Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיאט ליאון style ידני 1.2- אשמח לחוות דעת!


עדי12345

פוסטים מומלצים

סיאט ליאון style ידני 1.2- אשמח לחוות דעת!

 

כמה אמין?

האם מומלץ?

איך הוא בעליות לירושלים? נסיעות בין יישובים באזורים הרריים (בנימין שומרון)?

מה התקלות הידועות שלו? הבנתי שיש ענייני מצמדים, מוח גיר- אבל האם בדגם הידני יש בעיה?

(כמה תהיה עלות התחזוקה)

מה כדאי לבדוק לפני קניה?

איך הוןא בצריכת דלק?

 

מחפשת משהו:

-בטיחותי (הסיאט מקבלת מאוד גבוה)

-אמין

-יכול לסחוב להר, לא כל יום אבל כן פעם פעמיים בשבוע בסבבה

-חסכוני יחסית

 

מכוונת לשנתון 13 לפי תקציב של אזור ה25,000 אבל יש גמישות מה לקנות.

(חשבתי גם על יונדאי i30 אבל היא לא הכי חסכונית וקצת גדולה, אופציות אחרות זה טולדו, מאזדה 3-2, סוזוקי SX4, קורוליה או אוריס, קיה סיד...- אני צריכה לבדוק מבחינת מחיר בשוק כרגע וחסכנות בדלק... יש עדיפות מבחינתי לדלת חמישית- האצבק/סטיישן, ורצוי מאוד שהרכב יעבור בשבילי עפר בצורה סבירה מדי פעם, שארגיש שבסדר אם נשרט קצת, אז אולי לא הרכב הכי נמוך בשוק.... אז הסוויפט אני חוששת שתהיה חלשה מדי מחוץ למישור החוף.... ראפיד חוששת כי היא לא יפנית)

 

מבינה ששאלת הבסיס תהיה מה תנאי הסף לרכב שנוסע לירושלים/ בהרי יו"ש מבחינת כ"ס מומנט ואולי גם שיקולים נוספים- איך אוכל לדעת?

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ענייני הגיר הבעייתיים רלוונטי לאוטומטי/רובוטי. לא לידני

 

מבחינת ביצועים מדובר ברכב זריז יותר ממשפחתית 1600 סטנדרטית ויותר מהחלופות שהצעת. כי הוא טורבו.

שתי חלוחפות שהצעת זה ראפיד וטולדו שבאים עם מנוע דומה.

 

הראפיד אכן אינה יפנית. אבל גם הסיאט לא... אז לאן התקדמת עם זה?

 

ברכבי הטורבו הללו אפשר לחלץ נתוני צריכת דלק חסכוניים בנהיגה מתונה ורגועה. אבל כשממהרים הרכב נהיה שתיין. הפער הזה נכון לכל רכב, אך הוא משמעותי יותר ברכבי טורבו.

 

ממה שאני מבין כאן בפורום ה 1.2 טורבו מנוע אמין.

 

אבל קחי בחשבון שזה רכב שאם לא טופל לפי הספר יעשה בעיות. גם זה נכון לכל רכב אבל בהכללה גסה ברכבים האסייתיים יש יותר יכולת לסחוב גם בתחזוקה לא מושלמת.

בגדול ברכב ישן יש יתרון אמינות לרכבים שאינם טורבו

 

זה רכב שמדבר לצעירים. ואלו לעיתים ממהרים בכביש ופחות ממהרים למוסך. אז זה עלול להשפיע על מצב הרכב.

עריכה אחרונה על ידי razi_pazi
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נתחיל מזה שלא הייתי מתחיל את החיפוש מהמחירון, אלא מההיצע בשוק. יש בסה"כ 22  סיאט לאון 1.2 ידניות נוסעות בכבישי מהן אחת כרגע מוצעת למכירה.

 

בתקציב שלך תצטרכי להתפשר על חלק מהדרישות.

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...