות.. לא כל הזמן.

 

 

משהו מעניין ששמתי אליו לב היום:

אחרי עליה קשה התמנורה התחילה להדלק לאט לאט...

מיד שעזבתי את הגז היא כבתה.....

זה מעיד על משהו?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

משהו מעניין ששמתי אליו לב היום:

אחרי עליה קשה התמנורה התחילה להדלק לאט לאט...

מיד שעזבתי את הגז היא כבתה.....

זה מעיד על משהו?

כבתה לגמרי או שהתחילה תהליך כיבוי איטי?

אם היא כבתה לגמרי ברגע עזיבת הגז יש פה משהו מוזר....

אם היא כבתה לאט לאט אז זה הגיוני.

בדקתי בכמה ת'רדים שפתחתה (ויש דיי הרבה:wink: ) ולא מצאתי את הטמ"פ שבה המנורה נדלקת.

כי בסה"כ המנורה לא אמורה להתריד אותך עם יש לך שעון חום והטמ"פ תקינה,השאלה היא אם היא כן תקינה.

sani

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הקטע שמשהו בכל העסק הזה מסריח ביותר...

 

בשנה שעברה התקנתי שעון חום לאוטו כדי להיות יותר בטוח...

 

מרגע התקנת השעון, הוא הראה לי כל הזמן טמפ' של 100 מעלות...

לאחר החלפת תרוסטט הטמפ' הגיע ל90

חשוב לציין שבאף אחת מטמפ' הנ"ל נורת החום לא נדלקה.

 

עכשיו מה שמוזר זה שהמאמץ ממושך בשעות הלילה כשקר הנורה נדלקת כשהשעון מראה 90-92

כמובן שהאוטו במאמץ...

 

לפני כמה זמן כשנשרף לי פיוז של המאוורר האוטו עבד ונורת החום נדלקה רק כשהשעון היה כמעט על 110...

 

בשעות היום הנורה לא תדלק לפני שהשעון יראה 95-100...

 

כאילו... שהאוטו עומד הנורה נדלקת שהחום על 110...

אבל שהוא נוסע הנורה נדלקת כשהוא כבר על 95...

מה ההגיון?

 

כמובן שהשעון חום לא מקורי של האוטו והוא מודד את טמפ' המים..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6906 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...