Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 811 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם!

לאחרונה החלפתי מצבר אז המצבר הישן נשאר לי
השאלה שלי היא כזאת -

1. איך אני יכול להטעין את זה בבית? אין לי בעיה שזה יקח זמן או משהו

 

2. איך אני יכול להשתמש בזה לצורך ביתי? למשל להטעין פלאפון וכו
מה הדברים שאני צריך בשביל להשתמש בזה?

תודה רבה!

פורסם

בשביל להטעין בבית אתה צריך מטען ייעודי ל12 וולט.

 

ובשביל להשתמש בו אתה צריך ממיר מתח מ12 וולט ל220+חיווט וכו'

 

לא פרקטי בעליל, פשוט תעיף אותו.

פורסם
לפני 2 דקות, Gauss כתב:

ובשביל להשתמש בו אתה צריך ממיר מתח מ12 וולט ל220+חיווט וכו'


תודה על התשובה!
אם אני רוצה להטעין סלולרי למשל - למה אני צריך המרה?
או בכללי - צרכן לא כבד

פורסם (נערך)

כי המתח של המצבר זה 12 וולט DC

וברשת הביתית יש לנו 220 וולט AC

 

אי אפשר בלי המרה לשום צרכן ביתי.


מוזמן לגגל בנושא.

 

ספציפית לטלפון ניתן להתארגן על ממיר יותר פשוט ,אבל עדיין יש צורך בעוד מכשיר שימיר את המתח.

עריכה אחרונה על ידי Gauss
פורסם (נערך)
לפני 19 דקות, Gauss כתב:

כי המתח של המצבר זה 12 וולט DC

וברשת הביתית יש לנו 220 וולט AC

 

אי אפשר בלי המרה לשום צרכן ביתי.


מוזמן לגגל בנושא.

 

ספציפית לטלפון ניתן להתארגן על ממיר יותר פשוט ,אבל עדיין יש צורך בעוד מכשיר שימיר את המתח.

לי יש מצבר דומה לשעת חירום (ביום ביום משמש כמקור מתח לקיימפנג לילה). אין צורך בממיר מתח.

כדי להטעין טלפון מספיק ממיר פשוט של 12 וולט ל5 וולט. שניהם dc

ממיר פשוט יש לרובנו ברכב שנמצע בשקע מצת.

 

לי יש גם סט נורות 12v לד..

 

 

כדי להטעין את המצבר ניתן לחברו למטען מצברים יעודי. הגרסאות הפשוטות עולות 50-100 שח.

עריכה אחרונה על ידי om2
  • אהבתי 2

.

פורסם (נערך)

יש לי גם מטען מהחברה למעלה ועוד מצבר של ctek שהוא קצת יותר רציני.

 

אתה צריך איזהו step down מ12 וולט ל5וולט,

מוצר שמצאתי, כדאי שתמצא משהו כזה שגם יגיד לך מה המתח במצבר כדי שתדע מתי להטעין אותו.

 

https://www.amazon.com/Converter-Adapter-Charger-Android-Chargers/dp/B0C13VNZBB/ref=sr_1_8?crid=3HWDGM57IZQVL&dib=eyJ2IjoiMSJ9.J6YNWTj25PFHF4qpOsPSG3qKqgcQNwYMepDUOJzhcU9MJKyFnHBKF2xo3sPk9Jyz9bdbCTodcOUW7JA1vcTUsUBLOhQvceUHmN4RDrjH2_NGoe5I7exuxD62YCJdjPF6Azm2k518opPbaUje0b_lWBsNLBQCA6pG782oehj6qngWWLeYXUIXbIao9VDLjFIVE-UPYbwkTWyQinp8br5f8BempHF3Yfklmch5FNJXUbo.dQdmuRsvHQ-I3yRQObLAe8NfidzPj4eZLdqVeDCZqks&dib_tag=se&keywords=12v%2Bcigarette%2Blighter%2Bto%2Busb%2Bstep%2Bdown&qid=1712519931&sprefix=12v%2Bcigarette%2Blighter%2Bto%2Busb%2Bsep%2Bdown%2Caps%2C209&sr=8-8&th=1

 

 

לגבי מצברי עופרת, לא כדאי לתת להם להתרוקן עד הסוף, זה מקצר מאוד את החיים שלהם. ברגע שאתה רואה שהמתח יורד מ60% תטעין.

הטבלה הימנית מתייחסת למצברים ישנים עם פקקים, בטבלה השמאלית מצברים אטומים

image4.thumb.webp.8eda7e0752c470d2f84f1db0e31cc894.webp

עריכה אחרונה על ידי Coro

 

לפני 8 שעות, זבובון כתב:

 המוסכניק שלי באמת נראה שעובד בניסוי והטעיה

פורסם (נערך)
לפני 4 שעות, schrbgho כתב:

לאחרונה החלפתי מצבר אז המצבר הישן נשאר לי

קח את המצבר הישן לחשמליית הרכב הסמוכה. 

לפחות תרגיש טוב מבחינת שמירה על הסביבה.

 

בפעם האחרונה שעשיתי  כמוך, זה נגמר בנזילת חומצה וסדקים בגוף המצבר. והרגשתי מאוד אידיוט.

לצרכים שלך יש פתרונות הרבה יותר נוחים וזולים ובטוחים.

עריכה אחרונה על ידי IsraCar
  • רעיון טוב! 1
פורסם

תודה לכולם על המענה!

אסביר את הרעיון בכללי - 
יש לנו מטען נייד לסלולרי. ואנחנו לא מתכננים לבנות על המצבר הזה יותר מדי.

הרעיון היה בעיקר למקרה חירום אם נצטרך ובתור מוצא אחרון.
יש לנו מקום לאחסן אותו אז אמרנו שנשים אותו, טעון לגמרי, ורק אם נצטרך במקרה חירום שלא יהיה חשמל הרבה זמן, נשתמש בו לתאורה או להטענה. 
שוב - לא צרכן כבד.

פורסם

אתה יכול לשים אותו אצל חשמלאי רכב שיטעין לך אותו. יעלה 20-50 שח

אפשרות נוספת. אתה יכול להשאיל מטען מצברים ללילה

  • רעיון טוב! 1

.

×
×
  • תוכן חדש...