Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 809 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זה באמת לא דורש עלויות? אפשר להדפיס על נייר A4 רגיל למשל חוברות צביעה לילדים או להעביר לאחר מכן למינציה על הדף?

פורסם

ההדפסה התרמית (סובלימציית דיו) שאני מכיר היא עסק יקר ודי מורכב טכנית. יש גם גרסה פרימיטיבית של הטכנולוגיה, שהייתה פופולרית לפני כמה עשורים בקופות רושמות ומכשירי פקס.

 

תן קישור למה שאתה מדבר עליו, כרגע לא ברור למה הכוונה.

 

 

פורסם

היי זה נכון שכל הקבלות שמקבלים בסופרים הם תרמיות ובלי דיו? מנסיון קצר (מאוד) להבין איך זה עובד החיסרון שהדיו 'נעלם' אחרי תקופה? אם לא הבנתי נכון אז תקן אותי. הייעוד למשל לחוברות עבודה וצביעה. דפים שזורקים תוך יום-יומיים שמסיימים

פורסם
לפני כשעה, anonport כתב:

היי זה נכון שכל הקבלות שמקבלים בסופרים הם תרמיות ובלי דיו? מנסיון קצר (מאוד) להבין איך זה עובד החיסרון שהדיו 'נעלם' אחרי תקופה? אם לא הבנתי נכון אז תקן אותי. הייעוד למשל לחוברות עבודה וצביעה. דפים שזורקים תוך יום-יומיים שמסיימים

 

זה לא נכון (היה אולי בעבר), ובכל אופן את העלות שתחסוך בדיו תשלם בנייר הדורש ציפוי מיוחד ובציוד ש'מדפיס' עליו. אנחנו חיים ב-2024 ובשביל חוברות צביעה יש היום אפליקציות מצויינות לטלפון ולטבלט, שילדים מגיל אפס יכולים להשתמש בהן. זה חוסך לא רק כסף אלא גם פסולת ומשאבי יצור המזיקים לסביבה.

 

פורסם
לפני 11 שעות, Derish כתב:

 

זה לא נכון (היה אולי בעבר), ובכל אופן את העלות שתחסוך בדיו תשלם בנייר הדורש ציפוי מיוחד ובציוד ש'מדפיס' עליו. אנחנו חיים ב-2024 ובשביל חוברות צביעה יש היום אפליקציות מצויינות לטלפון ולטבלט, שילדים מגיל אפס יכולים להשתמש בהן. זה חוסך לא רק כסף אלא גם פסולת ומשאבי יצור המזיקים לסביבה.

 


נייר ועפרונות צבעוניים זה עדיין (לשמחתי) הפתרון הנכון לילדים בני 4-5-6. יהיה להם מספיק זמן בהמשך החיים בשביל אייפד.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 12 שעות, Derish כתב:

זה לא נכון (היה אולי בעבר), ובכל אופן את העלות שתחסוך בדיו תשלם בנייר הדורש ציפוי מיוחד ובציוד ש'מדפיס' עליו. אנחנו חיים ב-2024 ובשביל חוברות צביעה יש היום אפליקציות מצויינות לטלפון ולטבלט, שילדים מגיל אפס יכולים להשתמש בהן. זה חוסך לא רק כסף אלא גם פסולת ומשאבי יצור המזיקים לסביבה.

בכל הנוגע לעלויות אני לא מתעסק בהדפסות ולכן מתייעץ עם בעלי ניסיון מהפורום. פשוט יצא לי לשמוע שלא נדרש דיו וזה מה שמעצבן למי שמדפיס (מדפיס לפחות 20 דפים צבעוניים כל יום). ברור לי שיש פה קאץ' הרי אם הכל היה סבבה כולם היו עוברים. מעניין אותי להבין מה הבעיה פה? ממה שאני יכול להעלות על הדעת החשודים העיקריים הם המדפסת או הנייר.

 

לפני 12 שעות, Derish כתב:

אנחנו חיים ב-2024 ובשביל חוברות צביעה יש היום אפליקציות מצויינות לטלפון ולטבלט, שילדים מגיל אפס יכולים להשתמש בהן. זה חוסך לא רק כסף אלא גם פסולת ומשאבי יצור המזיקים לסביבה.

טאבלטים עובדים על חלקים שונים במוטוריקה ואין לנייר וטוש תחליף כרגע. לא שולל שום דבר בעתיד אבל זה המצב כרגע. אצלנו כולם כולם בוחרים בנייר ועט לעומת אייפד כשנותנים להם לבחור.

לפני 13 שעות, hans כתב:

בחיאת נו

https://en.wikipedia.org/wiki/Thermal_paper

גגל נייר תרמי בעברית.

לא צריך פורום בשביל חיפושים בסיסיים.

זה בכלל לא אותו דבר כשמקבלים מידע מבעלי ניסיון. בויקיפדיה לא כותבים תקלות או חסרונות דרישות ספציפיות התאמה למז"א ועוד. כבר יצא לי להסתמך ולהתאכזב

×
×
  • תוכן חדש...