Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מגאן קופה 2.0


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7690 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
גם אני מחפש ... רק 1.6 ידנית 97 בצבע שחור רצוי ...
יאללה בואו נפתח מועדון מחפשים...

חחחח

 

בקצב הזה אני מתחיל להתיאש... יש לי פה ברחוב וברחוב לידי 5 רנו מגאן קופה! ובשלל צבעים 2 צהובים 2 כחולים ואחד שחור. אז חשבתי לשים פתק על החלון של כולם...שעם מישהו מעוניין במכירה אז שיצלצל אלי...והם גם במצב טוב...כולם של זקנים!!

PIAGGO MP3 250LE

RENAULT MEGANE COUPE 2004 1.6L

CHEVROLET ALERO 2002 2.2L

PIAGGO VESPA SS 181CC 1966

פורסם
יאללה בואו נפתח מועדון מחפשים...

חחחח

 

בקצב הזה אני מתחיל להתיאש... יש לי פה ברחוב וברחוב לידי 5 רנו מגאן קופה! ובשלל צבעים 2 צהובים 2 כחולים ואחד שחור. אז חשבתי לשים פתק על החלון של כולם...שעם מישהו מעוניין במכירה אז שיצלצל אלי...והם גם במצב טוב...כולם של זקנים!!

אף אחת לא למכירה ? :(
פורסם
אף אחת לא למכירה ? :(

לא...חבר שלי אמר לי שיש אחת באיזה רחוב אחר למכירה..אבל אני עובר של כל יום ואף פעם לא ראיתי..

PIAGGO MP3 250LE

RENAULT MEGANE COUPE 2004 1.6L

CHEVROLET ALERO 2002 2.2L

PIAGGO VESPA SS 181CC 1966

פורסם
לא...חבר שלי אמר לי שיש אחת באיזה רחוב אחר למכירה..אבל אני עובר של כל יום ואף פעם לא ראיתי..
באסה ...

תשמע אני מהרצליה ומחר כנראה אחד שאני מכיר שכל היום מתעסק במכוניות יתן לי כמה טלפונים ..

אחרי שאני אמצא לעצמי אני אתן לך בשמחה :)

פורסם
באסה ...

תשמע אני מהרצליה ומחר כנראה אחד שאני מכיר שכל היום מתעסק במכוניות יתן לי כמה טלפונים ..

אחרי שאני אמצא לעצמי אני אתן לך בשמחה :)

אחלה...אני מרעננה...שכנים...

ואני ישים את הפתקים ועם מישהו מעוניין למכור וזה לא מתאים לי אז אני יביא לך...

PIAGGO MP3 250LE

RENAULT MEGANE COUPE 2004 1.6L

CHEVROLET ALERO 2002 2.2L

PIAGGO VESPA SS 181CC 1966

פורסם

אני כבר עברתי את השלב שלכם, אחרי הפתקים ואחרי הבאסה שלא חזרו אלי........

רנו מגאן קופה 02 1.6 - אל תאהב את מה שאתה משיג, תשיג את מה שאתה אוהב.

פורסם

אומנם ישנו סיכוי למצוא את "האחת", אך בהתחשב בהיצע הנמוך של מגאן קופה 2.0, עשיית סלקציה בעניין צבע זה נראה לי לא ריאלי ואף גובל בהתנהגות ילדותית. אם אתם לא מוכנים להתפשר בצבע אז תרדו מהרכב הנ"ל ותפסיקו לבזבז את זמנכם לחינם בציפיה למצוא אחת (אם זה עד כדי כך עקרוני עבורכם אז תצבעו את הכלה בצבע שתחפצו. כמובן שיהיו למעשה שכזה תוצאות לאו דווקא חיוביות אך העיקר הוא שתהיו מרוצים).

 

נ.ב.

התגובה הנ"ל תקפה במידה זו או אחרת גם בעניין ה1.6 (אם כי המבחר שלה גדול יותר ולכן ניתן להתייחס בהבנה מסויימת לדרישת הצבע במקרה שלה).

פורסם

למה להתפשר על משהו שאתה רוצה?

אני מחפש אותה בנרות אבל יש לי זמן.......

רנו מגאן קופה 02 1.6 - אל תאהב את מה שאתה משיג, תשיג את מה שאתה אוהב.

פורסם
אומנם ישנו סיכוי למצוא את "האחת", אך בהתחשב בהיצע הנמוך של מגאן קופה 2.0, עשיית סלקציה בעניין צבע זה נראה לי לא ריאלי ואף גובל בהתנהגות ילדותית. אם אתם לא מוכנים להתפשר בצבע אז תרדו מהרכב הנ"ל ותפסיקו לבזבז את זמנכם לחינם בציפיה למצוא אחת (אם זה עד כדי כך עקרוני עבורכם אז תצבעו את הכלה בצבע שתחפצו. כמובן שיהיו למעשה שכזה תוצאות לאו דווקא חיוביות אך העיקר הוא שתהיו מרוצים).

 

נ.ב.

התגובה הנ"ל תקפה במידה זו או אחרת גם בעניין ה1.6 (אם כי המבחר שלה גדול יותר ולכן ניתן להתייחס בהבנה מסויימת לדרישת הצבע במקרה שלה).

אני באמת לא איכפת לי הצבע...

כל הצבעים שראיתי עד היום על האוטו הזה נראים לי סבבה לגמרי...אישית אני מעדיף שחור...אבל אם אני ימצא כחולה (הכי פחות אוהב) במצב טוב אני יקח ויהיה מבסוט!

PIAGGO MP3 250LE

RENAULT MEGANE COUPE 2004 1.6L

CHEVROLET ALERO 2002 2.2L

PIAGGO VESPA SS 181CC 1966

פורסם
אני באמת לא איכפת לי הצבע...

כל הצבעים שראיתי עד היום על האוטו הזה נראים לי סבבה לגמרי...אישית אני מעדיף שחור...אבל אם אני ימצא כחולה (הכי פחות אוהב) במצב טוב אני יקח ויהיה מבסוט!

כמוני כמוך, רק 1.6 ...

×
×
  • תוכן חדש...