Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

וייז לא עובד


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 749 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

במקום להגיע לבירות...

 

הורדתי כמה מפות אבל היו להם פרסומות ולא הצלחתי לעבוד איתם.

 

מה מומלץ ? 

פורסם

עובד עם SYGIC (בתשלום). אבל בשביל מפות גם גוגל יספיק. כך או כך לא תוכל לנווט בלי אות GPS אלא רק לצפות במפה.

  • רעיון טוב! 1

Putting a rear-spoiler on a front-wheel drive car. Yeah, that's gonna help

פורסם

אם הבעיה היא שוויז ממקם אותך בביירות אז אין לך כל כך מה לעשות.

הבעיה היא לא עם וויז אלא עם המיקום שחיישן ה-GPS בטלפון מפענח. כל אפליקציה תמקם אותך בבירות, כשאתה נמצא באיזור שמושפע מהשיבושים שהצבא מפעיל.

 

  • רעיון טוב! 1

לא כל רכב צריך להיות שיא הריגוש, אבל שיהיה משהו. מנוע. אם לא מנוע, עיצוב. אם לא עיצוב, נוחות. אם לא נוחות, לפחות שהגיר יהיה ידני.

פורסם (נערך)

לתכנן מסלול בגוגל מפות ולנווט כמו פעם, אבל במקום ספר בתא הכפפות המפה היא דיגיטלית בטלפון.

עריכה אחרונה על ידי nadavd4
  • רעיון טוב! 2
פורסם

ולזכור שמספרי כביש זוגיים הם לכיוון צפון-דרום, אי זוגיים מזרח-מערב. 

חוץ מזה, לא כל כך קשה לנווט בדרכים בין עירוניות בארץ גם בלי תוכנת ניווט. 

הבעיה מתחילה בתוך העיר. 

  • רעיון טוב! 4

Putting a rear-spoiler on a front-wheel drive car. Yeah, that's gonna help

פורסם (נערך)

הורדתי בזמנו אפליקציית 

Here we go

אני מוריד מפה של ישראל

180 מגה

חזרנו לימים קדומים  🕵️♂️

יתכן וזה יעזור

לקח זמן אבל זה עובד 

 

אין כמו הקול של אביבה בוייז 😉

 

עריכה אחרונה על ידי husky
פורסם

יעזור כמו אטלס כרטא. מחיפה וצפונה (עם שינויים כל הזמן) קליטת ה-gps משובשת על ידי מערכת הביטחון והנווטן יציב אותך באיזור בירות.

  • רעיון טוב! 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

לדעתי,

אין טעם להוריד אפליקציות לא נחוצות ולהעמיס.

גוגל מפות + וויז מספיק.

 

להוריד לגוגל מפות offline ,

ולתכנן את הנסיעה .....

  • רעיון טוב! 1
פורסם

לא צריך להוריד כלום Offline, הבעיה לא בחיבור לרשת אלא במיקום שהטלפון "חושב" שאתה נמצא בו.

פשוט לפתוח Google maps ולנווט ידנית ולפי שילוט (בלי לדעת איפה אתה על המפה).

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם

הקושי העיקרי של אנשים שאני רואה היום הוא בלדעת "היכן אני נמצא" וגם ביכולת לקרוא מפה ולהתאים בין מה שרואים בשטח למה שרואים במפה.

תנו טיפים איך לעזור לאנשים בוגרים (לא ילדים) לרכוש את המיומנויות האבודות האלה, נראה לי שזה יהיה שימושי. לי אין טיפים טובים של ממש לצערי...

  • רעיון טוב! 1
פורסם

ב Google maps ניתן לתכנן נסיעה באופן ידני, פשוט לבחור מוצא ויעד > לבחור בכלי התחבורה הרלוונטי ולראות את כל סיפור הדרך ואז פשוט לעקוב אחר ההוראות פניה אחרי פניה. כמובן שעדיף שיהיה "נווט" במושב הנוסע.

  • אהבתי 1
פורסם (נערך)
לפני 3 שעות, nadavd4 כתב:

הקושי העיקרי של אנשים שאני רואה היום הוא בלדעת "היכן אני נמצא" וגם ביכולת לקרוא מפה ולהתאים בין מה שרואים בשטח למה שרואים במפה.

תנו טיפים איך לעזור לאנשים בוגרים (לא ילדים) לרכוש את המיומנויות האבודות האלה, נראה לי שזה יהיה שימושי. לי אין טיפים טובים של ממש לצערי...

דווקא לאנשים מבוגרים שהיו להם בעבר יכולות לנווט לפי מפה, בלי GPS, אמור להיות פשוט יותר.

לך תלמד מישהו צעיר, שמעולם לא נאלץ לנווט עצמאית לפי מפה, לעשות את זה עכשיו. זה אתגר!

 

אני אישית מוצא הכי נח לתכנן את המסלול בגוגל מפס ולבקש preview. ככה הוא מציג מה הפניה הבאה ובאיזה מרחק היא. (נראה לי לזה התכוון עומרי)

בתוך העיר המרחקים קצרים יחסית אז אפשר להעריך, אבל עדיף להעיף מבט במפה ולראות על כמה פניות מדלגים.

מחוץ לעיר, כשמדובר במרחקים גדולים בין פניות, אני מעיף מבט בספידומטר בלוח השעונים כדי לדעת מתי לצפות לפניה הבאה (נגיד המפס אומר פניה הבאה בעוד 7 ק"מ, הספידומטר מראה 40,000, אז אני יודע שכשהוא יגיע ל-40,007 צריך לחפש את הפניה).

 

עריכה אחרונה על ידי A_lex
  • אהבתי 1
פורסם

ולספור צעדים.

חלק. מהאתרים והאפליקציות מדריכים פניה אחר פניה, כולל ציון השילוט ושמות הרחובות. אתה יכול להוריד את ההוראות למסך או להדפיס אותן. בהחלט אפשרי במפות כוגל.

  • רעיון טוב! 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...